podnosisz auto to góry ściągasz prawe koło, demontujesz dolot, odkrecasz zbiorniki płynów wspomagania i chłodzenia, odkrecasz amortyzator paska wielorowkowego, luzujesz napinacz, ściągasz pasek, odkręcasz koło pasowe wału korbowego,podpierasz silnik, demontujesz poduszkę silnika, ściągasz pokrywę zaworów i pompę vacum (łatwiej jest bez kolektora ssącego) , wał korbowy ustawiasz na I na kole zamachowym, blokujesz wałek płaskownikiem 5mm lub specjalnym przyrządem, blokujesz wał korbowy, pompę wtryskową (wiertło 5mm lub coś podobnego) , odkręcasz napinacz, ściągasz pasek, rolki, luzujesz koło wałka rozrzadu (nie blokuj go płaskownikiem z drugiej strony w czasie odkręcania i zakręcania), luzujesz trzy śruby 13 koła pompy, dajesz nowe graty, napinasz pasek do pokrycia się cech na napinaczu, sprawdzasz ustawienia wału korbowego, rozrządu, pompy, jak ok. to dokręcasz koło wałka, koło pompy (nowe sruby 20 NM plus (90 stopni ale po sprawdzeniu kąta wtrysku) obracasz 2 razy wałem korbowym oczywiście bez blokad, sprawdzasz ustawienia jak wyżej plus napinacz i składasz
to tak na szybko
jak sie trochę znasz to dasz radę . w końcu jak popsujesz to tylko twoje
