Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
czapel napisał(a):tak sie zastanawiam czy mamy tak słabych tunerów ze żaden nie robi ecu dsg 7? co pytam to nie robią. Z zagranica robią to bez problemu poprzez podnoszenie csnienia na sprzegłach i dzieki temu skrzynia jest bardziej odciążona....zna ktos....co potrafi? pytalem juz comptów itp to nie robią....
mczelny2401 napisał(a):czapel napisał(a):tak sie zastanawiam czy mamy tak słabych tunerów ze żaden nie robi ecu dsg 7? co pytam to nie robią. Z zagranica robią to bez problemu poprzez podnoszenie csnienia na sprzegłach i dzieki temu skrzynia jest bardziej odciążona....zna ktos....co potrafi? pytalem juz comptów itp to nie robią....
Skąd jesteś?
czapel napisał(a):wyslalem ponownie maila nawet na fb napisalem i zero reakcji...no sory jak tak podchodzi do tematu juz na początku to podziękuje.znacie kogoś jeszcze?
pieczyk111 napisał(a):1.4 tsi 150km po 2015r. Do ilu można kręcić by było bezpiecznie? Zdarza mi się agresywna jazda ale zawsze dbam o rozgrzanie silnika przed i studzenie turba po. Wymieniam oleje i filtry po 10k max 15kkm. Jeden tuner pisze ze podniesie mi do 170 więcej lepiej nie ryzykować, inny ze 185 da radę. Podobno to są już bardzo dobre silniki
pieczyk111 napisał(a):Około 50kkm przebiegu skrzynia manual. Te 180 bym chciał mieć minimum
Limak9 napisał(a):Zawsze można drobne mody porobić jak IC, wydech, dolot i spokojnie wyjdzie .
Limak9 napisał(a):Generalnie box lepszy do manualnej skrzyni biegów gdyż w dsg odczuwalne są szarpnięcia przy zmianie biegów.
Limak9 napisał(a):Generalnie box lepszy do manualnej skrzyni biegów gdyż w dsg odczuwalne są szarpnięcia przy zmianie biegów.
potwierdzam, co do dsg. O manualu się nie wypowiem.Limak9 napisał(a):Generalnie box lepszy do manualnej skrzyni biegów gdyż w dsg odczuwalne są szarpnięcia przy zmianie biegów.
kondziow napisał(a):Limak9 napisał(a):Generalnie box lepszy do manualnej skrzyni biegów gdyż w dsg odczuwalne są szarpnięcia przy zmianie biegów.
Pierwsze słyszę. Coś chyba nie tak z samą skrzynią.
janek1988 napisał(a):A co do boxa JB4 , kupował ktoś bezpośrednio z:
http://www.burgertuning.com/vw_volkswag ... tuner.html ?
Cenowo wychodzi nieźle - 429$ jak dobrze widzę i nie potrzebuje kupować innych pierdół, chyba, że muszę płacić za apkę/kabel?
Czy lepiej kupić w poznaniu u importera? Nie uśmiecha mi się śmigać do Poznania to raz, a dwa na allegro życzą sobie 2800zł za to, więc różnica spora.
Limak9 napisał(a):Zawsze można drobne mody porobić jak IC, wydech, dolot i spokojnie wyjdzie .
mateoturbo napisał(a):Limak9 napisał(a):Zawsze można drobne mody porobić jak IC, wydech, dolot i spokojnie wyjdzie .
temat omawiany już na forum 1.4 tsi - w tym silniku pierwszym i podstawowym problemem jest "suszarka " a konkretnie jej wydajność - ic i dolot spokojnie ogarna ponad 200 kucy . Stage 1 to program
stage 1+ to pownpipe bez kata i strojenie na Pb 98 moc ok 200
Stage 2 to hybrydowe turbo - 220-230km /330-340 niuta reszta seria . Jak ktos ma dsg jeszcze dodatkowo przeprogramowane i xds spięty to osiagi jak w GTI. Większe moce to już rzeźba cewki świece wtryski inne turbo- grecy z TMG zrobili ibize 300KM z tego .
wesol napisał(a):Kevlar tu za wiele nie ma do gadania. Większość przypadków to szybsze skończenie się dwumasy. A sam uślizg sprzęgła to albo tarcza cienką albo sprężyna w docisku słaba. Daj dwie sprężyny na docisk to seryjna tarcza ogarnie temat.
jootix napisał(a):Ktoś może sie pochwalić chipem w 1.4 125KM ? Jak sie sprawuje i jaki wynik udalo sie uzyskac
Bez DP i z większem IC nie poszalejesz. Kolejeność jest prosta: Program -> DP -> IC lub też wszystko na raz, ale przyjemności trzeba sobie dawkowaćjohnson napisał(a):Na 100% bedzie program i wiekszy intercooler.
Mysle jeszcze nad dp. Ktos ma ? Jak wrazenia?
Da to jakies realne przyrosty?
johnson napisał(a):Pojawil sie temat dolotu ale musze obgadac to ze stroicielem
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości