
Sam wydech chyba dał z 10 koni ale nie jestem pewien ponieważ przed zamontowaniem jego nie sprawdzałem na hamowni
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
brzooza napisał(a):Wydech czyli co dokładnie? sam catback czyli tez dp?
johnson napisał(a):Ja powiem vagtune oborniki
sensei napisał(a):Panowie, a jak sytuacja z Kreator Mocy w Warszawie? Bo wszędzie czytam "mieszane opinie" co nic konkretnego nie wnosi do oceny... ktoś korzystał i może polecić?
alehandro napisał(a):sensei napisał(a):Panowie, a jak sytuacja z Kreator Mocy w Warszawie? Bo wszędzie czytam "mieszane opinie" co nic konkretnego nie wnosi do oceny... ktoś korzystał i może polecić?
Opinie są bardzo różne i juz to może o czymś świadczyć. miałem okazję być na hamowni przy okazji wizyty jedno gościa bmw 2.0 tdi skoksowane do granicy mozliwości silnika Kreatorze.
Po hamowaniu kreska wyglądała jak by robila slalom gigant.
sensei napisał(a):Kreator Mocy w Warszawie?
ma16 napisał(a):Wyniki z dzisiaj. 1.8 tsi 180 FR DSG
https://www.facebook.com/31905594823436 ... 696066546/
Cupra72 napisał(a):Też jestem po,ale w S-Performance,całkiem inne auto,lecz miałem zalaną Pb95.https://zapodaj.net/52930b3a862d7.jpg.html
krz napisał(a):Czy ktoś z kolegów miał do czynienia z leonem 1.5 tsi dgs po czipsie? Jak to wygląda jeżeli chodzi o kreski?
W internecie ciężko znaleźć konkrety w tym temacie
Tomektr napisał(a):A można zrobić chipa tak aby nowa mapa aktywowala się tylko w trybie sport
Tomektr napisał(a):A jaki jest sens podnosić moc z 300 na 400 jeżdżąc tylko parę razy po torze w roku.
Tomektr napisał(a):Jak kupowałem swojego to też myślałem że 150KM starczy a teraz bym już chciał mieć więcej koniuw
karlos napisał(a):Tomektr napisał(a):Jak kupowałem swojego to też myślałem że 150KM starczy a teraz bym już chciał mieć więcej koniuw
Po co kupować 1.4 150? Jeśli 3 tys. zł drożej był 1.8 TSI 180 z wielowachaczem? Tak z czystej ciekawości.
Coss ST napisał(a):Ciężko mi przebrnąć przez 30 stron wątku...
Fado365 napisał(a):Cześć, mam pytanie odnośnie chiptuningu, a nie ma sensu zakładać osobnego tematu.
Mam Leona 1.8 CJSA z DQ200. W lipcu kończy się gwarancja i od razu czym prędzej ruszam po więcej mocy.
Wszędzie widzę, ze z tego połączenia osiągają około 230-250km i zblokowany moment na 310-320nm ze wzgledu na słaba skrzynie. Czy da się coś w tej skrzyni zmienić ( poza swapem na dq250 ), żeby wytrzymała większy moment? Jakieś bardziej wytrzymałe sprzęgło? Bo co tak naprawdę siada jak skrzynia dostaje za dużo momentu? Cały blok pęka czy sprzęgło, dwumas?
Nie kalkuluje mi się kupowanie Cupry, auto mam bardzo zadbane, sprzęgła maja dopiero 50k bo były wymieniane, a chce więcej mocy.
Tomki napisał(a):Widzę w wątku, że praktycznie chipujecie same benzynki![]()
Robił ktoś z Was może chipa (bez wyłączania DPFa) w 2.0 TDI CUNA 184hp manual? Mam FRa z 2016r z 160k przebiegu i chciałbym mu podrzucić jakąś mała witaminkę na ok 210hp.
marcinch napisał(a):Tomki napisał(a):Widzę w wątku, że praktycznie chipujecie same benzynki![]()
Robił ktoś z Was może chipa (bez wyłączania DPFa) w 2.0 TDI CUNA 184hp manual? Mam FRa z 2016r z 160k przebiegu i chciałbym mu podrzucić jakąś mała witaminkę na ok 210hp.
Tez mam 184 z napedem przod i moim zdaniem bez 4x4 krecenie nie ma sensu i tak wszystko zzera kontrola trakcji a kola i tak sie slizgaja na 1-2 biegu
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości