Chlodnica oleju - wymiary oryginalnych elementow

Jak duzo osob wie, jest mozliwosc domontowania do naszych TDI-kow chlodnicy oleju (malo osob zwraca uwage na temp, ale jest to dosyc wazny element uzywania TDI).
Calosc wyglada mniej wiecej tak:
Do tej calosc dochodzi adapter:
biorac pod uwage ze trzeba go wsadzic pomiedzy obudowe filtra a stara chlodniczke:
Stad moje pytania:
-Czy ktos to juz przerabial u siebie?
- Czy trzeba przerabiac srube ktora trzyma calosc w kupie?
- Jaki wymiar sruby / gwintu jest oryginalnie?
- Jaki wymiar sruby / gwintu powinien zostac dorobiony?
Calosc wyglada mniej wiecej tak:

Do tej calosc dochodzi adapter:

biorac pod uwage ze trzeba go wsadzic pomiedzy obudowe filtra a stara chlodniczke:

Stad moje pytania:
-Czy ktos to juz przerabial u siebie?
- Czy trzeba przerabiac srube ktora trzyma calosc w kupie?
- Jaki wymiar sruby / gwintu jest oryginalnie?
- Jaki wymiar sruby / gwintu powinien zostac dorobiony?