Uszkodzony wężyk regulatora ciśnien paliwa-objawy, zagrożeni

Witam
Pytanie jak w temacie. Uprzedzając pytania, na forum nie znalazłem odpowiedzi albo źle szukałem.
Ale do rzeczy. Sprawdzając poziom oleju zauważyłem, że obok otworu na bagnet mam urwany wężyk, który wchodzi na króciec regulatora ciśnienia paliwa. Rzecz w tym, że cały dzień byłem w trasie: autostrada + kręcenie po mniejszych wioskach i nie zauważyłem, aby szczególnie auto było jakoś bardziej kapryśne. Pomimo tego, że wężyk wisi w powietrzu to auto nie sprawiało problemów, spalanie raczej w normie, brak jakichkolwiek świecących się checków. Czy ktoś mógłby w dwóch słowach powiedzieć, jaką rolę pełni w/w wężyk i czym ewentualnie groziła dłuższa jazda przy jego odłączeniu?
Dla formalności silnik 1,6 BCB + LPG.
Pzdr.
Volk
Pytanie jak w temacie. Uprzedzając pytania, na forum nie znalazłem odpowiedzi albo źle szukałem.
Ale do rzeczy. Sprawdzając poziom oleju zauważyłem, że obok otworu na bagnet mam urwany wężyk, który wchodzi na króciec regulatora ciśnienia paliwa. Rzecz w tym, że cały dzień byłem w trasie: autostrada + kręcenie po mniejszych wioskach i nie zauważyłem, aby szczególnie auto było jakoś bardziej kapryśne. Pomimo tego, że wężyk wisi w powietrzu to auto nie sprawiało problemów, spalanie raczej w normie, brak jakichkolwiek świecących się checków. Czy ktoś mógłby w dwóch słowach powiedzieć, jaką rolę pełni w/w wężyk i czym ewentualnie groziła dłuższa jazda przy jego odłączeniu?
Dla formalności silnik 1,6 BCB + LPG.
Pzdr.
Volk