Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez rafaello0016 » 23 lutego 2013, 12:33
Witam. szukalem Cos na ten temat ale nic nie znalazlem albo moze zle szukalem. Mam taki problem ze gdy odpale auto najczesciej na zimnym i otworze maske to czuc spaliny i widac jak wychodza za silnikiem i nie moge dojsc co moze byc tego przyczyna i po paru minutach wydostaje sie za zaworku N75 tez takim ciurkiem spaliny i widac je dokladnie i zaraz ustaja. A druga sprawa to zalacza sie tez za pare minut tirbina i gwizdzy lekko na postoju nawet. Jesli ruszam pomalu to ona juz gwizdzy i sam nie wiem czy moze gdzies powietrze lapie lewe czy to inny objaw. Moze ktos Wie co to moze byc ?
-
Zobacz Profil
rafaello0016
- Sport

-
- Posty: 344
- Dołączył(a): 23 września 2012, 20:30
- Lokalizacja: Mielec
- Auto: Seat Leon
- Silnik: ALH 1.9
przez dziubek6 » 24 lutego 2013, 19:20
Prawdopodobnie złącze elastyczne (tłumik drgań) jest przerwane. Kata masz usuniętego?
-
Zobacz Profil
dziubek6
- Stella

-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15 maja 2011, 21:28
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: Seat Toledo
przez rafaello0016 » 24 lutego 2013, 21:17
a gdzie jest ten caly tlunik drgan ? i to bylo by powodem gwizdania oraz tych spalin jak otworze maske ? Oj tego to nie wiem czy jest kat czy go brak
-
Zobacz Profil
rafaello0016
- Sport

-
- Posty: 344
- Dołączył(a): 23 września 2012, 20:30
- Lokalizacja: Mielec
- Auto: Seat Leon
- Silnik: ALH 1.9
przez jędrek » 24 lutego 2013, 22:34
Tak najprawdopodobniej jest to ja tak miałem.Z góry silnika jak zerkniesz to ją zobaczysz
Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
przez dziubek6 » 24 lutego 2013, 23:16
Tłumik drgań odpowiadałby za spaliny i znajduje się poniżej turbiny (taka plecionka - wpisz w google). Z góry można go zobaczyć, ale czy kwalifikuje się do wymiany to raczej z kanału trzeba by go obejrzeć. Gwizdanie występuje często gdy nie ma się kata. Zawsze możesz logi zrobić i będziesz miał pewność czy wszystko hula jak należy.
-
Zobacz Profil
dziubek6
- Stella

-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15 maja 2011, 21:28
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: Seat Toledo
przez rafaello0016 » 25 lutego 2013, 20:07
a takie logi gdzie mozna wykonac i ogolnie jaki koszt jest tego ? wlasnie po zapaleniu rano druga osoba patrzyla i bylo widac ze wlasnie z tego tlumika drgan tej plecionki puscilo spaliny
-
Zobacz Profil
rafaello0016
- Sport

-
- Posty: 344
- Dołączył(a): 23 września 2012, 20:30
- Lokalizacja: Mielec
- Auto: Seat Leon
- Silnik: ALH 1.9
przez dziubek6 » 25 lutego 2013, 21:15
Sam mógłbyś wykonać logi gdybyś miał kabel, jak nie masz to może jakiś znajomy ma? No to już wiesz co masz do wymiany.
-
Zobacz Profil
dziubek6
- Stella

-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15 maja 2011, 21:28
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: Seat Toledo
przez rafaello0016 » 25 lutego 2013, 21:20
no wlasnie wolal bym kogos kto jest obkrecony w tym temacie i nawet ma leona i wie jak to sie robi

To mozliwe ze i bedzie wymiana
-
Zobacz Profil
rafaello0016
- Sport

-
- Posty: 344
- Dołączył(a): 23 września 2012, 20:30
- Lokalizacja: Mielec
- Auto: Seat Leon
- Silnik: ALH 1.9
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości