Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
swierg napisał(a):Inny rozstaw śrub:!:
cinek2004 napisał(a):A zwrotnic nie trzeba wymienic zeby jarzma pasowaly?
cinek2004 napisał(a):jarcyn, ale przeszczepiales od Golfa V?
PROSTO napisał(a):nie chce sie wymadrzac ale przy zmianie tarczy z 256 na 282/286 wystarczy odgiac oslone , przy swapie na hamulce z s3 tyl to juz trzeba oslone zmieniac , a Ty chyba przod i tyl kladles od s3?
ksl napisał(a):Te od s3 podchodza Wam do leona 1M ? Jak dobrze kojarze to do oski a zakladam ze tak macie bo inaczej mielibyscie juz
256 w standardzie. Jak dobrze pamietam to od s3 nie pochodza hamulce na tyl p&p 256. Moze ktos ogarniety sie wypowiedziec? Pytam bo leza u mnie juz takie hamulce 2 rok i rdzewiejapozdr ksl
.Leon_TS_ARL napisał(a):ksl napisał(a):Te od s3 podchodza Wam do leona 1M ? Jak dobrze kojarze to do oski a zakladam ze tak macie bo inaczej mielibyscie juz
256 w standardzie. Jak dobrze pamietam to od s3 nie pochodza hamulce na tyl p&p 256. Moze ktos ogarniety sie wypowiedziec? Pytam bo leza u mnie juz takie hamulce 2 rok i rdzewiejapozdr ksl
przód zmiana z 288->312 to tylko tarcze i jarzma. Zaciski i klocki takie same są. Osłonę trzeba czasem lekko odgiąć
tył na 232->256 zaciski od s3 są ok ale jarzmo jest całkiem inne, dają podkładki między jarzmo a belkę + dłuższe śruby, ale to jednak jest hamulec więc trzeba kupić jarzmo pod ośkę by wykorzystać zaciski od s3 + tarcze + osłony (lub uciąć rant w tej od 232), klocki takie same są
kajohuta napisał(a):kicia felga 17 od TS nie wejdzie na zacisk od CUPRY R
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości