MAF - obciete doładowanie.
Hello, mam problem 1.8T AUQ.
Nagle auto przestało pompowac 1b, zamiast tego jest 0.6b. Potem wywalił mi błąd maf, kupiłem nowy wkład pierburga nr
722684130, taki mi dobral sprzedawca.
I wychodzą głupoty straszne, za dużo g/s, zalewa go, pompuje dalej 0.6b. Czy wtyczka podpięta czy odłączona tyle samo dmuchana tak samo jedzie, wsadzilem dla testu stary wkład po czyszczeniu i auto jedzie podobnie może ciut gorzej, gdzie wywala błąd i świeci sie kontrola trakcji.
Napięcia niby sa na okej na wtyczce od mafa.
To będzie zle dobrany maf i przez to te wszytkie głupoty? Dodam, ze podmienialem z Ibizy przeplywke na taką sama jaka ja miałem oryginalnie, n75, cewki. Ibiza dostała mojego mafa i n75, śmigala dobrze!
Brak nieszczelności, kilka dni temu wyrzucilem fizycznie sai, evap i całe badziewie. Wszystko usunięte programowo. Poprawy brak.
W sofcie jest, hardcut oraz popcorn.
Po odpieciu wtyczki n75 jest 0.4b.
Po zaslepieniu węża od gruchy, wskaźnik bije 1.4-1.5b.
Napiecie na n75 jest, spada pod obciążeniem do 6v.
Poniżej logi, nie mam możliwości podminanki mafa i innych rzeczy teraz, a w szczególności z tego samego 1.8T AUQ. Gdyby ktoś może mieszkał blisko mnie to mogę podjechać, Janów Lubelski, okolice. Pozdro
http://vaglogi.pl/log-001_002_031_GG85OU.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_TQEPG.html
http://vaglogi.pl/log-114_115_DuSa73.html
Nagle auto przestało pompowac 1b, zamiast tego jest 0.6b. Potem wywalił mi błąd maf, kupiłem nowy wkład pierburga nr
722684130, taki mi dobral sprzedawca.
I wychodzą głupoty straszne, za dużo g/s, zalewa go, pompuje dalej 0.6b. Czy wtyczka podpięta czy odłączona tyle samo dmuchana tak samo jedzie, wsadzilem dla testu stary wkład po czyszczeniu i auto jedzie podobnie może ciut gorzej, gdzie wywala błąd i świeci sie kontrola trakcji.
Napięcia niby sa na okej na wtyczce od mafa.
To będzie zle dobrany maf i przez to te wszytkie głupoty? Dodam, ze podmienialem z Ibizy przeplywke na taką sama jaka ja miałem oryginalnie, n75, cewki. Ibiza dostała mojego mafa i n75, śmigala dobrze!
Brak nieszczelności, kilka dni temu wyrzucilem fizycznie sai, evap i całe badziewie. Wszystko usunięte programowo. Poprawy brak.
W sofcie jest, hardcut oraz popcorn.
Po odpieciu wtyczki n75 jest 0.4b.
Po zaslepieniu węża od gruchy, wskaźnik bije 1.4-1.5b.
Napiecie na n75 jest, spada pod obciążeniem do 6v.
Poniżej logi, nie mam możliwości podminanki mafa i innych rzeczy teraz, a w szczególności z tego samego 1.8T AUQ. Gdyby ktoś może mieszkał blisko mnie to mogę podjechać, Janów Lubelski, okolice. Pozdro
http://vaglogi.pl/log-001_002_031_GG85OU.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_TQEPG.html
http://vaglogi.pl/log-114_115_DuSa73.html