1,8t Nie pali-wymienione czujniki,świece i nic

witam
Przepraszam że zakładam kolejny temat lecz już nie wiem co mam robić . A mianowicie od paru miesięcy mam problem z odpaleniem Leona 1,8t 2002r AUQ z instalacja gazową ,ciężko palił na zimnym silniku dopiero za 2 czy 3 razem zapalał.
Błędy z kompa :
16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17748 Czujnik obrotów silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
W samochodzie zostały wymienione filtry,oleje,czujnik temperatury, świece, cewki posprawdzane (wymieniona 4), rozrząd był robiony,wymieniłem tak że czujnik wałka rozrządu
Posprawdzałem błedy:
16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17748 Czujnik obrotów silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Parę dni temu wymieniłem też czujnik wału korbowego i miałem nadzieję że problem zostanie zażegnany,lecz
samochód dalej tak samo palił za 3 razem (długo trzeba było kręcić kluczykiem) jak zapalił to z rury wydechowej wyleciał biały dym.Silnik inaczej pracował-szarpanie,i osłabł.Wczoraj cały dzień auto normalnie jeździło do wieczora gdy stałem na przejeździe kolejowym to samochód zaczął ,wariować" zaczeło szarpać silnikiem,obroty falowały i spadły aż nagle zgasł. No to spróbowałem zapalić go lecz nie dało się dopiero gdy dałem mu po gazie wtedy udało mi się wrócić do domu. Pierw myślałem że to jest wina akumulatora,więc go zacząłęm ładować.Do
pracy pojechałem innym samochodem i jak wróciłem miałem nadzieję że bedzie wszystko ok.Niestety nie.
Nie da się wgl zapalić auta. Przekręcam stacyjką to tylko szarpie nim i gaśnie. Kompa podpiąłem i
17748 Czujnik obrotów silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Dzisiaj przyjechał gościu co robi diagnostykę,podpiął kompa i zadnych błędów tylko ten 16955 Przełącznik stopu/hamulca -
ale mechanicy mowili mi ze to ten bład nie ma nic wspolnego z odpalaniem samochodu.
Sprawdzona została przepustnica i jest ok.
Co mam teraz zrobic ponieważ juz nic nie wiem. Może gdzieś jakaś wiązka jest uszkodzona. A dodam że jeszcze ciągle świeci mi informacja że nie mam płynu chłodzącego a płyn dolany,czujnik sprawdzony i działa,próbowałem też dolać wiecej płynu ponad maximum.
Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Przepraszam że zakładam kolejny temat lecz już nie wiem co mam robić . A mianowicie od paru miesięcy mam problem z odpaleniem Leona 1,8t 2002r AUQ z instalacja gazową ,ciężko palił na zimnym silniku dopiero za 2 czy 3 razem zapalał.
Błędy z kompa :
16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17748 Czujnik obrotów silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
W samochodzie zostały wymienione filtry,oleje,czujnik temperatury, świece, cewki posprawdzane (wymieniona 4), rozrząd był robiony,wymieniłem tak że czujnik wałka rozrządu
Posprawdzałem błedy:
16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17748 Czujnik obrotów silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Parę dni temu wymieniłem też czujnik wału korbowego i miałem nadzieję że problem zostanie zażegnany,lecz
samochód dalej tak samo palił za 3 razem (długo trzeba było kręcić kluczykiem) jak zapalił to z rury wydechowej wyleciał biały dym.Silnik inaczej pracował-szarpanie,i osłabł.Wczoraj cały dzień auto normalnie jeździło do wieczora gdy stałem na przejeździe kolejowym to samochód zaczął ,wariować" zaczeło szarpać silnikiem,obroty falowały i spadły aż nagle zgasł. No to spróbowałem zapalić go lecz nie dało się dopiero gdy dałem mu po gazie wtedy udało mi się wrócić do domu. Pierw myślałem że to jest wina akumulatora,więc go zacząłęm ładować.Do
pracy pojechałem innym samochodem i jak wróciłem miałem nadzieję że bedzie wszystko ok.Niestety nie.
Nie da się wgl zapalić auta. Przekręcam stacyjką to tylko szarpie nim i gaśnie. Kompa podpiąłem i
17748 Czujnik obrotów silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Dzisiaj przyjechał gościu co robi diagnostykę,podpiął kompa i zadnych błędów tylko ten 16955 Przełącznik stopu/hamulca -
ale mechanicy mowili mi ze to ten bład nie ma nic wspolnego z odpalaniem samochodu.
Sprawdzona została przepustnica i jest ok.
Co mam teraz zrobic ponieważ juz nic nie wiem. Może gdzieś jakaś wiązka jest uszkodzona. A dodam że jeszcze ciągle świeci mi informacja że nie mam płynu chłodzącego a płyn dolany,czujnik sprawdzony i działa,próbowałem też dolać wiecej płynu ponad maximum.
Proszę o pomoc, Pozdrawiam