Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
jakaś błędna teoria. Smiga nie jeden ARL tylko i wyłącznie ze śrubką w wężyku i do dzisiaj nic się nie wypaliło.florek napisał(a):pod wpływem temperatury wypali dziurę we flanszy i tak się zakończy zaślepianie EGR
Suma ma być równa 0 -dobrze podał.venom171 napisał(a): nie bylo czasem 1,5 , 0,4 , -1,5 , 0,4 ?
Maćko napisał(a):dobra panowie to odłączenie egr powoduje szybsze nagrzewanie się motoru ? jakieś negatywne skutki uboczne ?
florek napisał(a):Maćko napisał(a):dobra panowie to odłączenie egr powoduje szybsze nagrzewanie się motoru ? jakieś negatywne skutki uboczne ?
trochę dłużej się grzeje, więcej jest pozytywnych niż negatywnych.
lukaszlsw napisał(a):A do odpalania rano ma się od jak pięść do nosa
Johnny B napisał(a):Zastanawiam się czy wymiana tych uszczelniaczy na pompkach cokolwiek zmieni..
na jakiś czas tak, u mnie trwało to 2 tygodnie i problem wrócił, wywaliłem EGR i problemu nie ma, poniżej 0 kopci ale to już wina temperatury i to też do chwili ruszenia potem już nic.Artiks napisał(a):kolektora dolotowego i EGR.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości