EE - Ty masz 16Vczy 8v bo już zgłupiałem?
16v...
Zamówiłem dziś kpl przewodów BOSHA zobaczymy co beda warte bo te moje dwu miesieczne NGK nadaja sie na zlom
-- 16 gru 2011, o 20:53 --
A więc... przewody wymienione i auto odrazu pracuje inaczej... brak ''ciężkiego'' odpalania ale jedno mnie dziwi, i tu jest zagadka:
Przewody zapłonowe są nowe a po rozgrzaniu kiedy się ich dotyka widać jak przeskakuje iskra z kabla na palec???

I teraz moje pytanie czy to jest normalne??? I czy możliwe jest,że gdzieś mam przetarty przewód od instalacji w okolicy cewki, przewodów zapłonowych bądź gdzieś indziej i,że tak powiem prąd przeskakuje na przewody zapłonowe??? W innym miejscu, np dotykając cewki, przeskoków prądu nie widać a przewody ktore kupiłem raczej nie są wadliwe bo dziwne,że dwa kpl przewodów maja podobny problem.( komplet NGK '' przeskakiwał'' dużo mocniej)
-- 17 gru 2011, o 14:47 --
Problem jednak nie został rozwiązany

Auto nadal potrafi zgasnać na wolnych obrotach. Czy coś współnego może z tym miec zawór EGR??? wywala bład od EGRu. Czy zaslepienie pomoze?
-- 17 gru 2011, o 20:50 --
EGR zaślepiony i auto już tak często nie gaśnie. W sumie jest zaślepiony i odłączony przy czym wywala błąd EGRu(nic dziwnego jak go odłączyłem). Zastanawia mnie ta przepustnica i lambda ale w środę jadę do znajomego mechanika więc myślę,że rozwiąże problem bo sam już wysiadam i nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak... zdam relację co i jak

-- 1 sty 2012, o 18:29 --
a więc tak... po kilkunastu dniach auto pracuje normalnie... jedna przyczyna do drugiej i auto nie chciało jeżdzić... Opiszę co zrobiłem przy moich objawach może komuś w przyszłości to się przyda.
-czyszczona przepustnica, EGR i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym,
-adaptacja przepustnicy i EGR-u(przy czym zaślepienie rurki doprowadzającej spaliny)
-wymienione wężyki od podciśnienia (waliło błędem z wadliwym ciśnieniem w kolektorze)
-zmiana przewodów NGK na BOSH(NGK u mnie były porażką... nowe przewody a robiły taka choinkę,że szok)
-spryskałem wszystkie kostki,wtyczki z przewodami WD-40.
Co do zwarcia na przewodach doszedłem do tego,że kostka która dochodziła do cewki była zawilgocona i przez to waliło prądem dookoła.
na to wszystko złożyła się regeneracja reduktora od LPG(koltec necam) i auto śmiga normalnie czy to na PB czy na LPG...(LPG dostawał się przez wężyki od podciśnienia do dolotu i wywalało "check"(zbyt bogaty system i błędy związane z sondą)
Problem w moim przypadku został rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc

-- 18 lut 2012, o 11:26 --
hehe... kilka dobrych tygodni spokoju i znowu powtórka

tym razem kilka błędów: 17563, 17961, 16785 ogólnie wysiadam już z tym autem. Pytanko lepiej zainwestować w ori map sensor czy kupić zamiennik??? Ogólnie ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje z moim autkiem bo ja już nie mam siły...