Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

jakie amory i sprężyny ?

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez dominik082 » 11 stycznia 2013, 23:39

Witam. Znacie jakieś sprężyny co są odpowiednikiem sprężyn od Leona 1M TS, FR ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Reklama

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez gluszcz » 12 stycznia 2013, 08:51

veno-m napisał(a):w tej cenie można jeszcze zakupić AP, które jest robione na amortyzatorach KW


KW nie robi amortyzatorów ,KW var.1 jest na amor. alco, var.2 na koni...
Ogólnie, to większość marek/nie wszystkie/ zawieszeń jedynie korzysta z produktów innych firm/często płacimy jedynie za markę i to co jest z nią związane/.
Widzę że tutaj gwint budzi strach :boje: .... :D
Zobacz Profil
gluszcz
Stella +
Stella +
 
Posty: 80
Dołączył(a): 7 stycznia 2008, 16:59
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: LEON FR

Re: Odp: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez KriSSo » 12 stycznia 2013, 12:30

gluszcz napisał(a):
veno-m napisał(a):w tej cenie można jeszcze zakupić AP, które jest robione na amortyzatorach KW


KW nie robi amortyzatorów ,KW var.1 jest na amor. alco, var.2 na koni.


Było tak, ale już nie jest. W KW var2 nie ma już KONI.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez gluszcz » 12 stycznia 2013, 12:50

KriSSo napisał(a):W KW var2 nie ma już KONI.


Od kiedy i co jest ?
oglądałem nowe gwinty var2. /grudzień/ i wszystkie koni /chyba że starocie jakieś sklep sprzedawał.
Na GTI treffen było stoisko KW/maj/ i wszystko tak samo .
Zobacz Profil
gluszcz
Stella +
Stella +
 
Posty: 80
Dołączył(a): 7 stycznia 2008, 16:59
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: LEON FR

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 12 stycznia 2013, 19:00

dominik082 napisał(a):Witam. Znacie jakieś sprężyny co są odpowiednikiem sprężyn od Leona 1M TS, FR ?

vogtland kiedyś miał w swojej ofercie -20mm ale czy nadal jest nie mam pojęcia, ogólnie to używek szukaj.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez dominik082 » 12 stycznia 2013, 21:29

Panowie czy przednie sprężyny od Cupry 4 są takie same jak na przedniej osi w TS i FR ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Barton » 12 stycznia 2013, 21:38

dominik082 napisał(a):Panowie czy przednie sprężyny od Cupry 4 są takie same jak na przedniej osi w TS i FR ?

Z tego co wiem sprężyny z Cupry obniżają o 20mm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barton
Sport
Sport
 
Posty: 567
Dołączył(a): 4 września 2011, 22:14
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez dominik082 » 13 stycznia 2013, 22:06

Panowie, potwierdzi ktoś to co pisze Barton ? Cupra4 miała sprężyny -20 ? czy takie jak od TS, FR -15 na przedniej ośce.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 14 stycznia 2013, 01:34

widzę że Domino niespokojny duch jednak ze swoją zawieszką :-D nie daje mu ten eibach spokoju...szuka pośrednich rozwiązań, które nie są dobre ani na to ani na to.... :-P Cupra4 na pewno nie miała springów takich jak TS
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez lukaszlsw » 14 stycznia 2013, 07:47

szkoda zachodu zmieniać sprężyny na te z TSa, stoi na nich jak dla mnie bardzo wysoko. Jak już rozmontowywać cały zawias w związku z wymianą springów to tylko coś z przedziału min -35-40. Jakieś markowe sprężyny i będzie dobrze wyglądać jak i walory jezdne skoczą na +.
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez dominik082 » 14 stycznia 2013, 18:12

Niespokojny duch bo już mam nowe KYB Ulstra SN i teraz potrzebuje sprężyn TS na przód bo na tył też już załatwiłem :D a Eibacha Pro - System na razie schowam do szafy bo jak nie będzie widocznej różnicy w komforcie to powrócę do Eibacha :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez lukaszlsw » 14 stycznia 2013, 18:44

dominik082, zakładaj te amory i pochwal się jak się na tym jeździ, miesiąc się zbieram takie zakupić do siebie i się waham czy nie będzie za miękko :-D swoją drogą nie rozumiem mając springi eibacha na półce ładować serię. Na allegro ostatnio widziałem używki HR za 200zł.
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 14 stycznia 2013, 18:51

Jeżeli te sprężyny Eibacha co masz to są czarne Pro Kit -30 mm , to różnicy w komforcie pomiędzy serią TS a eibachem pro kit nie ma żadnej ,( miałem jedne i drugie na tych samych amorach ) , gleba za to znacząco większa na eibachu , bo na TS to wizualnie tragedia jest.
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez dominik082 » 14 stycznia 2013, 18:58

Rozumiem kolego że różnica może i mała ale ostatnio zmieniłem prace i raz na tydzień a czasami dwa razy jadę do roboty swoim autem z 5 osobami na pokładzie i powiem Ci że jest twardo i nisko bo nawet ostatnio na drodze leżał rozjechany kot a ja i tak go jeszcze osłoną zgarnąłem :D Ten Pro System Eibacha mi się zajebi.... podoba wizualnie a komfortowo tylko wtedy jak jadzie max 2 osoby ;/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 14 stycznia 2013, 19:19

dominik082, ja mam EIBACH Pro Kit + K. STR i bardzo często jeżdżę w 5 osób, jest komfort, nie jest za nisko.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez lukaszlsw » 14 stycznia 2013, 19:23

które amorki będą lepsze koni str czy kyb ultra SN? Bo cena widzę podobna
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 14 stycznia 2013, 19:48

florek napisał(a):nie raz było poruszane ale napiszę jeszcze raz.
KYB SN albo K.STR - K.STR lepiej wypadają bo są bardziej podatne na krótsze sprężyny. Kyb SN - do 35mm maks.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez lukaszlsw » 14 stycznia 2013, 19:58

florek, dobra dzięki wszystko już wiem :-D
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 15 stycznia 2013, 00:22

uważam że zestaw kyb ultra SN +springi TS co chce Domino założyć, to za bardzo się nie sprawdzi, springi mogą okazać się byc zbyt miekkie, eibach się ułożył u mnie z tymi amorami po pocżątkowym trzęsieniu trochę, teraz po ok 1000km jest w sam raz - sztywno, twardo ale bez przesady, tyle że bardziej miekkie od pro-kita springi już by nie mogły być, tak czuję, po przyzwyczajeniu wrażenie twardej serii wręcz, na tyle że zapominam na co dzień na czym jeżdżę, czasami kiepskie drogi przypominają tylko. Set up założony zimą więc czekam na wiosnę i letnie koła, jakie będzie wrażenie.
Natomiast koni str.t bardziej wydają się dedykowane do springów koni sport, ale też springi są twardsze od eibach pro-kit, więc jeśli ktoś się decyduje na koni, to komplet, a jeśli na kyb , to z pro kitem. Do tych koni str.t już zakładałbym z eibacha sportline, mogłoby byc ciekawie :-D

lukaszlsw , szkoda że mieszkasz na drugim końcu Polski, bo chetnie dałbym Ci do sprawdzenia ultra SN, że jednak nie miałbyś wrażenia "jest za miękko" :-D
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: Odp: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez KriSSo » 15 stycznia 2013, 08:15

HRABIA napisał(a): Do tych koni str.t już zakładałbym z sportline, mogłoby byc ciekawie :-D


Ja w twardości różnicy zbytnio nie czułem w porównaniu di pro kit.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez lukaszlsw » 15 stycznia 2013, 09:38

HRABIA, springi mam HR, nie mam zamiaru ich zmieniać na eibacha. Potrzebuje tylko dobrych dość sztywnych (ale nie do przesady) amortyzatorów które będą dawały radę przy obniżeniu ~30-40mm
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 15 stycznia 2013, 12:13

aa, jesli do H&R do -40, to kupuj KONi STR.T
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 15 stycznia 2013, 12:49

masz jeszcze z rodziny KONI, Sport oraz FSD.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 16 stycznia 2013, 10:22

A ja mam zapytanie jeszcze takie : jak się mają twardością a co za tym idzie i prowadzeniem amory seryjne top sporta ( to sachsy są ) do amorów kayaba ultra SN ? Miał ktoś bezpośrednie porównanie ? Najlepiej na tych samych sprężynach . Bo np na forum Subaru wyczytałem , że zakładają kyb ultra SN jako zamiennik dla serii STI .
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 16 stycznia 2013, 13:24

Penny1 napisał(a):na forum Subaru wyczytałem , że zakładają kyb ultra SN jako zamiennik dla serii STI


nie ma co porownywac seryjnych amorow z takiego auta jak impreza sti do leona, tam w serii jest naprawdę bardzo sportowo nie tylko z nazwy ( bez urazy do top sporta ) zupełnie inny rodzaj też ultra SN tam przychodzi , sztuka za ok 700zl, którą porównują do serii właśnie, robionej nomen omen przez KYB. Więc my do serii porównujemy sachsy aftermarket czy bilsteiny B4 , a subaracy ultrasy :-D
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 16 stycznia 2013, 13:38

No a jak do tych seryjnych amorów top sporta ma się kayaba ultra SN jestem ciekaw , czy to ta sama twardość (z tą tylko róznicą , że ultra SN nie dobija przy obniżeniu -30 ), czy jednak kayaba jest powiedzmy o ,,jedną klasę twardości " wyżej ?
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Tom-Tdi » 17 stycznia 2013, 00:37

Ultra SN jest twardszy od top sporta-niewiele,ale twardszy
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 17 stycznia 2013, 09:13

No to teraz mam już pełne rozeznanie przed zakupem , bo top sporta miałem zawiechę i za miękka trochę. A szukam czegoś jak Bilstein b6 , więc ultra SN wydają mi się najbliższe .
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 17 stycznia 2013, 09:18

to kup sobie Koni Sport z regulacją twardości :-P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 17 stycznia 2013, 10:36

Z tego co tak czytam na tym forum i innych to ta kayaba ultra SN jest złotym środkiem , a koni raz , że sporo droższe , dwa , że niepotrzebne mi kręcenie ciągłe przy amorach , wolę tradycyjny o stałych parametrach . Mam eibachy pro kit, a amor ma być twardszy od amorów top sporta, ale nie tak twardy jak b8 , które obecnie ujeżdżam .
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 17 stycznia 2013, 12:40

Koni Sport kosztuje podobnie jak B6.
Jeszcze masz Koni FSD
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 17 stycznia 2013, 12:57

B6 na zniżkę w intercarsie mam za jakies ok 1750 pln, ale tylne amory b6 do toledo/leona nie są na grubym tłoku , trzeba je przerabiać w zerkopolu a to 200 od sztuki , jak nie przerobisz na grubą rurę to będą wylewać przy -30mm obniżenia , temat znany przy B6 . To samo robiłem z moimi tylnymi B8 w zerkopolu . Także cena 1750 za B6 plus 400 za przeróbkę tyłu wychodzi już ponad 2 tys .
Więc porównując do podobnych ultra SN , które mam w intercarsie za 990 komplet , to średnio się B6 opłaca. Koni fsd to wynalazek jest, nie wiadomo ile będzie te cudowne właściwości trzymał na naszych drogach.
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 17 stycznia 2013, 15:34

znam ludzi którzy jeżdżą na KONI FSD i sobie chwalą. Jeśli bym miał wybierać to lepiej bierz KONI STR.
B6 a ultra SN to niebo a ziemia, porównam to tak, twarde - miękkie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 17 stycznia 2013, 21:55

a jak koni str przy obniżeniu -30 ? nadają sie ? Jak cenowo , no i jak sie maja twardoscią do b6 czy top sporta serii , bo te znam z praktyki ?

-- 17 stycznia 2013, 21:55 --

florek napisał(a):znam ludzi którzy jeżdżą na KONI FSD i sobie chwalą. Jeśli bym miał wybierać to lepiej bierz KONI STR.
B6 a ultra SN to niebo a ziemia, porównam to tak, twarde - miękkie.

Miękkie to chyba kayaba excel są , b4 , ale nie ultra SN ....tak by wynikało z tego co tu piszą ci co jeżdżą na tym ...
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 18 stycznia 2013, 09:04

ja porównałem dwa amorki B6 i SN do siebie. B6 jest twardszy od SN.
STR są minimalnie twardsze od SN i wytrzymują niższe obniżenia, sam ujeżdżam taki zestaw.
cena - dałem rok temu za nie 1050zł.

To że piszą że jest twardo to nie znaczy że tak jest, dla jednych twardo już będzie na amorku TS a drugi dopiero powie na Gwincie KW czy B8. Bierz też pod uwagę że część jeździ na nisko profilowych oponach.

Powiem tak, mam fele 17, amorki STR + EIBACH - jak dla mnie jest kompromis ale mogło by być twardziej.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 18 stycznia 2013, 13:26

No a jak te koni str jesli chodzi o dobijanie na dziurach przodu , zdarza im się często ? Trzyma to sie w zakrętach ? Bo ostro lubię pojeździć i chcę mieć twardsze jednak chociaż troszkę od top sporta amorów seryjnych . I czy obniżenie jest równe z tyłu i z przodu z eibachem -30 ?
Z ultra SN gleba ładna , w sam raz na te drogi. Te koni mogę mieć za 1140 komplet , ultra SN 990 , więc cena nie decyduje o zakupie , a zamawiać chcę już .
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 18 stycznia 2013, 14:24

Penny1 napisał(a):Trzyma to sie w zakrętach ?

trzyma się, choć napewno nie będzie tak jak B8 czy Ksport, trochę lepiej jak na serii ale rewelacji to nie ma. Miałem wcześniej KoniSporta Sprężyny na których znacznie lepiej trzymał się na zakrętach, ale opadło mi tak auto że o wszystko wadziłem. To są moje odczucia więc każdy powie tobie troszkę inaczej.

Penny1 napisał(a):dobijanie na dziurach przodu

ładnie wybiera, mam opony SottoZero a lato Yokohama Advance bo to też ma wpływ.

Penny1 napisał(a):Z ultra SN gleba ładna

podobna gleba będzie jak w STR.

Penny1 napisał(a):równe z tyłu i z przodu z eibachem -30 ?

na EIBACH mam równo, na serii TS nie miałem równo.

Penny1 napisał(a): Te koni mogę mieć za 1140 komplet

pisz do gg 36662194 AutoChatka może taniej coś będzie bo sprowadzają bezpośrednio bądź odzywaj się do AGINA
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 18 stycznia 2013, 16:20

ok , dzięki bardzo za wszelkie informacje :-)
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 18 stycznia 2013, 20:36

Penny1 napisał(a):top sporta miałem zawiechę i za miękka trochę. A szukam czegoś jak Bilstein b6 , więc ultra SN wydają mi się najbliższe .

nic dodac nic ujac, jesli budzet ok 1000zl, masz eibachy juz, top sport za miękki trochę, to ultrasy będą w sam raz. Różnica jest znaczna, oczywiscie sa gwinty, B8 itd totalne betony nie do jazdy na co dzień, przy których ultra SN będą powiedziałbym :mniej twarde, ale w żaden sposób nie można powiedzieć że miękkie !! bądźmy obiektywni koledzy i nie mąćmy głowy Penny'emu, ktory chce amorki do pro kita 8)
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 18 stycznia 2013, 21:41

No coś mi się właśnie tak wydaje , że pisanie , że ultra SN miękkie to przesada , miękkie to są seryjne amory , takie np od 90 konnej wersji i to jest lipa faktyczna i bujanka ;). Zamówiłem dziś ultra SN i mam nadzieję , że będę zadowolony ,że nie będzie mi bujało przodem i będą mi wytłumiały szybko ruchy karoserii , czego przy eibachu amory serii top sporta nie zapewniały w ogóle. A na B8 potwierdzam...na dłuższa metę nie da się jeździć ,mega irytująco bije po kręgosłupie na nierównościach wcale nie takich dużych, nie mówiąc o wpadnięciu w większy uskok. Wytrzymałem niecały rok i sprzedaję . Ale każdemu polecam na tor i zachodnie ulice :-)
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 19 stycznia 2013, 02:47

Penny1 napisał(a):A na B8 potwierdzam...na dłuższa metę nie da się jeździć ,mega irytująco bije po kręgosłupie na nierównościach wcale nie takich dużych, nie mówiąc o wpadnięciu w większy uskok. Wytrzymałem niecały rok i sprzedaję . Ale każdemu polecam na tor i zachodnie ulice :-)


nareszcie ktoś napisał naprawdę, B8 nie nadają się do codziennej jazdy po drogach lepszych gorszych, równych i dziurawych, pofałdowanych itd jak to w naszym kraju bywa...osobiście nie wierzę że ultrasy ocenisz jako miękkie, jak juz załozysz set upa napisz wrażenia, ja powtórzę sie z jednym: po kilkuset km mam wrażenie że się układ pro kit+ ultra SN ułozył i jest troszke bardziej..przyjaźnie, może nie komfortowo,ale kwestia przyzwyczajenia tez ma znaczenie, jest dobrze po prostu, ja czekam na lato, suche asfalty , letnie opony i extra grip przy predkosciach rzędu 200 km /h, bo potencjał na zimówkach czuje ze jest ogromny... :-D
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez chlorek » 19 stycznia 2013, 10:11

to załóż sobie ULTRA SN na seryjne sprężyny to pogadamy, jak wkładasz na Eibach to rzeczywiście można odczuć znaczną różnicę ale bez przesady, tak jak pisałem wyżej każdy ma różne odczucia, jednemu wystarcza Pro Kit a drugiemu H&R nie dają rady i musi wkładać gwinta KW.
HRABIA napisał(a):powiedzieć że miękkie

Penny1 napisał(a): że ultra SN miękkie to przesada

ludzie czytajcie ze zrozumieniem, porównałem dwa modele B6 do SN bo kolega stwierdził:
Penny1 napisał(a):Więc porównując do podobnych ultra SN , które mam w intercarsie za 990 komplet , to średnio się B6 opłaca


SN czy STR są to amortyzatory trochę twardsze ale żadne tam sportowe.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez IroN_87 » 19 stycznia 2013, 11:05

dominik082, Cupra4 powinna mieć sprężyny z przodu przystosowane do większego obciążenia czyli przód Ci siądzie teoretycznie mniej niż powinien bo masz ośke.

Jeździłem pół roku na H&R +B8 i właśnie wróciłem do eibacha.. albo sie starzeje, albo h&R jest na autostrady :mrgreen: pomijając fakt, że urwałem 2 razy dokładkę, na myjnie do garazu wjeżdżałem tyłem, przy wymianie opon musiałem wjeżdżać na klocki i non stop leciały za mną iskry na koleinach :mrgreen: mimo wszystko teraz mi się nie podoba to jak przód stoi.. i pewnie na wiosnę ponownie będę rozważał mocniejszą glebę jak tylko naciesze się komfortem :wink:
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez dominik082 » 19 stycznia 2013, 11:39

IroN_87 napisał(a):mimo wszystko teraz mi się nie podoba to jak przód stoi..


Mam rozumieć że na sprężynach eibacha pro kit + jakieś tam amorki źle stoi czy na Pro Systemie Eibacha ?

Tak to u mnie wygląda na Pro Systemie

Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez HRABIA » 19 stycznia 2013, 14:57

IroN_87 napisał(a): teraz mi się nie podoba to jak przód stoi


a jakie masz amorki ?

-- 19 stycznia 2013, 15:57 --

Penny1 napisał(a):ostro lubię pojeździć i chcę mieć twardsze jednak chociaż troszkę od top sporta amorów seryjnych


pamiętaj że springi +amory dobre to jedno, zmniejszają przechyły ale nie do końca, do tego dobry sportowy stabilizator, ewentualnie jeszcze rozpórka kielichów , oczywiście dobra opona z odpowiednim profilem i wtedy dopiero"przesuwasz się" po zakrętach w poziomie, na szczęście można mody robić stopniowo, i jak po jakiejś zmianie będzie "za mało", to idziesz dalej w temacie :-D natomiast bujania nie ma faktycznie :-D
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 19 stycznia 2013, 16:37

O stabilizatorach myślałem też , eibacha na przód i na tył pod belkę to 1400 pln komplet , niemało , ale gdyby się okazało , że za dużo przechyla się w zakręcie , to zawsze jest ta możliwość dokupić przynajmniej na przód . To dużo daje jeżeli chodzi o przechyły. Felgi mam 8x17 , opony yokohama advan 225/45/17 więc ma się czym trzymać drogi. A ultra SN mam już w domu , a że trafiły mi się made in japan ... to już je lubię :-D
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez paul78 » 19 stycznia 2013, 16:51

Ja juz po załozeniu KYB ULTRA SN i springi eibach pro kit ....pierwsze wrazenie to przód sie podniósł o jakies 15 mm (koza) w stosunku do tego co miałem wtedy ale poprawił sie komfort i wytłumienie.
Moze trzeba poczekac az sie ułozy? w kazdym bądz razie zobaczymy za kilka miechów :)
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Penny1 » 19 stycznia 2013, 19:02

Podniósł sie ??? To może miałeś juz klapnięte przednie amory całkowicie ? Jakie miałes amory ? Dziwne, bo zdjęcia dwóch leonów na forum widziałem , srebrnego fr i niebieskiego z takim kompletem założonym i jest równo tył i przód 30mm , przynajmniej na zdjęciach ...
Zobacz Profil
Penny1
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2 grudnia 2012, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: Toledo 1M ASV 155ps

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez paul78 » 19 stycznia 2013, 19:39

nie nie miałem klapniete tylko miałem custom zrobiony :)
amory seryjne i uciete troszke springi od TS-a
Teraz mam zrobiony na razie przód, na tyle zostawiłem seryjny amor i springi eibacha co nie zmienia faktu ze pród jest troszke wyzej niz tył ale moze tak jest w ASV? w koncu sa troszke lzejsze niz np TS-y
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: jakie amory i sprężyny ?

Postprzez Tom-Tdi » 20 stycznia 2013, 00:07

paul78 ja mam u siebie też zestaw Ultra SN + Pro-Kit co prawda w altei, po montażu przód faktycznie nie opadł prawie wcale w porównaniu do serii,ale po kilku tyś. km. jest już OK :wink:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość