Strona 1 z 1

Brak doładowania 1.8T APP

PostNapisane: 29 listopada 2016, 19:45
przez darhaj
Hej,
Nie mogę dość do ładu nawet po logach co jest nie tak z moim Seatem. Próbuję go doprowadzić do stanu mocy takiej jaka być powinna. Problem jest taki że nie ładuje Turbo jak powinno. Wywala błąd Charging Pressure - Negative deviation.
Możecie coś doradzić? N75 wpięty tak jak byc powinien, DV wymienione.

Logi 002, 020, 033 (Sonda dziwnie pokazuje), 115 i 118

033 http://vaglog.pl/log-002_033_4Q4zd31.html
115 http://vaglog.pl/log-002_115_w05Si.html
118 http://vaglog.pl/log-002_118_wM24999.html
020 http://vaglog.pl/log-002_020_v3sd52.html

Czy to forum wogóle żyje? Nikt nie odpisuje w tematach :) A mechanika żadnego zaufanego w Bydgoszczy nie mam / nie znam który by mi pomógł.

Re: Brak doładowania 1.8T APP

PostNapisane: 29 listopada 2016, 20:43
przez Fawor
darhaj napisał(a):Wywala błąd Charging Pressure - Negative deviation.
Możecie coś doradzić?

W TDI przy tym błędzie po prostu spadł wężyk od podciśnienia ze sterowania klap. Ucieka Ci gdzies boost i to tak srogo - auto wtedy kompletnie nie jedzie i widac to u Ciebie po przepływce, że masz z 80KM za mało :) Musisz znaleźć gdzie.

Re: Brak doładowania 1.8T APP

PostNapisane: 29 listopada 2016, 20:56
przez darhaj
A czy ten wyciek wyszedłby przy teście podciśnienia? Czy N75 otwiera przy wciśnięciu gazu i powietrze leci pod obciążeniem? Bo robiłem test szczelności wg poradników i Youtube z kompresorem i nie uciekało powietrze. Dodam że sonda robi mi dziwne korekty - widać to po logu 033. I czasem ma problem z odpaleniem.

Re: Brak doładowania 1.8T APP

PostNapisane: 30 listopada 2016, 13:40
przez Fawor
a dlaczego sądzisz, że sonda pokazuje dziwnie? Korekty na WOT bliskie 0. To jest odczyt w Voltach, nie współczynnika lambda. Do okolic 0,6 Volt masz bogatą mieszankę. Poniżej tego przechodzi w ubogą. Gdybyś miał na WOT odczyty między 0 a 0,5v to korekty na lambdzie byłyby po +25%.

Aż mi się nie chce wierzyć, że na teście szczelności nic nie wyszło...podmień N75.

Re: Brak doładowania 1.8T APP

PostNapisane: 30 listopada 2016, 13:59
przez darhaj
Fawor napisał(a):Gdybyś miał na WOT odczyty między 0 a 0,5v to korekty na lambdzie byłyby po +25%


Zerknij na loga z 033 - widać tam nie raz korekty po 25%... N75 będę mógł podmienić dopiero za połtora tygodnia po powrocie do domu...