Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wysoki spalanie bieg jalowy

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wysoki spalanie bieg jalowy

Postprzez Pandeska » 21 listopada 2018, 09:17

Panowie wysokie spalanie biegu jałowego wcześniej było gdzieś 0,8-0,9 teraz jest 1,4-1,5 Obrazek był wymieniany rozrząd ustawiony kat wtrysku na 28 C wymienione uszczelki na wtryskiwaczach bo śmierdziało, wtryski nie leją, była nieszczelność na dolocie bo strasznie dymił naprawiono i przestało dymic. Na kompie brak błędów poza błędem związanym z ciśnieniem doladowania, auto ma problemy z przyspieszaniem odpala normalnie nie dławi się ... Nie wiem gdzie szukać problemu...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pandeska
Stella +
Stella +
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 czerwca 2018, 17:41
Region: zachodniopomorskie
Auto: Leon 2.0 TFSI 1P1
Silnik: BWA 2.0

Reklama

Re: Wysoki spalanie bieg jalowy

Postprzez W1czek » 22 listopada 2018, 07:23

A co z tym ciśnieniem doładowania dokładnie się dzieje?
Średnie spalanie nie wzrosło (realne, z kompa)?
Lepiej chodzi na zimnym, czy na ciepłym?
Zobacz Profil
W1czek
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 grudnia 2017, 21:20
Auto: Leon 2
Silnik: BSE 1.6

Re: Wysoki spalanie bieg jalowy

Postprzez Pandeska » 22 listopada 2018, 12:10

Mam wrażenie ze z dolnych obrotów gorzej startuje jest wyraźny spadek tak jakby turbina załączyła sie gdzie kolo 2700 obrotów i sie rozkręca, blad dotyczy nie wykryto ciśnienia doładowania - sporadyczny, po usunieciu bledu auto lepiej przyspiesza jak sie zapali bad znowu zaczyna mulic i tak naprawde trwa to chwile przejade sie 1km po unsunietym błedzie w tym czasie go depne dwa razy i juz blad wraca. Srednie spalanie z kompa wzrosło palił mi 10-11 po mieście teraz nie chce zejść poniżej 13,5 l i kto spokojna jazda ( styl jazdy mi sie nie zmienił ) no zrobić 360 km do zapalenia się rezerwy to chyba lekka przesada :/ Mam wrażenie ze lepiej smiga na zimnym, nawet przyspiesza lepiej, wiem ze nie wolno go butowac od zimnego bo zawsze czekam do rozgrzania ale w celach diagnozy po lekkim rozgrzaniu do 50 C czuć ze lepiej śmiga :/. Nadmieniam, że nie wymieniałem w nim jeszcze świec i cewek zapłonowych nie wiem czy to ma znaczenie... Wczoraj widziałem jak prawidłowo zdiagnozować zawór DV czy jest walnięty bo po wyjęciu mojego okazało sie ze mam starego typu, chodził normalnie i wsadziłem go ponownie, a tu sie okazało ze ta rozerwana membrana jest pod ta czarna i dopiero po rozebraniu można stwierdzić jego użyteczność czego ja nie zrobiłem... Auto odpala normalnie czy to na zimnym czy na ciepłym obojętne jaka temperatura póki co przy -2 sobie radzi, odma jest zaślepiona zaworem PCV
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pandeska
Stella +
Stella +
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 czerwca 2018, 17:41
Region: zachodniopomorskie
Auto: Leon 2.0 TFSI 1P1
Silnik: BWA 2.0


Powrót do Leon 2 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości