Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
bartoszstce napisał(a):Zostaje zdjąć flansze i zobaczyć. Nikt nic nie wywróży...
zoozool napisał(a):jakiegos zimmeringu bo byl mokry ale jeszcze nie ciekl(ktory tylko sprzedaje sie z obudowa) kosztowal 130
Bede w domu sprawdze na rachunku jak sie nazywal
ogoniasty napisał(a):bartoszstce napisał(a):Zostaje zdjąć flansze i zobaczyć. Nikt nic nie wywróży...
Jak zdejmę flanszę, może się tam coś posypać i nie włożę jej z powrotem?
zoozool napisał(a):Tez mam ten silnik i przy wymianie dwumasy mechanik zasugerowal wymiane jakiegos zimmeringu bo byl mokry ale jeszcze nie ciekl(ktory tylko sprzedaje sie z obudowa) kosztowal 130
adam1.9TDI napisał(a):ogoniasty napisał(a):bartoszstce napisał(a):Zostaje zdjąć flansze i zobaczyć. Nikt nic nie wywróży...
Jak zdejmę flanszę, może się tam coś posypać i nie włożę jej z powrotem?
nie, nic się nie posypie. Spokojnie ściągaj i oglądaj.
Sprawdź jakiego koloru jest olej powodujący wyciek. Przekładniowy a silnikowy to dwa różne kolory.
adam1.9TDI napisał(a): Zapewne chodzi o uszczelniacz wału od strony sprzęgła. Cena przez Ciebie podana by to sugerowała. Gdyż uszczelniacz wałka napędowego skrzyni kosztuje kilka złotych.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość