Reklama

Aktualizacja forum Przygotowujemy się do aktualizacji forum. Więcej informacji w tym wątku.

BCM wymiania na nowszy jaki?

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

BCM wymiania na nowszy jaki?

Postprzez arek89pl » 9 lutego 2018, 20:47

Witam.

Zamierzam wymienic BCM na nowszy.
Aktualnie posiadam 5Q0937084N i niewiem jaki jest nowszy?(bede robic duzo modow, powinien byc z nowszego rocznika)
Czy przy wymianie Bcm co z immo?

Objasni mi ktos za co odpowiadaja grupy w bcm a,b,c?
Na poczatek planuje podlączyc full led, wszytsko przygotowane.(test byl dzialaja) immo musze podlączyc pod bcm 4 piny 23,22,21 i 10.
Tak wiem ze sa podpisane, tylko ze w kazdej przedzialce a,b,c sa wiec niewiem do ktorego.
Przy okazji jaki czujnik nr do plynu spryskiwaczy?

Obrazek
Zobacz Profil
arek89pl
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 31 marca 2017, 16:32
Auto: Leon
Silnik: inny

Reklama

Re: BCM wymiania na nowszy jaki?

Postprzez Le0nZawodowiec » 10 lutego 2018, 08:36

Mysle ze za mlode autko jest. Nikt jeszcze sie powaznie nie bawil elektronika. Na forum golfow jest opisane jak podlaczyc przeciwmgielne, i bixenon. W zasadzie to tyle. Sam mam zamiar podlaczyc sobie czujnik zmierzchu i wilgoci, i hak holowniczy, wiec jak bede miec bcm na wierzchu to moge po kolorach kabelkow zobaczyc gdzie sa ledy podlaczone. Ale to jakos w kwietniu jak bedzie juz cieplo. Co do czujnika zmierzchu, sam nie wiem gdzie w golfie 7, analogicznie w leonie sie to podlacza. Bede prosil brata( ma golfa 7) zeby mi rozebral u siebie w celu podpatrzenia. Na forach sa opisy ale do golfa 6. A te sie roznia.
Zobacz Profil
Le0nZawodowiec
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2 sierpnia 2017, 11:18
Auto: Seat Leon 5f
Silnik: turbo diesel inny

Re: BCM wymiania na nowszy jaki?

Postprzez arek89pl » 12 marca 2018, 09:31

Hejka. BCM zostal stary, Udalo sie podlonczyc nowe lampy led bez wymiany bcm.(Wogole wymiana BCM to latwizna, nieczeba jechac do seata, nowy bcm +vag). Wymiana High can(moze samemu, ale wysypia bledy, auto bedzie dzialac, czeba so seata)



Co do czujnika zmierzchu i wilgoci, tez musze go podlonczyc. Wiec tak kupijesz przekretlo co odpalasz swiatla, musi miec auto. Dotego czujnik moze byc taki sam jak w golfie, wyciagasz stary wkladasz nowy i kodujesz ;]

5Q0955547A czujnik
5G0941431AF automatyczny wlocznik
Zobacz Profil
arek89pl
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 31 marca 2017, 16:32
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: BCM wymiania na nowszy jaki?

Postprzez verton91 » 12 marca 2018, 10:57

Szacunek za chęci do pracy, ale ze słownikiem mógłbyś się zaprzyjaźnić :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
verton91
Sport
Sport
 
Posty: 645
Dołączył(a): 12 maja 2015, 15:58
Lokalizacja: WWA
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: BCM wymiania na nowszy jaki?

Postprzez Le0nZawodowiec » 12 marca 2018, 12:31

arek89pl napisał(a):Co do czujnika zmierzchu i wilgoci, tez musze go podlonczyc. Wiec tak kupijesz przekretlo co odpalasz swiatla, musi miec auto. Dotego czujnik moze byc taki sam jak w golfie, wyciagasz stary wkladasz nowy i kodujesz ;]

5Q0955547A czujnik
5G0941431AF automatyczny wlocznik


Od wlacznika swiatel trzeba puscic jeden rozowy kabelek. Zobacz wtyczke, jeden pin powinien byc wolny.
Zobacz Profil
Le0nZawodowiec
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2 sierpnia 2017, 11:18
Auto: Seat Leon 5f
Silnik: turbo diesel inny


Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości