jako ze sam ciekaw bylem jak to bedzie po modzie, wzialem dzisiaj Gtecha (Pro) i wybralem sie na malo uczeszczana droge. Warunki jakie panowaly podczas pomiarow to 14,5 st, bez wiatru, sucho (co najwazniejsze), pol baku Pb 99+ Vpower, wylaczony TCS.
6 prob
I 0-60 mph (96,6 km/h) 6,14 s, 1/4 mili 14,77 s predkosc 100,3 mph
II 0-60 mph (96,6 km/h) 6,41 s, 1/4 mili 15,04 s predkosc 100,1 mph
III 0-60 mph (96,6 km/h) 6,16 s, 1/4 mili 14,76 s predkosc 101,7 mph
IV 0-60 mph (96,6 km/h) 6,41 s, 1/4 mili 14,97 s predkosc 100,5 mph
V 0-60 mph (96,6 km/h) 6,35 s, 1/4 mili 14,96 s predkosc 100,7 mph
VI 0-60 mph (96,6 km/h) 6,04 s, 1/4 mili 14,63 s predkosc 102,5 mph
Proba II i IV byla robiona ze startu z 3 tys obrotow, IMO to zdecydowanie za duzo, kola zaczynaja buksowac i auto nie moze zlapac przyczepnosci, zdecydowanie najlepiej mi sie ruszalo w zakresie 2 tys, powoli puszczone sprzeglo i wtedy rura. Ciekaw jestem jakby bylo od 0-100 km/h bo nie wiem czy ta predkosc uzyskalbym na II biegu czy potrzebnaby byla III a wtedy beda gorsze czasy, niby licznikowo przy 105 jest 100 (climatronic) a do tylu II starcza, moze jak ktos na zlocie bedzie mial Competition albo Godule to zweryfikujemy to.
Podsumowujac
srednia z 0-60 mph 6,25 s
srednia z 1/4 mili 14,855 s
srednia z predkosci 100,96 mph co daje ~162,55 km/h
V max jak juz wczesniej pisalem 250 km/h (licznikowe)
Jeszcze sprawdze elastycznosc na IV i V biegu ale to moze jutro, dzisiaj nie zdazylem
No i zuzycie tez podam ale to za jakis czas dopiero, niech pojezdze troche
Przed modyfikacja auto mialo
srednia 0-60 mph 7,3 s
srednia 1/4 mili 15,476 s
srednia predkosc 93,13 mph (~149,93 km/h)
60-100 km/h IV bieg srednia 6,1 s
80-120 km/h V bieg srednia 7,9 s
V max 235 km/h (licznikowe)