Strona 1 z 1
Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
28 grudnia 2015, 16:15
przez Hunt3r
Witam ostatnio samochód stracił moc i przy około 3 tyś obrotów szarpneło i dalej dostawał mocy. Wymieniłem zawór podciśnienia n75 bodajże. I są takie problemy. Jest dzień że chodzi i wgniata w fotel a są dni że idzie jak muł. Wymienione zostały ostatnio świece. Turbine słychać grucha zasysa. Jakie jest problem z podciśnieniem gdzie szukać przyczyny. Bo już 2 mechaników robi inne historie i pod komputerem błędów nie wykazuje prócz słabej mieszanki paliwowej. Czy może być gdzieś dziurka w jakimś przewodzie z podciśnieniem.? Pomocy

Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
28 grudnia 2015, 20:32
przez hornet15re1
Słaba mieszanka paliwowa? Sprawdź cała odme czy nie rozpruta i jeszcze może byc prepływka walnieta,odepnij jej wtyczke i pojezdzij trochę,zobaczysz czy dolegliwości mina. Sprawdz jeszcze czy na odpalonym silnik możesz podnieść korek wlewu oleju.
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
1 stycznia 2016, 12:19
przez Hunt3r
Wymieniony zawór podciśnienia wymieniony przepływomierz przy okazji świece bo na vagu pokazywało wymianę i samochód wrócił do swojej mocy. Obeszło się bez tych naciągaczy co już pół silnika chcieli rozebrać. 3 mechaników i żaden nie postawił prawidłowej diagnozy.
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
2 stycznia 2016, 13:20
przez adrian3010
Jak na vagu sprawdziłeś świece?
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
2 stycznia 2016, 20:07
przez hornet15re1
VAg pokazuje brak zapłonu na danym cylindrze,czyli cewka lub świeca do wymiany,a potem zamieniasz ta cewkę z inna i jak brak zapłonu przejdzie na inny cylinder do cewka walnięta,jak zostanie na tym samym cylindrze to świeca,sprawdzenie jest proste i bez kosztowe.
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
2 stycznia 2016, 23:29
przez adrian3010
Czyli wywala błąd na konkretnym cylindrze? Czy po wejściu w któryś kanał można to wywnioskować?
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
3 stycznia 2016, 11:10
przez hornet15re1
Będziesz miał błąd silnika na Vagu: wypadanie zapłonu cylinder 1/2/3/4 licząc od strony rozrządu i na którymś z kanałów pomiarowych będą dane ilości wpadniętych zapłonów na bieżąco z każdego cylindra z osobna
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
3 stycznia 2016, 15:43
przez adrian3010
Dzięki. Na razie nie mam żadnego błędu, myślałem że może da się zobaczyć kondycję świec w blokach pomiarowych.
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
12 marca 2016, 19:02
przez antekpodyma1234
jak sprawdzic przeplywke
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
14 marca 2016, 18:50
przez godynhe
antekpodyma1234 napisał(a):jak sprawdzic przeplywke
odepnij ją na włączonym silniku i sprawdź reakcje
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
16 marca 2016, 20:25
przez antekpodyma1234
odpiolem i troche zaczol utykac
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
31 maja 2017, 09:36
przez raf93all
Witam.Postanowiłem założyć konto i podzielić się tym oraz uzyskać jakieś rady w stosunku do problemu z moim Leonem 1.8t AUQ.Jeżdże 1.8t cztery lata,kilka dni temu z mojego Leona wydbywa się z pod maski dźwięk jak w samolocie:D Na pewno cos związanego z turbem ale grzebie przy nim i do niczego nie dochodzę,żadnych błędów.Mianowice Ja mu GAZ,auto jedzie tak na 140koni a z pod maski potężny dźwięk upuszczanego powietrza.Im więcej obrotów tym dźwięk bardziej słyszalny.Na Autostradzie rozpędza się do 170km/h ----full gaz i samochód nie przyspiesza ani o 1km/h więcej!!! i slychać tak silny dźwięk upuszczanego powietrza,że zagłusza cały dźwięk silnika.Sprawdzałem zawó Dv metoda wcis tłoczek zatkaj górny króciec puść i tłoczek trzyma!,czyli chyba sprawny,żadnej nie szczelności nie umie znaleźć,a musiała by być na pewno zauważalna.Co radzicie?
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
31 maja 2017, 12:40
przez Fawor
Dziura w dolocie. Kompresor w dolot i dmuchac na postoju.
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
31 maja 2017, 14:40
przez colin13
Miałem dokładnie to samo. U mnie zsunęły się węże z intercoolera. Sprawdź to.
Re: Brak mocy 1,8 T 180KM AUQ

Napisane:
8 czerwca 2017, 12:29
przez raf93all
Dolot wygląda niestety na szczelny:(Jeszcze go dałem do mechanika i też nie umie nic znaleźć(sprawdzal ciśnieniowo,kontrola wszystkich węży,opasek.Intercooler w porządku.Aż dziwne...Kiedyś pamiętam miałem na chwile,na 2 dni może---taki bov zamiast Dv z EP'mana,wkładało się go w miejsce DV i był to zawór atmosferyczny,właśnie kiedy go miałem to był podobny świst powietrza przy przyspieszaniu jak teraz ,tylko że teraz mam oryginalny DV.
Przydał by się jakiś doświadczony gość z okolic Rybnika:Dja szczerze mało się znam:D
-- 8 czerwca 2017, 13:29 --
tel 504598133