Strona 1 z 1

Ciężko wchodzi 1 i wsteczny, zestaw naprawczy?

PostNapisane: 18 listopada 2019, 12:49
przez Leon14
Witam wszystkich, mam pytanko do was, chodzi o Leona 1.4, wsteczny wchodzi ciężko, czasem trzeba znaleźć dobre miejsce i wejdzie, jedynka też ciężko wchodzi ale nie aż tak jak wsteczny, olej zmieniany w skrzyni rok temu troszkę pomogło ale dalej ten problem, wsteczny jak wbijam to drążek blokuje się w połowie i trzeba parę razy aż wejdzie. Znalazłem zestaw naprawczy wybieraka, czy to pomoże? Pozdrawiam

Re: Ciężko wchodzi 1 i wsteczny, zestaw naprawczy?

PostNapisane: 18 listopada 2019, 18:15
przez marcin7x5
Jeżeli masz jeszcze oryginalne cięgna to zdecydowanie polecam ich wymianę.

Re: Ciężko wchodzi 1 i wsteczny, zestaw naprawczy?

PostNapisane: 18 listopada 2019, 18:48
przez Leon14
Ciegna to te taki łączniki jakby? Pod maską są takie cieniutkie patyczki, na allegro znalazlem zestaw naprawczy wybieraka za 47zl właśnie takie patyczki, na końcach ma plastik czarny

Re: Ciężko wchodzi 1 i wsteczny, zestaw naprawczy?

PostNapisane: 19 listopada 2019, 06:31
przez marcin7x5
Dokładnie tak.

Re: Ciężko wchodzi 1 i wsteczny, zestaw naprawczy?

PostNapisane: 23 listopada 2019, 10:36
przez Dulson
Mi tak ostatnio po wymianie płynu hamulcowego, ani 1 ani wstecznego, wstyd ciągnąć auto do tyłu było, potem znowu taka sama sytuacja pod domem... Odpowietrzyłem wysprzęglik, jak ręką odjął :)

Re: Ciężko wchodzi 1 i wsteczny, zestaw naprawczy?

PostNapisane: 27 stycznia 2020, 00:37
przez Bonus
Silnik się mogł przestawić i cały system przestal pasowac w tym położeniu. Mogła sie zuzyć też ta tuleja link
http://www.oemepc.com/seat/part_single/catalog/se/markt/E/modell/LE/year/2000/drive_standart/205/hg_ug/711/subcategory/711020/part_id/1420021/is_main_page/0/lang/o
Obok numeru 21 masz jeden element poruszany na ośce (dźwignia wybierajaca) , jest tam tulejka obrotowa na ramieniu odbierajaca ruchy drażka 14 przód tył zmieniajaca na obrót, którego koncowka "n" nachodzi na tulejkę dzwigienki wybierajacej .. łożysko w 21 lub sama tulejka może się rozpaść (wibracje ukladu napedowego odmienne niż końcówki oraz ruchy przy zmianie biegów) i wtedy ruchy przód tył przekazane z drążka są z luzem przekazane na dzwignie wybierajacą bieg wpiety we wnetrzu auta popchniety w skrzyni jest niezapięty do końca
Obrazek