Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
olus napisał(a):sorry, ale nadal nie wiem dlaczego piszesz ze to wina Audi (nawiazanie do tematu od nas z forum)
moim zdaniem wina jest osoby, ktora tym jezdzila. auto 170 konne (lub jak piszesz wiecej) powinno sie troche szybciej rozpedzac do 100 niz to 133konne. nikt nie zwrocil uwagi ze auto ma 11-12 sek do 100 zamiast tych 8-9?
a co z vmaxem?
przeciez 133km powinno zatrzymywac sie przy jakis 180-190km/h
napisz moze rowniez co powiedzal Rogal po zdiagnozowaniu auta
re4lity napisał(a):rogal napisał coś takiego : Problemy audi leza w wydajnosci układu wtryskowego, do sprawdzenia cisnienie na pompie tandemowej oraz do podmiany wtryski. Mozna takze sprawdzic ustawienie rozrzadu w szczególnosci wałka wydechowego. Dobrze zachowuje sie turbina, czujniki temperatury, przepływomierz - niech tutaj nie szukaja przyczyny. Pod obciazeniem przy 4000obr auto generuje tylko 600stopni EGT wiec nie ma spalin
re4lity napisał(a):koszta sporawe aby to wszystko podmienić i posprawdzać ...
antoś napisał(a):nie przesadzajmy, że to wina taty re4litiego. Wina jest po stronie producenta samochodu, który nie powinien wypuścić auta z taką wadą
oj nie wierze w cuda, sadze ze bardziej bym aso/importerowi oplacaloby sie w ramach gwarancji wymienic silnik niz dawac nowy samochod.antoś napisał(a):to być może dostali by inne auto.
antoś napisał(a):re4lity pisał na SN najprawdopodobniej uznają mu to na gwarancji
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości