Strona 1 z 1

Liqui Moly

PostNapisane: 2 lutego 2017, 00:17
przez adamski
Czy stosował ktoś w was dodatki do paliwa? Jeśli tak to jakie do CR?
Co powiecie o tych produktach:
Liqui Moly 5139 Diesel System Treatment https://www.rapidonline.com/liqui-moly- ... ml-55-5710
oraz
do filtra dpf
Liqui Moly 5148 Diesel Particle Filter Protector https://www.rapidonline.com/liqui-moly- ... ml-55-1997

Jest jeszcze kilka innych produktów ale zainteresowałem się tymi, może ma ktoś doświadczenie z takimi produktami, bardzo chciałbym poznać wasze zdania i opinie.

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 2 lutego 2017, 11:04
przez 5eba
Ja mam w skrzyni wlany dodatek Getriebeöl additive. Biegi wchodza lzej, szczegolnie wsteczny juz nie zgrzyta i wchdzi jak w maslo. Do oleju silnikowego wlalem ceratec razem z olejem liqui moly, ale roznicy zadnej nie zauwazylem. Kiedys jechalem na urlop, 2tys km w jedna strone to zalalem do baku Diesel Purge czy spulung jak kto woli. Mialem problem z telepaniem na biegu jalowym gdy silnik byl zimny. Ustapilo, od tamtej pory co drugie tankowanie wlewam diesel additive. Zrobilem sobie przerwe kilkutygodniowa od tego ostatniego, ale po jakims czasie znowu silnik zaczynal telepac na zimnym. Przegonilem auto do 5 tys obrotow, zmienilem paliwo z shell v-power na zwykly shell plus additive i mam spokoj. Tyle co ja uzywam.

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 2 lutego 2017, 22:21
przez artek90
Najbardziej polecam produkty marki xenum. No xenum ultimax diésel albo coś bardziej kompletnego xenum in&out. A dodatek do paliwa xenum nex. Produkty wysokiej półki

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 4 lutego 2017, 05:48
przez 5eba
Tzn uzywasz? Uzyles? I nadal masz problem z drganiami silnika?

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 4 lutego 2017, 09:25
przez artek90
5eba napisał(a):Tzn uzywasz? Uzyles? I nadal masz problem z drganiami silnika?

Te drgania to była wina paliwa. A żeby było śmiesznie to dodam ze to shell v power na Hiszpańskiej stacji to powodował heheh

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 4 lutego 2017, 12:41
przez 5eba
Ja tez przestalem lac v-powera i narazie spokoj. Leje zwyklego shella, plus dodatki. Do naszych TDI bez wzgledu czy to 1.6 czy 2.0 lub 3.0 wzwyz nie leje sie premium. Tak mi w serwisie audi kiedys mowili. Znajomemu w Peugocie znowu zalecali lac. Moze w peugotach to jest dobre, w TDI raczej nie.

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 4 lutego 2017, 21:56
przez artek90
5eba napisał(a):Ja tez przestalem lac v-powera i narazie spokoj. Leje zwyklego shella, plus dodatki. Do naszych TDI bez wzgledu czy to 1.6 czy 2.0 lub 3.0 wzwyz nie leje sie premium. Tak mi w serwisie audi kiedys mowili. Znajomemu w Peugocie znowu zalecali lac. Moze w peugotach to jest dobre, w TDI raczej nie.

Ja zawsze leje hiszpański repsol e10+ paliwo premium. Premium jest czystsze i utrzymuje silnik w czystości. Ale no widocznie miałem pecha do tej stacji shell bo już zauważyłem ze dystrybutor coś nie chciał lać.

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 5 lutego 2017, 00:42
przez 5eba
Premium ma mniej siarki, ktora smaruje i powoduje korozje. Za to ma jakies dodatki smarujace, rekompensujace brak siarki i wiecej srodkow czyszczacych. Kiedys jak lalem do Passata 2.0 TDI PD v-power to mniej puszczal bakow niz na zwyklym. Ale tutaj czy premium czy zwykly filtr wypala sie co tyle samo kilometrow. Moim zdaniem, zwykly diesel z dobrej stacji plus jakis srodek poprawiajacy smarowanie i czyszczacy w zupelnosci wystarczy. W paliwie jest wtedy owa siarka, plus dodatki. Liqui moly diesel spulung to srodek typowo czyszczacy. Natomiast diesel additive stosuje sie co 2000km, poprawia smarowanie, zapobiega powstawaniu zanieczyszczen i czysci. Cena nie jest duza, bo to co doplacam do paliwa premium, daje na ten dodatek, w moim przypadku co drugie tankowanie czyli jakies 1600km. Czy cos to da? To sie okaze w przyszlosci. Jedno jest pewne, silnik nie telepie na zimnym jak to stosuje.

Re: Liqui Moly

PostNapisane: 19 lutego 2017, 13:27
przez lugens
Ja osobiście polecam produkty do czyszczenia układu paliwowego Liqui Moly.