dziś musiałem wymienić cewkę i moim oczom ukazały się zapocone/zaolejone przewody wokół BOF, odmy, zaworu N75.
Niestety nie wiem jak niektóre części się nazywają, więc poniżej zamieszczam foto z numerami i będę się posługiwał tymi numerami:
1 - BOF Frodge - czy mogę go czyścić benzyną ekstrakcyjną czy lepiej IPA?
2 -Odma - jest bez pęknięć, wymieniana rok temu
3 - Zdjąłem ten przewód i widzę, że w środku jest on zaolejony a przecież tam płynie powietrze - co może być tego powodem?
4 - jakiś dziwny zbiorniczek połaczony z odmą i z czerwonym wężem frodge, który idzie od filtra powietrza - co to jest, jak się nazywa? jak się to czyści? czy lepiej wymienić?
Czy ktoś mógłby mi poradzić co w takiej sytuacji zrobić?
Turbina regenerowana jakies 4 miesiące temu, wycieków nie stwierdzono, dół silnika suchy, poziom oleju w normie
zdjęcie:

-- 22 sierpnia 2017, 20:28 --
ktos coś?


