kkk13 napisał(a):Witam, jaki jest stan wiedzy na dzień dzisiejszy odnośnie 2,0 TDI 170 z filtrem cząstek - czy to dobry motorek, czy juz dłubany w Polsce?? Czy jest sens w ogole ten motorek dłubac, ze wzgledu na przykład na ten DPF lub wspomniane 'ekologiczne' piezopompki??
Jesli chodzi o soft to nie ma zadnego problemu i DPF nie przeszkadza PAT miał na mysli wieksze zmiany w tej motorowni, które ograniczone sa przez wtryski i jak na dzien dzisiejszy brak mozliwosci usuniecia DPF by zmienic turbine na wieksza - soft na 200KM to standart.
kkk13 napisał(a):Jak z serwisowaniem DPFa?
A jaki tam masz DPF mokry czy suchy

wiem, ze VAG z mokrym DPF ma jakies problemy.
kkk13 napisał(a):Znajomy który sprzedaje, mówi że auto spala ok 9l/100, a Vmax przekracza nieco licznikowe 230 kph.
W czym ta motorownia jest wsadzona

bo pali jak smok
BTW licznikowe 230 to ARL na serii smiga
