Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez brzooza » 4 kwietnia 2019, 20:28

Zmienia przy 6500 około, slychac nawet jak dsg bieg wyżej zmienia a wskazówka nie nadąża :p
Żaden z tych aut nie ciągnie do 7 ;p
Jedz na hamownie zobaczysz swój wykres, kiedy auto ma kopa a kiedy zmienić bieg oraz zobaczysz jaki gift mocy dostałeś z fabryki :)
Ja mam katalogowo 125hp i 200nm , znam swój wykres i u mnie jest Realnie 132hp i 217nm
Po gwarancji mapka wleci i sprzęgło z kevlarem ;)
Zobacz Profil
brzooza
Signo
Signo
 
Posty: 192
Dołączył(a): 29 maja 2018, 15:07
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon FR 5F
Silnik: benzyna 1.4

Reklama

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 5 kwietnia 2019, 00:01

KriSSo ja oglądałem i wiele razy wskazowka dociera do 7000rpm i dopiero zmienia bieg, masz tu jeszcze jeden film z Cupra https://youtu.be/4g6VJTEjbH8

Oraz tutaj filmik na ktorym Audi Rs4 wyskalowane do 8000rpm zmienia bieg dopiero przy 8000rpm
https://youtu.be/dmtHZVGbupk

... więc weź najpierw obejrzyj całość lub dokładnie...

-- 4 kwietnia 2019, 22:51 --

... Swoją drogą to ciekawe jest to Bugatti Chiron 42sek do 400km/h oraz predkość maks 500km/h
...auto zrobione przez koncern WolksVagena

-- 4 kwietnia 2019, 23:04 --

... Tutaj znowu Cupra kierowca na koniec docisnął 7000rpm i przytrzymał, żeby pokazać jak wkręca na obroty
https://youtu.be/cYTpX8kXn-k

-- 4 kwietnia 2019, 23:08 --

Tutaj Golf R film od 1:35min Ciśnie do 7000rpm dopiero auto sygnalizuje wrzucenie wyższego biegu...
https://youtu.be/b5hva1oNqFI

Oraz Subaru 200KM zmiana biegu powyżej 7000rpm, fakt, że silnik przystosowany pod maks 9000rpm
https://youtu.be/wAOaNBk_GoI

A tutaj stary ale jary VR6 Golf 3 tuning, zmiana biegu powyżej skali i prędkość ponad 300km/h
To były auta
https://youtu.be/Fdb2GBiHJtc



-- 4 kwietnia 2019, 23:16 --

Większość aut maksymalny moment obrotowy ma przy ponad 5500rpm stąd większość ciśnie auto do ponad 6500rpm, a naeet 7000rpm żeby przy zmianie biegu po spadku obrotów dalej utrzymać maksymalny moment.

... Doczytałem, że 1.5TSI 131KM 200Nm generuje do 4500rpm, ale mi ztestu wyszło, że lepiej przyspiesza rozpedzajac do ponad 5500rpm i dopiero zmiana biegu.

Obrazek

A tu link do opisu silnika 1.5 TSI
https://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,2259796
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez brzooza » 5 kwietnia 2019, 00:01

Ehh bez kitu ta dyskusja nie ma sensu.
Wiadomo ze turbo benzyna dalej przyspiesza po osiągnięciu max momentu to nie diesel.
A przykłady które podałeś maja się nijak do 1,4 czy 1,5 tsi bo to w ogóle inne silniki, inaczej się kręcą, maja więcej cylindrów, pojemność inna. Co tu porównywać ?
Z pierwszego przykładu pokazałeś cupre po modach.
W kolejnym przykładzie cupre manualu w której gościu przeciąga biegi po prostu, czy to mu coś daje? Wiedz tez ze wskazówka ma jakeis opóźnienie, auto ma pęd a silnik może już nie generować dodatkowej mocy.
Sprawdź swój wykres i będziesz wiedział jak jeździć i do kiedy warto kręcić motor.

Dyskusja dalsza zbędna na ten temat, pozdrawiam
Zobacz Profil
brzooza
Signo
Signo
 
Posty: 192
Dołączył(a): 29 maja 2018, 15:07
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon FR 5F
Silnik: benzyna 1.4

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez KriSSo » 5 kwietnia 2019, 00:16

Kanisz napisał(a):KriSSo ja oglądałem i wiele razy wskazowka dociera do 7000rpm i dopiero zmienia bieg, masz tu jeszcze jeden film z Cupra https://youtu.be/4g6VJTEjbH8

Podajesz link do 480 konnej Cupry, która ma zmienione turbo i ruszone wszystkie możliwe limitery. Przykład kompletnie bez sensu w odniesieniu do dyskusji na temat seryjnego 1.5 TSI.
Kanisz napisał(a):Oraz tutaj filmik na ktorym Audi Rs4 wyskalowane do 8000rpm zmienia bieg dopiero przy 8000rpm
https://youtu.be/dmtHZVGbupk

TO samo, w tym audi R8, czy pomodzone 800 konne RS4.
Kanisz napisał(a):Tutaj Golf R film od 1:35min Ciśnie do 7000rpm dopiero auto sygnalizuje wrzucenie wyższego biegu...
https://youtu.be/b5hva1oNqFI

NIe ma 7000, jest zmiana przy 6800. Po co w ogóle sugerować się sportowymi autami lub sportowymi odmianami z autem o pojemnosći 1.5 litra służącym do spokojnej jazdy. Kompletnie nie kapujesz problemu.

Nie ma sensu dalsza dyskusja. Tak jak już kiedyś w innym temacie na temat Cupry Carbon pisałeś jakieś dziwactwa. Zatem albo nie wiesz o czym piszesz, albo Twoje posty to prowokacja. Ja odpuszczam, kręć sobie 1.5 TSI w serii do 7000 rpm i będzie super :)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 5 kwietnia 2019, 00:22

Dyskusja jak zawsze zeszła na tematy poboczne celem pytań, które zadałem były odpoeiedzi
... czy to normalne, że po osiągnieciu powyżej prawdopodobnie 7000rpm rozłącza napęd...? Mi się nigdy nie zdażyło, w innych autach, żeby zaczął zwalniać po osiągnięciu czerwonego pola, a 1.5tsi doświadczyłem właśnie tego.

... oraz czy 1.5TSI to silnik z wtryskiem bezpośrednim dwusystemowym...? Nigdzie nie piszą nic o wtryskach, tylko ogolnie info o parametrach, 5suwie cyklu Millera, odłączaniu cylindrów ACT itd..., a nic o wtryskach...
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez KriSSo » 5 kwietnia 2019, 00:26

Kanisz napisał(a):czy to normalne, że po osiągnieciu powyżej prawdopodobnie 7000rpm rozłącza napęd...?

Tak, to normalne.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 5 kwietnia 2019, 00:55

Tak KriSSo przejrzales mnie jak VCDs elektronikę:)
... moje pytania są na rozkręcenie tego forum i wykręcenie najwyższych obrotów..., przy najlepszym czasie i predkosci pisania postów:)
... Tak swoją drogą jak coś piszę to piszę bo wiem lub ktoś inny to potwierdził i udokumentował, a ja najwyżej przytoczyłem to innym... Tak też było z Cuprą i innymi tematami, gdzie niezrozumienie bierze się z wybiórczego czytania i odpowiadania na poboczne posty nazwę je "zaczepne" ...
... I to nie ja porównuję 1.5 do Cupry tylko odpowiadalem Tym, którzy tak robili, swoją drogą Cupra to też silnik R4 tylko 2.0...

...ale dzięki za odpowiedź co do odcinania napędu.
... Tak się jeszcze dopytam czy tak jest w każdym Leonie 5f czy tylko 1.5tsi?
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez sql » 5 kwietnia 2019, 06:48

Tu jest filmik z 1.5 150KM
https://youtu.be/yKIeRCH4GGg?t=14 - każda zmiana przy 6k obrotów.
Te 8k to nawet RS6 nie kręci: https://youtu.be/SK5m0If5UlU?t=91
Czemu Cupra na pierwszym biegu (w dodatku z LC) wchodzi na czerwone pole to nie wiem - domniemuję, że to efekt bezwładności - każdy następny bieg wrzuca już przy 6,5k. Muszę u siebie zobaczyć, bo nie zwracałem uwagi na jedynce nigdy.
https://www.youtube.com/watch?v=y8HsrbyIOqE - tu lepiej widać - z LC dwójkę wbija później.
Zobacz Profil
sql
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 7 grudnia 2018, 09:33
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 5 kwietnia 2019, 16:51

Chłopaki dzięki za filmiki,
Tak temat ciekawy z tą Cupra z LC też prawda że Ciekawe że trzyma 7000rpm i to długo zanim zmieni 1b na 2b...i nie rozłącza napędu...

ale to nie to było tematem pytań. Wiem jak i przy jakich predkościach zmieniamy biegi oraz jak jeździć Eco ... i... jak wyrwać spod świateł, żeby mocniejsze auto zostawić w tyle, przynajmniej na pewien czas ... itd..., to normalne, że przy mocnieszych autach z auto skrzynią w trybie sport przy gazie w podlodze i przełączaniu z 1b na 2b wskazówka wskoczy daleko na czerwone pole a przy wyższych biegach zmienia wczesniej.
Co do Rs6 nie wiem ale Rs4 modyfikowane link wyżej w trybie sport kreciło do ponad 8000rpm, ale to nie jest tematem zapytania tylko rozwija się w drodze odpowiedzi...

... Chciałem się dowiedzieć czy tak każdy Leon ma, a przynajmniej ten 1.5tsi, że po wjechaniu wskazowki w czerwone pole i przytrzymaniu go na pełnym gazie to normalne że odcina napęd nigdzie się z tym nie spotkałem wcześniej, niektórzy piszą, że normalne ale nigdzie nie ma na ten temat info jaki system za to odpowiada,
na filamch tylko mocniejszych Leonów pokazują, ze w trybie recznego zmieniania biegów przeciagaja wskazowke za 7000rpm i nic im nie rozłacza napędu. Dlatego zastanawialem się czy to norma czy cos sie stało. Kiedy po osiagnieciu ponad 6000rpm przytrzymałem go dosłownie może 2sek i auto przestało przyspieszać, po spojrzeniu na obroty było już 6000rpm stąd napisałem, że PRAWDOPODOBNIE było 7000rpm lub 8000rpm nie wiem bo jak popatrzyłem na obroty było już 6000rpm ale pytanie jest takie czy faktycznie mogło coś rozłączyć napęd? Czy tak mają wszystkie Leony, 5f Cupry z tego co widzę po filmach tak nie mają, ale to inne auta.

-- 5 kwietnia 2019, 16:51 --

Mała korekta za dużo napatrzyłem się na liczniki Cupry..., więc mała korekta...
... W 1.5tsi czerwone pole zaczyna się za 6000rpm, stąd mogłem mieć 6500rpm lub może prawie 7000rpm bo 2sek z 6000rpm nie wykreci ponad 7000rpm na 1biegu.
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez sql » 5 kwietnia 2019, 20:45

Dziwne, że tego wcześniej nie spotkałeś - ma to w zasadzie każdy samochód z spalinowym silnikiem - "ogranicznik obrotów" to się nazywa:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rev_limiter
Zobacz Profil
sql
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 7 grudnia 2018, 09:33
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 5 kwietnia 2019, 23:18

To że jest ogranicznik to wiedziałem ale sądziłem że robi tylko tyle i aż tyle że nie pozwoli rozpedzić poza zakres rpm redline w tym przypadku poza 8000rpm. Człowiek uczy się całe życie. Nigdy wcześniej na innych autach nie rozłączyło mi ciągu kiedy wjeżdżałem w czerwone pole, tym bardziej, że w tym aucie 1.5tsi zdażyło mi się raz i to na 1biegu i może trwało ok 2sek i brak ciągu/przyspieszania. Kolejne doświadczenie.
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez sql » 6 kwietnia 2019, 06:21

Zrób sobie eksperyment - dojedź na wszystkich biegach po kolei do czerwonego pola, ale nie na ostrym przyśpieszeniu (żeby wyeliminować efekt bezwładności), a trochę wolniej - będziesz mógł wtedy dokładnie zobaczyć na którym biegu przy jakich obrotach interweniuje ogranicznik.
Dziwi mnie to, co mówisz - trochę fur i motocykli miałem i samochody zawsze odcinały przy początku czerwonego pola, motocykle gdzieś tak w połowie. Nigdy nie spotkałem silnika (bez moda oczywiście), który by miał ogranicznik ustawiony na koniec czerwonego pola.
Zobacz Profil
sql
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 7 grudnia 2018, 09:33
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 6 kwietnia 2019, 15:37

Test, który proponujesz jest jakby trochę niebezpieczny dla silnika. Też jeździłem różnymi autami i jedyne co mi odcieło to paliwo jak zbliżyłem się do 250km/h ale tu zadziałało elktronicze ograniczenie prędkości, natomiast wiele razy innymi autami wjeżdżałem na czerwone pole rpm głownie z 1b na 2b bo później już nie i nigdy nie miałem uczucia zwalniania. Chociaż do tej pory ja też nigdy nie zwracałem na to uwagi o ile przekraczałem czerwoną linię rpm.
Sam Kolego podesłałeś link gdzie Cupra na włączonej funkcji LC cisnęła na G1 na czerwonym polu 7000rpm przez chyba 1.5sek zanim zmieniła bieg na G2.

Już przetestowałem po swojemu i mogę stwierdzić to co napisali że:
1.5tsi to silnik, który maksymalny moment 200Nm zgodnie z tym co napisali generuje od prawie 1300rpm do powyżej 4000rpm stąd nie ma sensu cisnąć go wyżej niż 4500rpm do 5000rpm w zależności od tego jak ktoś szybko zmienia biegi, ponieważ
... każda zmiana biegu na wyższy zrzuca obroty o od 500rpm do 1000rpm niżej, stąd zmiana z G1 na G2 u mnie najlepiej wychodzi w zakresie 4500-5000rpm, to dlatego, że w tym aucie z dwumasą wolę zmieniać normalnie biegi niż szybko, ponieważ jak puszczam za szybko sprzęgło i ostro dodaję gazu to na G2 przy 4500rpm mieli jeszcze kołami przez chwilę.
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez sql » 7 kwietnia 2019, 06:05

Oj Kanisz, Kanisz... co post, to nowe bajki - jak Konopnicka :).
a) jak 5 sekund pojedziesz na maksymalnych obrotach, to nic się silnikowi nie stanie - zadziała Ci ogranicznik i skończy się zabawa, a wyjdziesz z tego eksperymentu dokształcony; imho warto w imię nauki;
b) nie wiem jak mogłeś odczuć to odcięcie paliwa przy elektronicznej blokadzie prędkości, bo to wcale tak nie działa; komputer zaczyna OGRANICZAĆ paliwo, a nie je odcina - pojazd przestaje przyśpieszać, ale przy tych prędkościach przyśpieszenie (o ile oczywiście nie masz miliona koni za plecami) jest na tyle małe, że gdyby nie zegary, to byś nie wiedział, czy przyśpieszasz czy jedziesz ze stałą prędkością; zupełnie inna reakcja, niż na ogranicznik obrotów tudzież ASR/ESP;
c) jeśli chcesz osiągnąć najlepsze przyśpieszenie, to bierz przykład ze skrzyń DSG - nikt się nie bawi (nawet w dizlach) w utrzymywanie maksymalnego momentu, tylko jedzie obrotami (mocą) prawie do końca;
d) nie wierzę, że w silniku 1.5 na suchym asfalcie przy poprawnej zmianie biegów (poprawnej, czyli z odpuszczeniem gazu i wciśnięciem go do dechy dopiero po zesprzęgleniu) z jedynki na dwójkę tracisz przyczepność;
Zobacz Profil
sql
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 7 grudnia 2018, 09:33
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Tomektr » 7 kwietnia 2019, 09:34

Sql co do punktu d to potwierdzam że przy dynamiczniejszej jeździe zdarza się zaszurać i kontrolka trakcji miga. Ale ja mam 1.4 150KM, nie wiem jak to wygląda przy 125/130KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomektr
Sport
Sport
 
Posty: 338
Dołączył(a): 5 lutego 2018, 17:30
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Leon FR MY18 150KM
Silnik: benzyna 1.4

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 7 kwietnia 2019, 13:10

Kolego Sql, Twoja baza danych SQL doznała OverFolw, tzn przepełnienia, i kto tu bajki pisze...

jeśli chodzi o poetki to wolę noblistkę Szymborską i jej wiersze, a to co piszę oddaje najlepiej jeden z jej cytatów:
Znamy się na tyle na ile nas sprawdzono...

... Każesz na każdym biegu przekroczyć redline rpm tak żeby odcieło napęd ...? Chciałbym to zobaczyć jak to robisz na 6biegu czy nawet 5biegu. Sam podesłałeś link gdzie pisze o ograniczniku obrotów oraz że nie jest to zdrowe dla silnika.
Co DSG to zauważ że zmienia biegi prawie przy 7000rpm i po zmianie spada aż o prawie 2000rpm, stąd podejrzewam, ze przeciaga do tych 6800-7000rpm, żeby po zmianie było dalej w zakresie maksymalnego momentu obrotowego.
Ja jak zmieniam ręcznie to umiem to zrobic tak że spadnie mi o 600-700rpm wiec nie musze cisnać do 6000rpm bo auto juz bardzo wolno przyspiesza i trace cene sekundy na pierszych biegach, stąd przy 1.5tsi ktory maks moment obr ma powyżej 4000rpm najlepiej zmienia mi sie biegi do 5000- 5500rpm.
I jak ktos ma wyprawę w zmianie biegów to w 1.5 tsi np. przy 5500rpm kiedy szybko po szynie sciagniesz z 1b na 2b i puscisz sprzęgło to czujesz takie jakby wyrwanie do przodu i kiedy sxybko zaraz po puszczeniu wcisniesz gaz na maks to zamieli kolami na 2biegu u mnie jeszcze na oponach zimowy. Jezeli puszcze sprzeglo powoli i dam gaz na maksa czuc tylko wystrzelenie do przodu i tyle. Moze i asfalt nie był najczystszy ale raczej czarny. I nie piszę bo sie naczytalem wikipedi czy innych artykułów tylko przetestowalem osobiście.

Co do 250km/h to nie muszę mieć jak to piszesz miliona koni wystarczyło ze jezdzilem A6 C5 Avant 4.2 V8 300KM i po osiągnięciu 250km/h można bylo wciskać gaz i nic juz nie przyspieszał ale kiedy wcisnalem gaz na maksa to mu spadaly obroty mimo ze na obrotomierzu bylo chyba 4500rpm i predkosc spadała do 245 i po puszczeniu gazu o ponownym dodaniu znowu moglem go rozpedzic do 250km/h. Wiec tu nie mogl zadzialac ogranicznik obrotów tylko chyba elektroniczne ograniczenie prędkości.
Według producenta niby to byla prędkość maksymalna tego auta, ale znajomy tuningujac takie auto podobno musiał wylaczyc blokade predkosci zeby mu rozpedzalo do 280km/h.

-- 7 kwietnia 2019, 12:51 --

Co do Diesli to nie mam duzego doświadczenia ale jechałem pare razy i powzej 4000rpm to juz jakby wogole nie przyspieszaly a na blacie bylo maks 6000rpm, wiec po co cisnąć w dieslu do konca? Akurat to byl WV Caddy 1.9tdi.

Jeżeli w seryjnym aucie TSI które ma swój maks przy 4000rpm trzymanie go do 6000rpm ma tylko wtedy uzasadnienie kiedy ktos bardzo wolno zmienia biegi, ale w ulicznym wyscigu np spod świateł kiedy zmienię szybko bieg powyzej 5000rpm z 1b na 2b to na 2b juz rozpedzam auto do wyzszej predkosci i oszczedzam czas, natomiast auto obok nawet jak cisnie z 5000 do 6000 to auto juz prawie wogole nie przyspiesza i zmiana biegu z 1b na 2b powoduje duza stratę czasu i prędkości na nowe rozpedzenie auta na 2biegu do wyższej prędkości, bo oprócz obrotów auto ns każdym biegu ma ograniczoną prędkość, wiec trzymanie na 1b w manualu 1.5tsi z 5000rpm do 6000rpm traci min 2sek+1sek zmiana biegu a prędkość nie rośnie moze o 3 do 5km nie wiem nie patrzylem na licznik tylko na auto z boku jak zostaje w tyle, a razem wystartowalismy i trzymalismy na 1biegu więc kiedy czułem że juz kiepsko przyspiesza zmieniłem na 2bieg
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez marcinch » 17 kwietnia 2019, 22:36

Dostalem 1.5 do jutra jako auto zastepcze za mojego 2.0tdi 184 (oba dsg)

Do 100 dramatu nie ma, ale powyzej masakra

Kazdy kickdown to wiekszy ryk niz w tdi i nic poza tym auto stoi w miejscu :roll:
Dodam ze ten 1.5 to hatch a moj to st kombi
Zobacz Profil
marcinch
Stella +
Stella +
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 stycznia 2019, 20:25
Region: zagranica
Auto: LEON ST FR
Silnik: turbo diesel inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez Kanisz » 17 kwietnia 2019, 23:13

Nie wiem jak w DSG, ale w manualu zarowno do jak i powyżej 100km/h dramatu też nie ma bynajmniej nie jest ostatni na drodze..., ale fakt też mam wrażenie, że tu wszystko trwa jak w zwolnionym tempie, wyprzedzając mam czas na przemyślenia heh:)
Wiesz 1.5 masz 130KM i 150KM, ale to dalej nie to samo co 180KM czy 300KM

-- 17 kwietnia 2019, 23:13 --

Jeśli można wiedzieć to co się stalo że TDi trafiło na serwis i musiało tam zostać?
Zobacz Profil
Kanisz
Signo
Signo
 
Posty: 155
Dołączył(a): 6 lutego 2019, 20:27
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon ST 1.5TSi
Silnik: inny

Re: Leon 5F 1.5TSI porady i opinie (wady i zalety)

Postprzez marcinch » 17 kwietnia 2019, 23:44

Kanisz napisał(a):Nie wiem jak w DSG, ale w manualu zarowno do jak i powyżej 100km/h dramatu też nie ma bynajmniej nie jest ostatni na drodze..., ale fakt też mam wrażenie, że tu wszystko trwa jak w zwolnionym tempie, wyprzedzając mam czas na przemyślenia heh:)
Wiesz 1.5 masz 130KM i 150KM, ale to dalej nie to samo co 180KM czy 300KM

-- 17 kwietnia 2019, 23:13 --

Jeśli można wiedzieć to co się stalo że TDi trafiło na serwis i musiało tam zostać?


Wyskoczyl guzik z recznego i maja cała wajche wymiec, w automacie lepiej wrzucic ręczny zanim sie pusci hamulec zeby obciazenie nie poszlo na skrzynie

Zamowili nie te wajche co trzeba
Zobacz Profil
marcinch
Stella +
Stella +
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 stycznia 2019, 20:25
Region: zagranica
Auto: LEON ST FR
Silnik: turbo diesel inny

Poprzednia strona

Powrót do VAG - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość