Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
brzooza napisał(a):A ja bym również odświeżył temat, może ktos będzie posiadał taka wiedzę. Mam 1.4tsi 125hp wersja fr, i jeśli chce zmienić na heble 340 przód i 310 tył to wystarczy zmienić zaciski jarzma osłonę z tylu czy potrzeba jakieś inne mocowanie ?
Podejrzewam ze w wersji 1.8tsi to pasują p&p...
Miguel07 napisał(a):Koszty tarcz i klocków znacznie wzrosną
Rychu napisał(a):Wypytałem trochę salon o mój 1.4 TSI 150km CZEA. U mnie mam tarcze 312mm. Do mnie swap możliwy jest na zestaw z Cupy (1.8 wynika z wiadomości ma taki sam zestaw jak mój), ale prócz, oczywiście ceny tarcz i klocków (które między salonami różnią się bardzo) dochodzą jeszcze:
* Większe zaciski ~3000zł (oryginał w ASO)
* Wymiana przewodów na stalowe
* Wymiana płynu na wysokotemperaturowy
* Kodowanie pompy hamulcowej pod nowy zestaw
Na chwilę obecną raczej sobie swapa odpuszczę
Niestety, ale z jakiegoś powodu ASO stwierdziło u mnie przedwczesną głęboką korozję tarcz i klocków z przodu. Bardzo mi biją przy hamowaniu powyżej 100km/h. Zastanawiam się nad wymianą na tarcze rowkowane ATE https://www.autoczescionline24.pl/ate-958240.html i klocki ceramiczne https://motoplatforma.com/p16978,klocki ... iczne.html
Miał ktoś taki zestaw, może coś powiedzieć?
Acha, no i zapomniałem napisać - u mnie jest czujnik elektroniczny zużycia klocka.
sql napisał(a):A czy po zmianie hamulców na BigBrake nie głupieje np. ESP? Albo ta "elektroniczna szpera"?
Vampire1984 napisał(a):Z tego co gdzies czytalem to zimmermany to taka srednia polka. Najwyzsza to bodajze brembo, stoptech, wilwood, ebc (?),
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość