Strona 1 z 1

Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 23:06
przez Trause
Witam.Mam problem z moim Leonem 1.8T AUQ.Mianowicie od dłuższego czasu tak jak napisałem w tytule strasznie go dławi,nawet jak jest na biegu jałowym ciężko go wkręcić na obroty.Podczas jazdy turbina nie robi ciśnienia,lecz bywało tak ze miała przebłyski i ładowała 0.6bar,zaś przy następnym uruchomieniu znowu nic.Jeszcze jak się jedzie na 5-6 biegu po wciśnięciu gazu auto tak lepiej reagowało,a na pozostałych biegach strasznie go szarpie,nie wspomnę o wyprzedzaniu...Zawór N75 był sprawdzany,DV także,przepływka,układ wydechowy nie zapchany,turbina ok,pompa paliwa tez robi dobre ciśnienie...Może ktoś miał podobny problem albo wie do czego jeszcze zajrzeć to bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 17:30
przez lewy1305
podepnę się pod temat bo u mnie dzisiaj zaczęły występować podobne objawy . mam błędy
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1114 - 35-00 - Please Register/Activate
16518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0134 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1556 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
te błędy miałem już dawno z 3 lata z nimi jeżdżę i było ok do dzisiaj

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 22:41
przez Trause
też miałem błąd sondy ale po wycięciu kata przestał mi doskwierać...

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 09:23
przez RafcioGTC
17526 P1118 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 P114 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16518 P0134 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
16524 P0140 Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - brak aktywności
17964 P1556 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie

Na pewno miałeś te wszystkie błędy ? Nic nie doszło ? Jak widać masz problemy z obiema sądami 1 i 2. Wycięcie katalizatora wiąże się raczej z usunięciem w kompie sondy za katem. Bo będzie głupiało auto , dostając nieprzeczyszczone spaliny.
Interesujący jest ostatni błąd od Ciśnienia Turbo. Może doszło Ci to i to jest wina ?

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 19:29
przez lewy1305
dzięki za zainteresowanie . Ten ostatni błąd może dotyczyć zaworu N 75 pytam ponieważ gdy wymieniałem taki krótki wężyk od podciśnienia to nie podpiąłem tego zaworu . Dzisiaj ponownie podpiąłem pod kompa i wyszło :
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
17522 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1114 - 35-00 - Please Register/Activate
17956 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1548 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1556 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
dzisiaj po skasowaniu błędów powraca jeden od razu :
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
Wymieniłem dzisiaj wężyk był lekko pęknięty który idzie z zaworu N 75 do rury ( Turbo- intercooler ) Mam jeszcze pytanie czy można jakoś sprawdzić działanie tego zaworu N 75 ?

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 28 kwietnia 2015, 11:26
przez RafcioGTC
No to do poprzednich dorzuciło Ci jeszcze
17956 P1548 4624 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód

Jak ten błąd wyskoczył od razu to zainteresował bym się jednak sondą skoro od razu wyskakuje błąd, tamte są sporadyczne co oznacza że wyskakują dopiero podczas jazdy autem.

Masz masę rzeczy do sprawdzenia :)
Ten ostatni co o niego pytałeś raczej nie jest to N75 może nieszczelny dolot ? Nie masz gdzieś rury przetartej ?

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 30 kwietnia 2015, 22:15
przez lewy1305
w nadchodzący weekend planuje wymontować te wężyki wszystkie cały dolot wraz i intercoolerem ,i poczyścić posprawdzać to co mogę sam . Sondę tą za katem to najchętniej bym się jej pozbył wraz z katem ,może polecicie mi kogoś w okolicy włocławka co by mi z tym pomógł tzn wycięcie i wspawanie powiedzmy strumienicy to zrobie sam ale usunięcie sondy z oprogramowania to już nie dam rady :oops: . Tak w ogóle ile to może kosztować ?

-- 30 kwietnia 2015, 23:15 --

po wymianie tego wężyka co pisałem wcześniej , nie poznaje samochodu moc wróciła :-D . jutro podpinam pod kompa i pewnie problemy z sondą za katem będą nadal . Dzwoniłem dzisiaj do warsztatu w mojej okolicy i za wyeliminowanie drugiej sondy zaśpiewali 300 chyba cena jest ok biorąc pod uwagę że nowa sonda to koszt 250/400 zł

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 2 maja 2015, 09:22
przez RafcioGTC
Samo wycięcie sondy w kompie ? 300zł ?

Wydaje mi się że to sporo. Bardziej coś koło 100zł powinno to kosztować. Usunięcie immo z kompa 300zł kosztuje.

Re: Szarpie,muli,dławi 1.8T

PostNapisane: 2 maja 2015, 19:44
przez lewy1305
w takim razie namierzę jeszcze jakiś inny warsztat może będzie taniej nie widzę powodu żeby przepłacać .