piotrassenior napisał(a):Po co chcesz usuwać EGR fizycznie i wstawiać flanszę?
Będzie lepszy przepływ powietrza. Czyli kolektor duża rura = egr mała rura = wylot z EGR duża rura. Trochę ogranicza to powietrze.
Ja osobiście bym go nie wywalał. Znajduje się tam klapa gasząca bez której przy każdym gaszeniu silnika będzie telepać autem, co skutkuje np. szybszym zużyciem dwumasy.
Jeśli masz sprawny EGR, zostawiłbym go. Można zrobi mapę "dynamic egr". Czyli w okolicach 70c wyłączał by się. W chłodne dni ma to spore znaczenie, silnik będzie dużo szybciej się nagrzewał.
hancharo napisał(a):mape za ktora dam dobre 800+
Za samo wyłączenie EGR?. Wyłączenie programowo jest bardzo proste i nie potrwa dłużej niż 10 minut. Koszt 50-100zł w zależności od tunera.