Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez bmilosz » 25 sierpnia 2009, 15:47
Koledzy co może byc przyczyna tak późnego startu turbo. Zamiast od ok 1900 ciagnie dopiero okolo 2200 obr???
ex: MB W124 E300TD 94'
ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'
ex: SEAT LEON 1M AHF 00'
ex: BMW E46 320td Compact 02'
Aktualnie Punto II Sporting;)

-
Zobacz Profil

bmilosz
- Signo

-
- Posty: 126
- Dołączył(a): 16 grudnia 2007, 17:00
- Lokalizacja: Szamotuły
- Auto: BMW E46 320td
przez Marcin_TDI » 25 sierpnia 2009, 16:48
na 90% katalizator. później zrobiłbym logi i sprawdziłbym rozrząd jeszcze
-
Zobacz Profil

Marcin_TDI
- Cupra R

-
- Posty: 5546
- Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
- Auto: pozyczone
-
przez bmilosz » 25 sierpnia 2009, 17:00
Co może być z rozrządem? Złe ustawienie?
ex: MB W124 E300TD 94'
ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'
ex: SEAT LEON 1M AHF 00'
ex: BMW E46 320td Compact 02'
Aktualnie Punto II Sporting;)

-
Zobacz Profil

bmilosz
- Signo

-
- Posty: 126
- Dołączył(a): 16 grudnia 2007, 17:00
- Lokalizacja: Szamotuły
- Auto: BMW E46 320td
przez bmilosz » 25 sierpnia 2009, 19:38
146 tkm, jest to auto ktorym sie interesuje, rozrzad podobno wymieniony 16 tkm temu,
ex: MB W124 E300TD 94'
ex: SEAT IBIZA 6k2 1.9 SDI 02'
ex: SEAT LEON 1M AHF 00'
ex: BMW E46 320td Compact 02'
Aktualnie Punto II Sporting;)

-
Zobacz Profil

bmilosz
- Signo

-
- Posty: 126
- Dołączył(a): 16 grudnia 2007, 17:00
- Lokalizacja: Szamotuły
- Auto: BMW E46 320td
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości