Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Ojciec napisał(a):z tego co wiem to w golfie jest taka sam historia jak w Leonie, tzn. trzeba blachę podcinać
noktoto napisał(a):że ich montaż w Golfie V i pokrewnych nie ma większego sensu i praktycznie nic nie daje.
noktoto napisał(a):biloowa, na razie o Pro System w 1P nikt nic nie pisał, natomiast parę postów wyżej Cotic zachwala Sport System, a to te same amortyzatory i ciut krótsze sprężyny - więc teoretycznie Pro System powinien być jeszcze bardzie komfortowy.
Chyba masz dość seryjnego telepania w FR?
noktoto napisał(a):biloowa, może Koni FSD spróbujesz? Mają świetne opinie na SEATCupra.net czy GolfMkV.com, szczególnie w połączeniu z Pro Kit właśnie - zapewniają wyższy komfort i wciąż świetne prowadzenie (jak na setup codzienny), od Pro-Dampers są droższe o jakieś 500 zł. Ja za jakieś 2 miesiące będę zmieniał amortyzatory właśnie na FSD lub Pro-Dampers (i raczej się ku tym pierwszym skłaniam).
Gumiś napisał(a):Lepszego komfortu nie oczekiwałem oby gorzej nie było bo na wiosnę 18" planuję założyć
Piotrek_tdi napisał(a):Wkładaj same springi eibacha,produkt sprawdzony bedziesz zadowolony nawet z seryjnymi amorkami
Piotrek_tdi napisał(a):Wkładaj same springi eibacha,produkt sprawdzony bedziesz zadowolony nawet z seryjnymi amorkami
Piotrek_tdi napisał(a):Wkładaj same springi eibacha,produkt sprawdzony bedziesz zadowolony nawet z seryjnymi amorkami
TOMi_ napisał(a):Chyba jednak nie - zobacz http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90384
TOMi_ napisał(a):Piszac "chyba jednak nie" mialem na mysli, ze nie mam raczej takich samych amorkow jak w 1.6
Piotrek_tdi napisał(a):Zobaczysz sam jak będziesz zamawiał,ze osoba ze sklepu będzie sie ciebie pytała czy masz amorek 50 czy 55 mm
TOMi_ napisał(a):Powiedzial mi, ze gadal kiedys z kims z Eibacha i okazalo sie, ze oni robia tylko sprezyny a amorki biara od kogos innego (Bilstein bodajze - nie pamietal dokladnie)
TOMi_ napisał(a):Troche mnie to zdziwilo, ale podobno to normalka - Koni tez robi z kolei tylko amorki, a springi bierze z innego zrodla
TOMi_ napisał(a):Generalnie Eibacha jako firme polecal,
TOMi_ napisał(a):Co do tematu rozporki to jak mowiliscie trzeba ciac blache
Wracajac do zawiasu to jeszcze pytania:
- czy wersje leona roznia sie tez amorkami czy tylko springami?
TOMi_ napisał(a):- czy jest sens do seryjnego amorka wrzucac sprezyny seat sport/eibach (to to samo, tak?)
KriSSo napisał(a):TOMi_ napisał(a):- czy jest sens do seryjnego amorka wrzucac sprezyny seat sport/eibach (to to samo, tak?)
Nie ma sensu. Chcesz mieć porządną trakcję i wysoką trwałość? Kup komplet KONI, albo Eibach. Będziesz miał dwa zestawu zawieszenia - sportowy i seryjny i oba w super stanie. W innym przypadku rozkompletujesz serię, zniszczysz fabryczne amorki przedwcześnie, a trakcję i tak będziesz miał tylko pozornie lepszą. Stosuj zasadę - albo wymieniasz komplet, albo daj sobie spokój, choćby pisali Ci tutaj różni ludzie, że już w 5 aucie na seryjnym amorze jeżdżą i jest super. Bo taka jazda, to jak bieg na 100 m, na lewej nodze w mokasynie, a na prawej w kaloszu. Zresztą poczytaj posty Cotica, jakie są jego wrażenia po samych springach, a jakie po komplecie. Pamiętaj, wydasz raz i masz święty spokój. Jak brakuje teraz funduszy, poczekaj, dozbieraj i kup.
Piotrek_tdi napisał(a):wiadomo nie to co na zestawie z dedykowanym amorkiem ale nie ma co mówić ze jest źle i wszystko szybko sie skończy
KriSSo napisał(a):Zgoda, nie jest jakoś źle, ale do kompletu jest daleko. Amortyzator standardowy skończy się znacznie szybciej i to nie podlega żadnym wątpliwościom. To jest fakt. Natomiast w jednym aucie padnie wczeęniej, w innym później. W Renault amorki KYB wytrzymały u mnie tylko 20 kkm. Innym wytrzymają 40 kkm, innym daj Boże 50 kkm itd. Ważne, by mieć tego świadomość. Jeśli się na to godzimy - luzik.
TOMi_ napisał(a):Tylko troche chyba przesadzasz, sklanialbym sie ku opinii Piotrka i pkonrada raczej.
noktoto napisał(a):Pro System to Pro Dampers + sprężyny Pro Kit, zestawy różnią się głównie stopniem obniżenia
Piotrek_tdi napisał(a):jak chcesz nizej i w miare komfortowo to -30 pro kit bierz....
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości