Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

co jest nie tak ?

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

co jest nie tak ?

Postprzez Gość » 15 listopada 2004, 11:00

witam

od paru dni kiedy to temperatura na zewn jest ok 5 stopni zauwazylem taki objaw. rano wsiadam do auta. przekrecam kluczyk odpalam i po 10 sek mam 3 sygnaly (taki jak rezerwa tylko ze 3) i miga mi czerwona dioda przy wskazniku od temp cieczy chlodzacej. jade jade silnik sie rozgrzewa temp rosnie i dochodzi do roboczek ok 90 stopni a dioda dalej miga. gasze silnik. odpalam jeszcze raz i jest wszystko okey. sprawdzalem poziom plynu oraz jego temp zamarzania (-25) czyli wszystko jest okey. czujnik przeklamuje czy co ? ktos ma jakas koncepcje ? aha... na komputerze nie ma zadnych bledow ! wszystko ok ! oddalbym do serwisu ale jak oni zaczna szukac usterki to caly dzien bez auta... a mowie ze nie wiedza co moze byc zle i dopiero trzeba zdiagnozowac czyli zostawic auto.
Zobacz Profil
Gość
 

Reklama

Re: co jest nie tak ?

Postprzez PiotrekS » 15 listopada 2004, 14:04

mialem ten sam problem i wiesz co zrobilem, rozrobilem plyn w zbiorniczku, upuscilem z 1,5 cm, dolalem wody i wymieszalem. Mam oryginalny plyn w chyba 1,5 l butelce (koncentrat) i na opakowaniu opis jest po hiszpansku oraz wlosku, brak cywilzowanych jezykow :) z tego co probowalem zrozumiec jest napisane ze roztwor 40 % wystarcza do -25 stopni a 60 % do -40 stopni. Dlugo sie glowilem czemu ta dioda pika skoro poziom jest ok, raz bylo malo to dolalem ale teraz nawet jak jest w normie to pikalo, chyba przez to ze ten koncentrat jest bardzo gesty? narazie dolalem wody i jest ok, zobaczymy na jak dlugo.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiotrekS
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 979
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:32
Lokalizacja: wlkp
Auto: BVN

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Gość » 15 listopada 2004, 14:29

ale poziom mam okey
temp zamarzania tez okey
sprawdzone !
Zobacz Profil
Gość
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez prospect » 16 listopada 2004, 07:35

Miałem u siebie dokladnie to samo;) to jest chybajakis blad w komputrze.fakt dzialo sie to tylko jak byl zimny,jak jechalem kontrolka calu czas migała.dopiero jak ponownie uruchomilem silnik gdzie temperatura siegala juz 90 stopni takiego problemu nie bylo
Zobacz Profil
prospect
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Gość » 16 listopada 2004, 10:18

prospect, no wlasnie. ale komp zostal sprawdzony i zadnych bledow nie ma. nawet tych mniejszych :)
Zobacz Profil
Gość
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez oczkolek » 16 listopada 2004, 15:09

FunGous napisał(a):witam

od paru dni kiedy to temperatura na zewn jest ok 5 stopni zauwazylem taki objaw. rano wsiadam do auta. przekrecam kluczyk odpalam i po 10 sek mam 3 sygnaly (taki jak rezerwa tylko ze 3) i miga mi czerwona dioda przy wskazniku od temp cieczy chlodzacej. jade jade silnik sie rozgrzewa temp rosnie i dochodzi do roboczek ok 90 stopni a dioda dalej miga. gasze silnik. odpalam jeszcze raz i jest wszystko okey. sprawdzalem poziom plynu oraz jego temp zamarzania (-25) czyli wszystko jest okey. czujnik przeklamuje czy co ? ktos ma jakas koncepcje ? aha... na komputerze nie ma zadnych bledow ! wszystko ok ! oddalbym do serwisu ale jak oni zaczna szukac usterki to caly dzien bez auta... a mowie ze nie wiedza co moze byc zle i dopiero trzeba zdiagnozowac czyli zostawic auto.



Musisz go na noc kocykiem okryć wtedy będzie oki. :-D
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9298
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Gość » 16 listopada 2004, 20:22

oczkolek, w ASO pracujesz ? :twisted:
Zobacz Profil
Gość
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez oczkolek » 16 listopada 2004, 21:16

FunGous napisał(a):oczkolek, w ASO pracujesz ? :twisted:




Nie :-D
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9298
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Asgaard » 19 listopada 2004, 00:22

Standard, mialem to samo, gdybyście sprawdzili poziom płyny przed odpaleniem byłoby go poniżej minimum, po rozgraniu jest go prawie max, ja dolałem koncentratu i jest ok ;) większość VAGów tak ma.
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Gość » 19 listopada 2004, 07:21

Asgaard, cenna uwaga, dzieki. sprawdze to przed odpaleniem
Zobacz Profil
Gość
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Pośpiech » 19 listopada 2004, 10:08

Potwierdzam to co pisze Asgaard - miałem dokładnie to samo - nawet zapaliła mi się kontrolka, ze mam mało płynu chłodzącego. Zanim dojechalem do ASO to już miałem maksa, ale dolali mi bezpłatnie trochę koncentratu (tak, że miałem płynu ponad maksa) i teraz jest wszystko cacy :)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Gość » 19 listopada 2004, 10:48

no sprawdzilem rano czy poziom jest mniej niz minimum ale byl w normie. moze troszke mniej niz normalnie ale nie byl ponizej poziomu min. takze nie wiem czy to moze byc przyczyna. moze faktyzcznie doleje koncentratu i zobaczymy co bedzie. tyle tylko ze sprawdzalem temp zamarzania i jest -25 takze niby okey. co ciekawe dzisiaj bylo +2 stopnie i nie wszedl ten alarm...
Zobacz Profil
Gość
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez PiotrekS » 19 listopada 2004, 10:51

ja tez kiedys widzialem ze bylo malo przed odpaleniem, juz sie zastanawialem czy wyciekow nie ma gdzies bo zeby nagle ubylo tyle, ale po dolaniu jest OK, ja trzymam maks poziom i odpukac nie glupieje
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiotrekS
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 979
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:32
Lokalizacja: wlkp
Auto: BVN

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Maciek TDI » 10 maja 2005, 17:35

Sorrki za odkopanie tematu.
od kilku dni mam to samo, swieci sie po odpaleniu rano czerwona kontrolka i po kilkuset metrach gasnie. Kupilem dzis koncentrat i tu mam pytanie. Czy dolewac sam koncentrat czy go rozrobic tak jak jest napisane na opakowaniu.
Z gory dzieki
Zobacz Profil
Maciek TDI
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Pośpiech » 10 maja 2005, 17:39

Maciek TDI, mi w ASO dolewali bez rozrabiania - chyba, ze mieli rozrobione wcześniej ;)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Maciek TDI » 10 maja 2005, 17:40

a duzo tego wlewac??
Opakowanie jest 1,5l
Zobacz Profil
Maciek TDI
 

Re: co jest nie tak ?

Postprzez Pośpiech » 10 maja 2005, 17:51

Maciek TDI, w zbiorniczku widać gdzie jest maksymalna ilość. Najlepiej wlej płyn na ciepłym silniku trochę powyżej maksa. Jak na zimnym znów będzie piszczeć to dolej jeszcze trochę :)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: co jest nie tak ?

Postprzez oczkolek » 11 maja 2005, 07:55

Rozrabiać, ja jak pamietam 50/50, chyba. Na butelce masz napisane przy jakich proporcjach uzyskujesz daną temperaturę zamarzania. Wybierz tę najniższa (to chyba jest 50/50). A dolewasz tyle ila pokaże Ci zbiorniczek wyrównawczy.

Jeszcze jedna uwaga jak będziesz rozrabiał, to rozrabiaj z woda destylowaną, a nie kranówą.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9298
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: co jest nie tak ?

Postprzez PiotrekS » 11 maja 2005, 21:55

oczkolek, bardzo sluszna uwaga, ja o niej nie pomyslalem i z kranem mieszalem, ale pewnei niedlugo wymienie calay plyn to wtedy sie zrobi jak byc powinno
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiotrekS
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 979
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:32
Lokalizacja: wlkp
Auto: BVN

Re: co jest nie tak ?

Postprzez bacardi » 11 maja 2005, 22:22

z tego co ostatnio czytalem to rozrabia sie normalnie w stosunku 40/60, jak trzeba mocniejszy to 50/50 a maks 60/40. Nie pamietam zakresow temperatur dla tych proporcji, ale wazne jest, ze po przekroczeniu tej ostatniej granicy ponoc wlasciwosci zaczynaja sie zdecydowanie pogarszac i nie powinno sie jej przekraczac...
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2997
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Re: co jest nie tak ?

Postprzez oczkolek » 12 maja 2005, 07:13

Zakres temperatur i proporcje powinny być na butelce z koncentratem.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9298
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8


Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość