Seat Toledo 2000rok
1.8 AGN 20V 125KM
Objawy:
- nierówna praca, mocne drgania silnika na zimnym silniku,
- zapach benzyny za autem na zimnym silniku,
- podczas gwałtownego dodawania gazu słychać wyraźne syczenie z okolic układu dolotowego, słychać to na filmie,
(na ciepłym objawy są nieznaczne ale wyczuwalne)
Wymieniłem:
- świece, przewody,
- sonda lambda,
- filtr powierza,
Sprawdziłem/wyczyściłem:
- czyszczenie przepływomierza i przedmuchanie sprężonym powietrzem,
- lekkie czyszczenie przepustnicy bez odkręcania od układu dolotowego,
- brak błędów w programie PolskiVAG,
Drgania na zimnym:
https://www.youtube.com/embed/EvyXIf0VaAc
Odczyt PolskimVAGiem:
https://www.youtube.com/embed/gFFOJ-d4VCY
Syknięcie podczas dodawania gazu:
https://www.youtube.com/embed/Jkl7xODbxGE
Z góry dziękuję za ewentualną pomoc. Pozdrawiam
-- 24 sierpnia 2017, 21:35 --
Sprawdziłem wzrokowo przewody odpowietrzające, okazało się, ze fajka odmy była urwana w miejscu łączenia z uchwytem filtru oleju. Okolice były lekko zarzygane olejem. Kupiłem dziś nowy i wymieniłem.

Pozostałe przewody są sfatygowane, lekko sparciałe, ale wyglądają jeszcze OK. Niestety silnik po odpaleniu wciąż ma mocne drgania i objawy, które opisałem w pierwszym poście.
Zapomniałem dodać, że założona jest instalacja gazowa Landi Renzo Omegas - na czas szukania usterki zakręciłem butlę z gazem, silnik zalany olejem TOTAL QUARTZ 5W40.

