Strona 1 z 1

Zmiana silnika 1.8T na 1.8T z audi.

PostNapisane: 16 lutego 2016, 23:12
przez XneSa
Witam Was Forumowicze.


Mam problem, ponieważ okazało się że w moim seacie są zapieczone pierścienie. Tutaj pojawia się problem gdyż kapitalka nie wchodzi w grę z powodów oczywiście finansowych, więc zostało mi przełożyć słupek. I tu pojawia się moje pytanie czy jeżeli chciałbym przełożyć słupek z audi a3 z oznaczeniem AGU to czy ma to rację bytu czy nie bardzo? Oznaczenie mojego silnika to AUQ. Patrząc wzrokowo to wydają się takie same oprócz cewek. A i chciałbym zaznaczyć, że mam leona trochę przerobionego, rzekomo miał mieć 240 koni jak go kupowałem. Ogólnie po sprawdzeniu osprzętu to posiada Turbo K04, wtryskiwacze wraz z kolektorem z s3, fmic wraz z orurowaniem i pewnie posiada "wirusa".


Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Re: Zmiana silnika 1.8T na 1.8T z audi.

PostNapisane: 17 lutego 2016, 08:30
przez bartoszstce
A to AUQ się skończyły w sprzedaży :?:
np. http://allegro.pl/silnik-slupek-1-8t-18 ... 23643.html

Re: Zmiana silnika 1.8T na 1.8T z audi.

PostNapisane: 17 lutego 2016, 09:12
przez XneSa
Po prostu mam na miejscu AGU, kupując na allegro jest ryzyko że kupie taki silnik jak mam. Na miejscu mogę sprawdzić chociażby sprężanie itp.

Re: Zmiana silnika 1.8T na 1.8T z audi.

PostNapisane: 6 marca 2016, 09:45
przez black-dimon
Ja jestem zwolennikiem metody "zrób to sam"
Wymienisz pierścienie, uszczelnisz silnik, wymyjesz, zrobisz głowicę i masz pewny motor.
Kolega chciał zrobić silnik w mazdzie, powiedziałem mu 600 za robociznę plusz części i robienie głowic -v6 . Kupił drugi za 1000 i ma takie samo g... jak miał i 1300 w plecy :!:
W kilku samochodach tak robiłem i nie ma problemów.
Scenik ( na gazie ) przy którym robiłem głowicę, uszczelnienie i mycie przy przebiegu 210tys, teraz ma 280tys, olej przy spuszczaniu jest rudy i nie dolewam ani kropelki od wymiany do wymiany.