1.8T BAM remont i ocena stanu silnika

Witam wszystkich forumowiczów
Zakupiłem parę dni temu Cupre R 1.8T nie mówię że by miała być jakaś igła super stan, samochód do ogarnięcia
Tu mamy link do aukcji :
http://allegro.pl/pilnie-seat-leon-cupr ... 59511.html
Ale do rzeczy przejechałem parę kilometrów i kumpel mi powiedział żebym się przejechał z nią na sprawdzenie silnika i pojechałem
Wynik sprawdzenia mechanika
1. Ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach
Cylinder nr 1 7 bar po próbie olejowej 10 bar
Cylinder nr 2 5,5bar po próbie olejowej 9bar
Cylinder nr 3 6bar po próbie olejowej 9 bar
Cylinder nr 4 7bar po próbie olejowej 10bar
2. Ciśnienie oleju
Ciśnienie na biegu jałowym 2bar
Przy 2000 tyś. obr 4,1 bar
3. temperatura silnika w normie
4. praca sondy lambdy 0-5v
5 Ciśnienie turbosprężarki od 970 do 2300 mbara
Padła decyzja pierścienie padły, dodam że samochód bierze olej, wiem że turbo itp ale za dużo na te kilometry co zrobiłem.
I tu moje pytania
Może ktoś ocenić stan silnika?
Może ktoś się pokusi o wycenę napraw?
Jest sens ratowania tego silnika? czy szukać innego?
A dodam że powtórzę po sprzedającym bo jeszcze nie sprawdziłem tego samochód ma wgraną mapę na 270KM, czy lepiej zejść na 250 czy może do serii 225 po remoncie silnika?
Pozdrawiam
Zakupiłem parę dni temu Cupre R 1.8T nie mówię że by miała być jakaś igła super stan, samochód do ogarnięcia
Tu mamy link do aukcji :
http://allegro.pl/pilnie-seat-leon-cupr ... 59511.html
Ale do rzeczy przejechałem parę kilometrów i kumpel mi powiedział żebym się przejechał z nią na sprawdzenie silnika i pojechałem

Wynik sprawdzenia mechanika
1. Ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach
Cylinder nr 1 7 bar po próbie olejowej 10 bar
Cylinder nr 2 5,5bar po próbie olejowej 9bar
Cylinder nr 3 6bar po próbie olejowej 9 bar
Cylinder nr 4 7bar po próbie olejowej 10bar
2. Ciśnienie oleju
Ciśnienie na biegu jałowym 2bar
Przy 2000 tyś. obr 4,1 bar
3. temperatura silnika w normie
4. praca sondy lambdy 0-5v
5 Ciśnienie turbosprężarki od 970 do 2300 mbara
Padła decyzja pierścienie padły, dodam że samochód bierze olej, wiem że turbo itp ale za dużo na te kilometry co zrobiłem.
I tu moje pytania
Może ktoś ocenić stan silnika?
Może ktoś się pokusi o wycenę napraw?
Jest sens ratowania tego silnika? czy szukać innego?
A dodam że powtórzę po sprzedającym bo jeszcze nie sprawdziłem tego samochód ma wgraną mapę na 270KM, czy lepiej zejść na 250 czy może do serii 225 po remoncie silnika?
Pozdrawiam