Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

BLOW Cupra BAM

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 7 sierpnia 2012, 13:59

Witam.zastanawiam sie nad zalozeniem zaworu blow off do leona cupry 225 .Myślę o properfekt2-mialem w OPC i sprawowal sie bardzie dobrze.Ma ktos moze instrukcje co dokladnie jest potrzebne do montazu i czy blow nadaje sie do tego silnika?
Dzieki wielkie,Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 7 sierpnia 2012, 18:56

Witam, ja posiadam blow off properfekt typeII auto tylko wiecej pali troszke :P Ale nie wiem czy to przez blow offa, czy przez to ze ciągle wciskam pedał w podłoge by syknął :D Dopiero dzis go założyłem i testuje.
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 7 sierpnia 2012, 20:35

Jesli chcecie zeby auto nie straciło kucyków i nie paliło wiecej niz powinno to darujcie sobie bova,albo jak juz bardzo chcecie to zamontujcie to

http://www.topendpower.pl/p/pl/fmdvspltr/zawór+bov+recyrkulacyjno-atmosferyczny+forge++vw++audi++seat.html

jest to jedyny rodzaj zaworu który sie sprawdza w nowszych 1.8t. Poczytajcie sobie na innych forach zwłasza TT.
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez sebastianss1 » 8 sierpnia 2012, 06:50

a zawor HKS ?????????????????
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 8 sierpnia 2012, 13:26

Kondrad jak wrazenia?walnij opis i foty jak mozesz jak to zamontowac :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez ColdMan » 8 sierpnia 2012, 15:16

A to na blow offie jest ubytek na mocy ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ColdMan
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 6 maja 2012, 20:01
Lokalizacja: Płońsk
Auto: Leon 1.9 TDI ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 8 sierpnia 2012, 20:47

HKS to bov czyli odpada w 1.8t!

-- 8 sie 2012, o 21:47 --

blow off nie nadaje sie po prostu do silników 1.8t bo ECU na nich wariuje spalanie zwrasta a moc maleje,a chyba nie o to chodzi.
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez ColdMan » 8 sierpnia 2012, 21:51

Czyli jak mam Diesla ASV to spokojnie mogę sobie zamontować ? czy przy klekocie silnika będzie marny efekt ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ColdMan
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 6 maja 2012, 20:01
Lokalizacja: Płońsk
Auto: Leon 1.9 TDI ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez ksl » 8 sierpnia 2012, 22:36

ColdMan napisał(a):Czyli jak mam Diesla ASV to spokojnie mogę sobie zamontować ? czy przy klekocie silnika będzie marny efekt ?

Obrazek
Obrazek
CupraR333 1P MY12 TRACK TOY
CupraR 4drive 5F ST Family car

Obrazek

http://www.youtube.com/user/MultiKsl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Region: mazowieckie
Auto: LCR++
Silnik: CDLA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez matys-90 » 9 sierpnia 2012, 10:16

Mój BAM na BOV wpadał w tryb awaryjny często i nie sprawdził się ten zawór, teraz mam hybrydę od properfekt i daje radę.
podpis niezgodny z regulaminem - usunięty przez administrację
Zobacz Profil
matys-90
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 6 grudnia 2009, 03:13
Lokalizacja: Pabianice
Auto: Cupra R

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 9 sierpnia 2012, 20:35

Matys wrzuc fotki jak to wyglada pod maska.co trzeba dokladnie kupic i jak zamontowac?Pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 11 sierpnia 2012, 00:29

Witam teraz odcztałem dopiero :P jutro zrobie fotki i Ci wieczorem wrzuce, montaż to 5 min roboty. Troche pojezdziłem teraz z blow offem, i przyznam efekt jest kozak, zadnych błędów nie mam, obrototy nie falują nic, spalanie to samo w normie :) Wiadomo, wiecej pali, ale to dla tego że ciągle sie wciska mocno pedał w podłoge żeby syknął :D

Pozdro

-- 11 sie 2012, o 01:29 --

Dopiero do domu wrociłem, i nie zdażyłem zrobic zdjecia ;/ jak bede miał czas to pstryknę
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 11 sierpnia 2012, 12:41

Przeczytajcie ten watek o zaworach i zobaczycie,mi po tej lekturze odechciało sie bova ( a properfekt to zwykły bov) http://www.klubtt.pl/tuning-i-gadazety/ ... v-bov.html jedyne działajace rozwiazanie to splitter ale to ustronstwo kosztuje 800zł...trioch drogo jak za zwykłe syczenie
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 12 sierpnia 2012, 18:24

Piszą ze hybryda properfekt sie nadaje.Matys co dokladnie trzeba kupic?moze properfekt sprzedaje gotowe zestawy do bam?
Panowie wrzucajcie foty jak to wyglada..jak zamontowac itp :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 12 sierpnia 2012, 20:30

Zamontować to minuta roboty, ja nie mam kiedy zrobic tych zdjec ;/ ale powiem tak , mam zero błędów z tym blow offem, obroty nie faluja wszystko równo itp :) także polecam, przy zamawianiu powiedz że chcesz Dedyka do 1.8t
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 13 sierpnia 2012, 10:52

zamawialem kumplowi dedykowany zestaw do golfa 4 1.8 T 150 KM + properfekt 2,bedzie to pasowalo do BAM??jedynie zawor wezme hybryde.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 13 sierpnia 2012, 17:39

Pisza ze hybryda sie nadaje,ale hybryda jest zawór forge,a properfekt to zwykły bov i moze miec milion tłoczków nazywac sie maxi hybryda a zawze bedzie tylko zwykłym bovem bo wywala powietrze w atmosfere,hybryda jest wtedy jak zwraca czesc powietrza do układu(i jak można go przekształcić w zwykły dv). Jak chcecie miec bova to wyjmijcie sobie oryginalny zawór dv z dolotu,a otwór zaślepcie i macie bov za 0 zł a efekt bedzie ten sam. Podczas pracy silnika na jałowym dv jest otwarty i jak zamontujesz bova to silnik ciagnie przez niego lewe powietrze i bedzie silnik przelewac,bedzie walic waha z wydechu a katalizator i sondy czeka rychła śmierć,a to nie sa tanie rzeczy.
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 13 sierpnia 2012, 18:14

Chodzi mi o ten ...

Profesjonalny zawór 2 tłoczkowy, który jest połączeniem Fabrycznego DV z blow-off'em.
Posiada dwa kanały jeden kieruje powietrze tak jak jest to w fabrycznym zaworze z powrotem do układu, drugi zaś wypuszcza je do atmosfery wydając charakterystyczny dźwięk PsssssT.
Szczególnie przydatny gdy komputer nie toleruje zmiany fabrycznego Bosh'a na atmosferyczny blow-off
i wykazuje usterkę, błąd (Check Enigine).
Zawór posiada regulacje ilości powietrza wracającego z powrotem do układu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 13 sierpnia 2012, 19:22

LEONIK napisał(a):Chodzi mi o ten ...

Profesjonalny zawór 2 tłoczkowy, który jest połączeniem Fabrycznego DV z blow-off'em.
Posiada dwa kanały jeden kieruje powietrze tak jak jest to w fabrycznym zaworze z powrotem do układu, drugi zaś wypuszcza je do atmosfery wydając charakterystyczny dźwięk PsssssT.
Szczególnie przydatny gdy komputer nie toleruje zmiany fabrycznego Bosh'a na atmosferyczny blow-off
i wykazuje usterkę, błąd (Check Enigine).
Zawór posiada regulacje ilości powietrza wracającego z powrotem do układu.


A macie jakies zdjecia tego zaworu? bo pierwszy raz o nim słysze? Zapowiada sie ciekawie

-- 13 sie 2012, o 20:22 --

Znalazłem informacje... http://www.klubtt.pl/tuning-i-gadazety/ ... ov-dv.html
Wyglada ciekawie,ale dzwiek nie zaciekawy jeszcze,niezła alternatywa dla forga :brawo:
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 13 sierpnia 2012, 21:57

350 zl w properfekt.moze ktos tez chce to zrobimy zamowienie grupowe ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Stian_20vt » 14 sierpnia 2012, 10:49

ja używam HKS SQV III juz 2 lata i smiga !! żadnych błędów. spalanie nic nie wzrosło, błędów na kompie nie ma ;) co ori to ori ;) Jeszcze mam bov Tiala do testu ;) pozdrawiam, wiecej info i handel tym na PW. i w dziale giełda.
Krzywo prosto aby OSTRO :1.8T:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stian_20vt
Sport
Sport
 
Posty: 398
Dołączył(a): 2 czerwca 2010, 15:18
Lokalizacja: Ciechanów Warszawa
Auto: TS [R] 1.8T+
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 15 sierpnia 2012, 10:40

Stian_20vt napisał(a):ja używam HKS SQV III juz 2 lata i smiga !! żadnych błędów. spalanie nic nie wzrosło, błędów na kompie nie ma ;) co ori to ori ;) Jeszcze mam bov Tiala do testu ;) pozdrawiam, wiecej info i handel tym na PW. i w dziale giełda.


Co ori to ori...ale nie dla 1.8T. Ori dla tego motoru to zawór DV. Zamontuj sobie na próbę seryjnego (sprawnego) boscha DV,pojeździj trochę na nim i zobaczysz jak auto dostanie wigoru,błędów u siebie nie masz,ale auto cały czas walczy z niezgodnymi parametrami powierza i nie masz 100% osiagów w swojej motorowni.
Zobaczymy co pokarze ta hybryda od properfekt,jak będzie gotowa,będzie można zmieniać stosunek powietrza wypuszczanego do atmosfery do tego w obiegu zamkniętym,to ukradnie sie troche powietrza do syknięcia tak zeby ECU sie nie skapną :D
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 15 sierpnia 2012, 14:31

Hornet piszesz sie tez na zawor?maja juz hybryde w swojej ofercie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Stian_20vt » 15 sierpnia 2012, 14:41

latam na bovie i udalo sie zrobić spalanie na poziomie 6,2L :D z 60Kilometrów ;) trasa Płońsk - Warszawa w godzinach 17-18 wiec przy najwiekszym ruchu ;) a co do osiągów . w niedziele testowalismy z kreski i rolki 1.8T 200KM vs 1.9TDI 205KM i klekot dostał . czy Z czy bez blow offa ;) żadna hybryda nie dorówna dźwiękowi HKS. Jeździlem z properfectem Konrad20vt i dźwiek juz nie jest taki ... każdy ma swój gust ;) :cfaniak:
Krzywo prosto aby OSTRO :1.8T:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stian_20vt
Sport
Sport
 
Posty: 398
Dołączył(a): 2 czerwca 2010, 15:18
Lokalizacja: Ciechanów Warszawa
Auto: TS [R] 1.8T+
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 15 sierpnia 2012, 19:38

spalanie 6,2 wow !! Tez bym tak chcial - chyba mam za ciezka noge i 50 KM roznicy...
W sobote wyjechalem na urlop - 150 km-droga lubin polkowice itp-srednie spalanie trasa-miasto 10,5 l.
Nie wierze ze klekot dostal z rolki :) masz jakies filmiki?latalem fr 170 tdi zrobiona na 200 i zjada 1.8 t 180 KM bez problemu.u siebie mialem 2.0tfsi 294 KM-objezdzalo klekota ale jak wsiadlem i sie przejechalem 200 KM tdi + spory moment to bylem w szoku jak to zapitala.
W poniedzialek zamawiam hybryde-koszty nie sa duze 350 zl wiec potestuje.Jak ktos jest chetny to wpisujcie sie-cos wytargujemy :)
p.s.handluje ktos na forum ori HKSem ?nowy 720 zl? moze warto dolozyc ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 15 sierpnia 2012, 20:32

Spalanie jak najbardziej do osiagniecia
LEONIK napisał(a):spalanie 6,2 wow !! Tez bym tak chcial - chyba mam za ciezka noge i 50 KM roznicy...
W sobote wyjechalem na urlop - 150 km-droga lubin polkowice itp-srednie spalanie trasa-miasto 10,5 l.
Nie wierze ze klekot dostal z rolki :) masz jakies filmiki?latalem fr 170 tdi zrobiona na 200 i zjada 1.8 t 180 KM bez problemu.u siebie mialem 2.0tfsi 294 KM-objezdzalo klekota ale jak wsiadlem i sie przejechalem 200 KM tdi + spory moment to bylem w szoku jak to zapitala.
W poniedzialek zamawiam hybryde-koszty nie sa duze 350 zl wiec potestuje.Jak ktos jest chetny to wpisujcie sie-cos wytargujemy :)
p.s.handluje ktos na forum ori HKSem ?nowy 720 zl? moze warto dolozyc ??

Spalanie jak najbardziej do osiagniecia na trasie do 90km na rozgrzanym silniku zwłaszcza jak trasa zabita i rozpedzic sie nie da. A z tym TDI 205KM(o ile naprawdę tyle miał) to raczej nie możliwe zeby 1.8t 200KM go objechać,chyba ze kierowca ciapa i sie dał bo pewnie moment ponad 400NM ciężko na asfalt przełożyć i gumy nie upalic :D Jak jeździłem na serii 183KM(hamownia) to wydawało mi sie ze tylko pandy i matizy bez problemu sie objeżdżało :PPPP A nawet zawór HKS ze swoim super dzwiekiem doda ze 3/10 lansu na miescie a odbierze 0,5/10 mocy. Niestety majac tylko 1.8t nie można poszaleć tak jak właściciele Subaru gdzie sie ma bova w standardzie od fabryki i HKS własnie to takich fur jest przeznaczony. A z ta hybryda jeszcze sie powstrzymam,musze olukac jak to sie bedzie sprawdzac i jaki dzwiek bedzie wydawac.
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 16 sierpnia 2012, 00:42

Dodać trzeba żę Stian ma turbo k04 wiec nie miał problemu z tym TDI, ja moje małe k03s też testowałem z rolki z tym TDI i także dostał lanie. I nie mówcie tu o tym że 1.8t nie ma szans z rolki z TDI.. TDI ma tylko jeden plus, spalanie nic wiecej, a jesli ktoś sądzi że jest inaczej to chyba nie ma sprawnego 1.8t :P w TDI jest tylko uczucie że to zapitala a wskazówka juz tak żwawo nie idzie.. 8) A co do blow offa, HKS, to nie polecam bo samochód z tym wariuje :P Ja mimo wszystko zrobiłem juz 2 tysiące km na tym blow offie properfekta i nie ma zadnej roznicy miedzy dv'ka a tym blow offem... Pozdro
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 16 sierpnia 2012, 09:40

Czyli mozna podsumowac ze najlepsze rozwiazanie to hybryda np properfekt :) hksa gosc na allegro chce oddac za 420 zl ale jak mowicie ze na tym wariuje to juz nic nie kombinuje,zamowie hybryde.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 16 sierpnia 2012, 12:15

Ja jeżdze na tym Blow off TypeII properfek mowił że to dedyk do tego silnika, pogadaj z nimi.
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Stian_20vt » 16 sierpnia 2012, 20:53

mój HKS pójdzie na sprzedaż, gdyż Pan Witek (Rogalotti) z R-performance wystroi mi auto optymalnie bez bajerów typu blow offy itd.. zobaczymy co bedzie.
Krzywo prosto aby OSTRO :1.8T:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stian_20vt
Sport
Sport
 
Posty: 398
Dołączył(a): 2 czerwca 2010, 15:18
Lokalizacja: Ciechanów Warszawa
Auto: TS [R] 1.8T+
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez LEONIK » 20 sierpnia 2012, 11:26

Dzwonilem do properfekt,podobno do leona 1m mozna wrzucic type 2 i nic sie nie dzieje ale nowy model hybrydy ma byc pod koniec tygodnia wiec poczekam i zamowie hybryde. Chlopaki wrzuccie foto albo jakis krotki opis jak to zamontowac zebym czegos nie pomieszal :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Michałek91 » 16 marca 2014, 18:02

Coś się ruszyło w temacie ? Jakieś newsy ? Można założyć bez problemu blow offa do BAMA?
Zobacz Profil
Michałek91
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14 sierpnia 2012, 13:56
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Cordoba
Silnik: BXW 1.4

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez kamil281086 » 18 marca 2014, 12:24

przy jakich obrotach u was słychać charakterystyczne pssss?
Zobacz Profil
kamil281086
Stella
Stella
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 lutego 2014, 15:18
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Auto: Seat Leon
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 18 marca 2014, 22:44

u mnie juz po 2tys obrotów jak turbo wstaje to po odpuszczeniu syczy
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez mieso88 » 16 kwietnia 2014, 16:59

Witam Serdecznie Kolegów.

otóż zakupiłem ProPerfekta ll do Seatka Leona 1M 1.8T AUQ 180KM< Oczywiscie jak wyzej koledzy sie dowiedzieli od goscia ze strony - ze ten jest dedykowany do VAGowskich silników i ten ProPerfect ll jak najbardziej bedzie współgrał z silnikiem 1.8T. Bez zastanowienia kupilem. Znajomy kolega załozył go w 10 min. Okazało sie ze Bov nie trzyma powietrza. Ciagnie do 3.5tys obrótw i potem nagle spada moc.Przy tym jak dawałem mu w pizde to syk był niemiłosierny ;) , jak bym mial z 300hp ! a nie powinno tak byc. Nadmiar powietrza powinien wydostac sie podczas zmiany biegu i zamknieciu przepustnicy czyz nie ? . Po Rozkreceniu zaworka na czynniki pierwsze, okazało sie ze ma liche podkładki ktore przepuszczaja powietrze i prawdopodobnie sprezyne. Zostawilem go u kumpla do małej modyfikacji. Jutro podjade to sprawdzic.
aha miedzy czasie dzwonilem do firmy ProPerfect i przedstawilem problem. Powiedzial cos wlasnie o tych podkladkach, i ze jak bd dalej przepuszczac to mam go wyslac spowrotem i oni go sprawdza. Narazie to tyle chłopki :) Pozdrawiam! :twisted:
Zobacz Profil
mieso88
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 kwietnia 2014, 16:35
Auto: SeatLeon 1.8T AUQ
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 16 kwietnia 2014, 17:28

Miałem x2 Bovy ProPerfekt II i w jednym nie miałem problemu, a w drugim miałem własnie problem ze sie sam otwierał jadac z stałą predkością i nie było własnej żadnej podkładki, dałem jedną podkładke pod spręzynę i problemy sie skończyły.

Pozdro
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez tery_ » 16 kwietnia 2014, 20:03

jak bedzie cos sprawdzonego co gra buczy nie traci mocy dajcie cynk :P
Diesel ma kopcić, Benzyna zapie****alać :>
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tery_
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 13:38
Lokalizacja: Rybnik
Auto: Cupra R babe
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez patricks » 16 kwietnia 2014, 21:03

Forge Splitter :D
Zobacz Profil
patricks
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 lipca 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon
Silnik: BAM 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez shwarz » 16 kwietnia 2014, 22:51

Jedyna sensowna alternatywa dla seryjnego DV to Forge 007.
Jeśli wybierasz BOV to z uwagi na to, że część powietrza upuszczana jest w powietrze, auto będzie słabsze niż na ori DV, najlepiej z końcówką 710N czy na Forge 007, który ma tę zaletę, że jest trwalszy. Używałem ProPerfekt hybrydy. Auto jeździło super, zero błędów, był psss. Ale po powrocie do serii czy przejściu na Forge zrozumiałem, ile auto było słabsze na BOV. Kwestia wyboru:) w każdym razie hybryda Pro Perfekt działała ok.
Powered by R-Performance
---------------------------
Lepiej wiedzieć co się mówi niż mówić co się wie...
Zobacz Profil
shwarz
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 15 lutego 2009, 01:08
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8T ++

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez mieso88 » 17 kwietnia 2014, 15:48

:twisted: Witam Ponownie.
Załozyłem tego ProPerfecta z kumplem. Po pierwszym smignieciu znowu powyzej 3k rpm auto słabło. Lecz juz nie upuszczał zaworek powietrza przy wciskaniu do podłogi ;). Przy zmianie biegu było tak jak byc powinno. wrocilem na warsztat, załozylismy druga podkladka, jedna na drugiej. przejechalem sie i ... zdecydowanie lepiej. Na Postoju delikatnie go slychac, a podczas zmiany biegów OK. Tylko nadal czuje ze Leonik ciagnie do 3k rpm a potem delikatnie zmniejsza power. Doszlismy do wniosku ze ta sprezyna co trzyma ten plastik jest za miekka. Musimy poszukac twardszej i po swietach bd znowu modifikowac. Szczerze, jesli nie bd ciagnac rowno na całym obrotomierzu jak przed załozeniem to pozegnam sie chyba z tym zaworkiem ;)) WESOŁYCH ŚWIAT! Pozdrawiam

-- 17 kwietnia 2014, 16:48 --

shwarz napisał(a):Jedyna sensowna alternatywa dla seryjnego DV to Forge 007.
Jeśli wybierasz BOV to z uwagi na to, że część powietrza upuszczana jest w powietrze, auto będzie słabsze niż na ori DV, najlepiej z końcówką 710N czy na Forge 007, który ma tę zaletę, że jest trwalszy. Używałem ProPerfekt hybrydy. Auto jeździło super, zero błędów, był psss. Ale po powrocie do serii czy przejściu na Forge zrozumiałem, ile auto było słabsze na BOV. Kwestia wyboru:) w każdym razie hybryda Pro Perfekt działała ok.


Gdyby Szefo z ProPerfectu powiedzial mi - wes stary hybryde - to bym wzial - ale on zdecydowanie polecil do 1.8T ten PP2 . Czy na Serio auto musi byc słabsze po zalozeniu BOVa ? Z Tego co wiem, bez BOVa, przy zamykaniu przepustnicy powietrze wraca spowrotem do obiegu silnika. Z Bovem, nadmiar powietrza wyrzucany jest do atmosfery, dzieki czemu oszczedzamy bardziej przepustnice i same łopatki Turbiny...BOV Powinien trzymac tyle do ilu Bar jest skonstruowany i wypuszczac wtedy kiedy zamykana jest przepustnica np przy zmianie biegu....i u mnie jeszcze nie trzyma wystarczajaco ;))
Zobacz Profil
mieso88
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 kwietnia 2014, 16:35
Auto: SeatLeon 1.8T AUQ
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez lukaszlsw » 17 kwietnia 2014, 16:12

Tylko twój sterownik nie wie o tym że wpadłeś na taki rewelacyjny pomysł aby to powietrze o którym piszesz wypuszczać w atmosferę dla polepszenia sobie samopoczucia dzięki pss psss i daje wiecej paliwa, rozczepiania się układ dzięki temu pojawiają się check'i na blacie czasem problem z obrotami występuje i tego typu rózne historie, a przepustnicy to napewno nie pomaga. Najlepsza w opcja w 1.8T to seryjna DVka z 225km silnika z zaworkiem n249 który ma zbiorniczek na podciśnienie dzięki czemu reaguje moment.
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez shwarz » 18 kwietnia 2014, 09:43

Jest tak, jak pisze lukaszlsw
Ja też kiedyś myślałem, że tak nie będzie, ale używałem kilku różnych wynalazków włącznie z GFB Stealth i zawsze wracałem do seryjnego DV, a aktualnie Forge => Forge dlatego, że seryjny DV jest ok, ale niestety szybko traci szczelność i co jakiś czas powinno się go wymienić.

1.8T ma tak, że powietrze upuszczane wraca do obiegu. Kiedy upuszczasz przez BOV daną ilość powietrza w atmosferę, turbo musi to nadrobić, aby ilość powietrza w obiegu się zgadzała.
O ile w starszych 1.8T komp nie pokaże z tego powodu błędu, to po bodajże 2003 już tak. Poza tym nawet jeżeli komp nie sypnie błędami to i tak turbo musi w takie sytuacji zrobić swoje :wink:
Można to próbować obejść programem, więc przy okazji robienia jakichś modów można dorzucić i to.
Tak czy inaczej nasze 1.8T z uwagi zarówno na takie a nie inne MAF oraz sondę lambda nie lubią "wynalazków" :-)
Powered by R-Performance
---------------------------
Lepiej wiedzieć co się mówi niż mówić co się wie...
Zobacz Profil
shwarz
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 15 lutego 2009, 01:08
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8T ++

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez mieso88 » 31 lipca 2014, 20:54

Po Dłuzszym czasie uzytkowania ProPerfecta dochodze do wniosku ze jutro go ściagam :)
wywalilo Check'a i na vagu wyszło - zawór obejscia turbo | ?? wie ktoś moze czy to przez tego BOV'a ?
Powiem tak, fun z jazdy świetny. zauwazyłem spadek mocy powyzej 3tys rpm. Przyczyn moze byc wiele, zawór N75 itd. Zaczne od demontazu tego BOva. NIE POLECAM ProPerfect ll do 1.8T.
Zobacz Profil
mieso88
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 kwietnia 2014, 16:35
Auto: SeatLeon 1.8T AUQ
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 1 sierpnia 2014, 00:28

Ja jeżdze bardzo długo na hybrydzie PP i nie czuje żadnego spadku mocy itp, za to mega fajnie sapie razem z stożkiem :)
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 1 sierpnia 2014, 11:14

Ja tez używam hybrydy(ustawiona tak by nie było błędu) od properfekta i syczy głosno i żadnych statków mocy nie odczuwam,a mam porównanie bo co jakis czas wracam do ori dv by nie przejadło mi sie syczenie :D
Natomiast z ta hybryda jest jeden problem jak przyspieszamy a potem odpuszczamy gaz do połowy to zawór syczy ciagle i trzeba gaz lekko odpuścić lub dodac i jest git,może trzeba dac jeszcze jedna podkładkę pod sprężynę
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez mieso88 » 1 sierpnia 2014, 11:36

sciagłem zwykłego PP ll . roznica w mocy kolosalna. auto powyzej 3k rpm nie słabnie. Koniec zabawy z psykaniem :aniol: .
Zobacz Profil
mieso88
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 kwietnia 2014, 16:35
Auto: SeatLeon 1.8T AUQ
Silnik: AUQ 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez Konrad20vt » 1 sierpnia 2014, 15:21

hornet15re1, tak, trzeba dać podkładke i będzie ok. :)
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez majster » 24 sierpnia 2014, 10:05

Eh ludziska po kiego ... Wy tak kombinujcie ??? Zeby bylo jakies durne ppsssryyt??

Zasada jest prosta jak zwiekszacie cisnienie na kkk04 powyzej 1bar to kupujesz metalowe dv np.properfect i zapominacie o jakis tam check engen itd.. jak wam nie pasuje kultura pracy vag. To se kupcie subaru ,ktore ma skrzynie i most chyba z papieru , ktory udaje ze chamuje,ale za to bedzie pssrryt .w tedy dopiero zaczniecie doceniac cupre
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
majster
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 4 lutego 2013, 18:21
Auto: stare ale jare
Silnik: CJXA 2.0

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez lukaszlsw » 24 sierpnia 2014, 13:59

taaa polataj w zakrętach, po deszczu i po torze jakąś imprezą a potem cuprą z belką z tyłu i napędem na przód haha DO 1.8T tylko forge hybryda się nadaje jak ma być psssyt
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: BLOW Cupra BAM

Postprzez hornet15re1 » 24 sierpnia 2014, 21:47

majster napisał(a):Eh ludziska po kiego ... Wy tak kombinujcie ??? Zeby bylo jakies durne ppsssryyt??

Zasada jest prosta jak zwiekszacie cisnienie na kkk04 powyzej 1bar to kupujesz metalowe dv np.properfect i zapominacie o jakis tam check engen itd.. jak wam nie pasuje kultura pracy vag. To se kupcie subaru ,ktore ma skrzynie i most chyba z papieru , ktory udaje ze chamuje,ale za to bedzie pssrryt .w tedy dopiero zaczniecie doceniac cupre


Chłopie...Ty chyba nie wiesz co piszesz skoro tak źle oceniasz subaru imprezę...bo w odróżnieniu do naszych seatów to jest samochód sportowy który udaje osobowy,a nasze seaty to samochody osobowe które udają sportowe(jak cupra) :D Jak byś sie kiedyś przewiózł dopieszczona impreza to bys zobaczył co to jest bezkompromisowy samochód sportowy :brawo:
Jeżdżę na LPG...i jestem z tego dumny!!!
AUQ 1.8 20VT+DOWNPIPE+TIP+FMIC+WIRUS 1,2bar
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hornet15re1
Sport
Sport
 
Posty: 427
Dołączył(a): 19 września 2011, 19:40
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8 TS
Silnik: AUQ 1.8

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron