Pompa steruje przekaznik ktory jest w skrzynce nad nogami kierowcy a tym przekaznikiem steruje ECU - sterownik silnika (komputer).
Przekaznik jest na samy dole skrzynki - czwarty od lewej, sasiaduje z duzym (zajmuje 2 miejsca) przekaznikiem od wycieraczek ktory jest z jego prawej strony.
Jezli ECU nie dostaje zasilania to nie bedzie sterowal przekaznikiem ale skoro na samo-starcie cos sie dzieje to raczej sterownik silnika dziala.
Sprawdz bezpiecznik nr 28 w skrzynce bezpiecznikowej przy drzwiach w lewej czesci deski rozdzielczej.
Bezpiecznik ten jest zasilany z przekaznika pompy paliwa a przed przekaznikiem jest jeszcze bezpiecznik na akumulatorze - 50A - 4 od lewej (liczac od strony silnika).
Na bezpiecznik 28 idzie zasilanie tylko wtedy kiedy sterownik silnika wlaczy przekaznik. Pojawia sie tam napieice tylko przez jakies 2 sek po wlaczeniu zaplonu i tylko wtedy kiedy sterownik silnika widzi obroty silnika. Podpinajac kontrolke pod bezpiecznik 28 i krecac rozrusznikiem kontrolka powinna sie zapalic.
Jezeli sie nie zapala to zobacz czy na przekaznik dochodzi zasilanie.
W gniezdzie przekaznika sa oznaczenia:
17 - staly plus
19 - plus po stacyjce
23 - zasilanie pompy
16 - sterowanie masa ze sterownika silnika.
Zobacz czy sa oba plusy i czy jest przejscie pomiedzy 23 w gniezdzie przekaznika a bezpiecznikiem 28, mozesz tez sprawdzic czy jest przejscie pomiedzy bezpiecznikiem 28 a wtyczka na pompie i czy do pompy dochodzi masa.
Na 16 gnizada przekaznika powinna pojawic sie masa przez jakies 2 sek po wlaczniu zaplonu i powinna byc caly czas jak krecisz rozrusznikiem.
Mam nadzieje ze wszystko ladnie wytlumaczylem

Sprawdz to i daj znac czy znalazles usterke a jak nie to napisz i bedziemy radzic dalej.