Strona 1 z 1

1.8t po kapitalce stuki puki

PostNapisane: 29 września 2019, 05:38
przez majster
Pytanie do szanownych co mogło być przyczyną.
Pacjet to 1.8t amk (210km) wsadzone Kute korby jrspec ,wzmacniane panewki olej na dotarciu motul x 5w40. Pierwszy wyjazd po kapitalce auto zrobiło 4km .w okolicy 2500obr pojawiły sie pierwsze stuki po zdjeciu miski okazało sie
Zamek korby 2 spieczony przegrzany
Obrazek

Obrazek


Opiłki w misce

Obrazek

Górna panewka
Obrazek

Dolna panewka

Obrazek


Reszta panewek 1.3.4 lekko przetarta
Obrazek

Korowód
Obrazek

Re: 1.8t po kapitalce stuki puki

PostNapisane: 1 października 2019, 16:10
przez marcin7x5
Brak smarowania...

Re: 1.8t po kapitalce stuki puki

PostNapisane: 2 czerwca 2020, 16:03
przez majster
Winowajcą były różnice w wadze korb jrspec
Trzeba było kupić nowe korby tym razem padło na prism seat poskładany przejechane 6k

Re: 1.8t po kapitalce stuki puki

PostNapisane: 12 lipca 2020, 23:04
przez Podkopnik
O kurde .... Jak do tego doszliście?? Mógłbyś wyjaśnić jaki to ma wpływ na takie przytarcie silnika tylko po 4 km jazdy??? Jestem bardzo ciekaw. Czy JR spec odniósł się do wady?? Starałeś się o jakieś odszkodowanie?