witam ponownie po wpieciu manometru okazuje sie ze pompuje do okolo 1 bara podczas pompowania wskazowka niesamowicie drzy
logi wyszly jak wyszly obwiniam vaga 409.1 jakas niepelna wersja z reszta kabelek za smieszne pieniazki wiec nie czepiam sie
do rzeczy auto wpada w tryb awaryjny i dzieje sie to na wyzszym biegu 4,5,6 przy dluzszym wcisnietym pedale przyspieszenia w granicach 4.5tys wtedy pozostaje 0,3 bara reset kluczyk problem znika
bledy na vagu
P1117 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor2 Short to Ground 17525-podgrzewanie sondy nr 2 mam ja wycieta z programu na goracym silniku nie odpowiada za nic
P0332 Knock Sensor 2 Circ Low Input 16716 - spalanie stukowe 2 cyl. to chyba winowajca trybu awaryjnego nowa swieca cewka zamiana zostalo podnienic czujnik
P1640 Internal Contr.Module (EEPROM) Error 18048 -ponoc przy modyfikacji kompa moze taki blad wyskoczyc lub blad w polaczeniu
za 2,3 tygodnie wyciagam turbo i zmieniam 4 nowe cewki beru na nowe co dalej panowie z tymi bledami za co sie tu wziasc
