Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
exb napisał(a):Co dziwne jak wymieniają pompki (nie ważne czy 1 czy 4) wymieniają też wiązkę która do nich idzie. Wie ktoś dlaczego?
exb napisał(a):VW w przypadku takiej awarii i auta regularnie serwisowanego zwraca nawet 100% kosztów części (o ile auto nie ma naganiane więcej niż 200k, bo potem już mniej) i płacisz tylko za wymianę/robociznę.
smoky7 napisał(a):Przy wymianie trzeciej pompki na moje pytanie dlaczego nie wymienią już tej czwartej - odpowiedzieli, że jeszcze nie mieli przypadku żeby wszystkie cztery padły - ręce mi opadły.
mlody bbm napisał(a):a czy sa jakies objawy po ktorych mozna przypuszczac ze wtryski moga pasc?
Obarek napisał(a):Nie jest to znowu taka dramatyczna kwota - więc tragedii nie ma:)
Marcin_TDI napisał(a):na VAG-u da się zaobserwować pracę pompowtrysków lecz chwilę przed tym jak ma paść nic szczególnego się nie dzieje - PADA i stoisz tam gdzie padł.
kaczy-k7 napisał(a):Miedzy VW a SEATem jest różnica skali problemu. TDI z logiem VW jeździ zdecydowanie więcej aut niż spod hiszpańskiej "ESKI", jednak nie zmienia to faktu iż problem jest, co gorsza nie zauważony!
Obarek napisał(a):regenerację ok 1300 - 2000 z gwarancją się robi i to działa
e tam nie sądzę. To tak samo jak pisałem do nich i przedstawiałem im ich zalecenia dot. cieknących drzwi. Stwierdzili, że to nie jest wada fabryczna. W ASO Fiata powiedziano mi,że tutaj z pewnością tak by to zostało zakwalifikowane i na koszt ASO usunięte. Seat jest bardzo oporny w robieniu prezentów.klauspolo napisał(a):Teraz poczekamy rok na ruch importera SEATa, choć myśle że przy wywieraniu odpowiedniego nacisku prawnego i SEAT by uległ...
sat666 napisał(a):
W UK wymieniaja np. seatcupra.net wiec to raczej importer jak zwykle naciaga ludzi na kase.
s
kaczy-k7 napisał(a): W chwili obecnej mam urwanie głowy w pracy, ale jak wrócę z urlopu to wystosuję odpowiednie pismo. Jeśli IMC twierdzi że problemu wadliwych "pompek" nie ma, to może trzeba ich uświadomić?
kaczy-k7 napisał(a):sat666 coś w tym jest. Gdzieś już wcześniej pisałem, że to kwestia skali problemu. Jest nas stosunkowo mało na polskim rynku. Gdzie cześć tych aut to auta z zachodu i IMC nie widzi w tym żadnego interesu... aczkolwiek moje auto jest PL, zarobili coś na nim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andre napisał(a):Jednocześnie przekazuję, że nie są nam znane przypadki dotyczące wadliwych popmowtryskiwaczy w modelach Seata.
colin23 napisał(a):może pompki nie psują się w hatchbackach tylko w kombi i sedanach
colin23 napisał(a):Ciekawe jak seat w innych krajach.
Sammael napisał(a):A serio, kolejny raz IMC udowadnia, że to frajerzy a nie importer.
noktoto napisał(a):Andre napisał(a):Jednocześnie przekazuję, że nie są nam znane przypadki dotyczące wadliwych popmowtryskiwaczy w modelach Seata.
Dobre
Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości