Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez jaceksteel » 2 września 2013, 21:26

I chyba czujnik,albo wskaźnik siedzi. Sprawdziłem nowym nanometrem i max jaki mi pokazuje to 1.7bara a na AG wychodzi poza skalę. Jutro dzwonie i załatwiam wymianę.. mam nadzieje...
Zobacz Profil
jaceksteel
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 27 kwietnia 2010, 21:49
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Toledo 1.9 Tdi AHF

Reklama

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez TimonFR » 6 października 2013, 20:38

Ja tez już zrobiłem słupek pod trzy zegary na razie siedzi tylko jeden reszta niebawem czujnik temp oleju zamontowany w robionym od nowa korku ponieważ chcąc nagwintować ori korek pod czujnik zostaje bardzo mała ścianka w nim i bankowo jak nie przy dokręcaniu to przy późniejszym odkręcaniu zostanie zerwany :wink:
Wygląda on tak:
Obrazek
Jak coś to mam chyba jeszcze pięć sztuk :-P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TimonFR
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 25 maja 2012, 20:08
Auto: Leon 1M FR

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez PaVLo » 18 grudnia 2013, 09:53

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Ohapara » 18 grudnia 2013, 17:26

Ja jeździłem na pierwszym zestawie i byłem zadowolony :) delikatne podświetlenie, wskazówki pokazywały dosyć dokładne wartości - ze swojej strony polecam :-)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Tracer2 » 18 grudnia 2013, 20:02

Ohapara napisał(a):Ja jeździłem na pierwszym zestawie i byłem zadowolony :) delikatne podświetlenie, wskazówki pokazywały dosyć dokładne wartości - ze swojej strony polecam :-)


Mam ten pierwszy zestaw i w zupełności mi wytarcza. Spoko sobie obserwuje jak mi boost przekracza 1
a temp. oleju i napięcie zmienia się spokojnie i obserwacja szpilek jest bayerem producenta ....
Moim zdaniem nie warto przepłacać .
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez COBRA_TK » 1 marca 2014, 01:44

so do shadow wskaznik turbo cisnienie ja to nadal istotne to kupielm taki :
http://allegro.pl/shadow-wskaznik-turbo ... 53885.html
za kilka dni powiem co i jak dziala foto i filmik bedzie
Zobacz Profil
COBRA_TK
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 stycznia 2014, 19:04
Auto: LEON top sport
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Leonidas ARL » 21 marca 2014, 21:10

Panowie, powiedzcie mi po co te wskażniki są potrzebne, bo nie ogarniam tego..
Zobacz Profil
Leonidas ARL
Zbanowany
 
Posty: 655
Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
Auto: Seat Leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez IroN_87 » 23 marca 2014, 13:46

No to już nie nasz problem, że nie ogarniasz..
Jedni montują dla bajeru inni lubią wiedzieć kiedy mogą wcisnąć gaz w podłogę, albo czy im się już olej nie gotuje na autostradzie/na torze..
Warto też widzieć co się dzieje z turbiną czy kierownice się nie zapiekają, czy n75 nie ma problemu z wysterowaniem boostu.
Ty będziesz jeździł do czasu, aż zacznie łapać notlauf.. ja widziałem co się dzieje na bieżąco.
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Leonidas ARL » 23 marca 2014, 14:10

IroN_87 napisał(a):No to już nie nasz problem, że nie ogarniasz..
Jedni montują dla bajeru inni lubią wiedzieć kiedy mogą wcisnąć gaz w podłogę, albo czy im się już olej nie gotuje na autostradzie/na torze..
Warto też widzieć co się dzieje z turbiną czy kierownice się nie zapiekają, czy n75 nie ma problemu z wysterowaniem boostu.
Ty będziesz jeździł do czasu, aż zacznie łapać notlauf.. ja widziałem co się dzieje na bieżąco.


Może masz rację, ale chyba nie jesteśmy w samolocie czy F1 tylko w dziesięcioletnim składaku AUDI Z VW. W sumie jak ktoś chce niech zakłada, tylko jak to wygląda...
Zobacz Profil
Leonidas ARL
Zbanowany
 
Posty: 655
Dołączył(a): 9 września 2013, 19:00
Auto: Seat Leon ARL
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez borowa » 23 marca 2014, 18:30

Leonidas ARL napisał(a): W sumie jak ktoś chce niech zakłada, tylko jak to wygląda...

Zależy jak się zrobi... :wink:
Słupki, które miałem montować do siebie, ale ostatecznie się rozmyśliłem. Wyrzeźbione przez Venoma, ja tylko oddałem do obszycia alcantarą. Myślę, że wyglądały całkiem ok. Jeżdżą w Supercopie z Wa-wy, jeżeli obecny właściciel to czyta, prosiłbym o zdjęcia jak prezentują się wewnątrz, ponieważ niestety ja nie miałem okazji przymierzyć.
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
borowa
Cupra
Cupra
 
Posty: 2909
Dołączył(a): 25 marca 2010, 17:49
Lokalizacja: LU
Region: lubelskie
Auto: CUPRA ST 385
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Leon_TS_ARL » 23 marca 2014, 18:33

Leonidas ARL napisał(a):Może masz rację, ale chyba nie jesteśmy w samolocie czy F1 tylko w dziesięcioletnim składaku AUDI Z VW. W sumie jak ktoś chce niech zakłada, tylko jak to wygląda...


Jak jest zrobione z głową to wygląda dobrze. I nie tylko wygląda.
To samo można powiedzieć o światłach dziennych w Leonie 1M.
IroN_87 bardzo dobrze opisał po co się zakłada. Nikt nikogo nie zmusza do zmian, po to jest forum by pokazać takie modyfikacje, a to od właściciela zależy czy założy czy nie.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Leon_TS_ARL
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 3664
Dołączył(a): 27 grudnia 2010, 14:43
Lokalizacja: MMz
Region: mazowieckie
Auto: Leon TS
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez siwy77 » 24 marca 2014, 17:28

Przeczytałem cały topik od A do Z i nadal mam pytanie dotyczące podłączenia wskaźnika doładowania. Czy w któryś przewód dochodzący do N75 lub wychodzący z niego da się wpiąć trójnik i podłączyć wskaźnik doładowania :?: Tam też przecież panuje ciśnienie od turbiny więc powinno zadziałać, chyba że się mylę. Jakieś pomysły oprócz wiercenia przy EGR.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy77
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 24 czerwca 2011, 15:34
Lokalizacja: lublin
Auto: TS+
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez IroN_87 » 24 marca 2014, 21:39

Mylisz się.. N75 i wężyki to podciśnienie do sterowania, a nie ciśnienie wytworzone przez turbinę...
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez siwy77 » 25 marca 2014, 16:57

No to zostaje tylko wiercenie :-(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy77
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 24 czerwca 2011, 15:34
Lokalizacja: lublin
Auto: TS+
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez MarsNapada » 12 czerwca 2014, 09:26

wiem że mój kolega podłączał boost pod seryjny map sensor tylko musiał wlutować jakieś rezystory czy coś bo wskaźnik jest chyba 3V a map 5V tak mi tłumaczył przez telefon (noga jestem z prądów)..jak by ktoś się orientował jak to zrobić to niech napisze bo ten mój kumpel wyjechał i troche mam daleko do niego poza tym dom buduje i nie chce mu głowy pierdołami zawracać a w sumie bym sobie podłączył...

-- 12 czerwca 2014, 09:26 --

ok to temat podłączenia SM Peak pod seryjny mapsensor został rozwiązany przez mojego kolegę. W tym temacie zamieściłem schematy podłączenia.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6542686
Zobacz Profil
MarsNapada
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 09:51
Auto: O1 VP 176KM
Silnik: ALH 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Slot90 » 13 października 2014, 18:48

Witam. Potrzebuje zamontować wskaźnik egt i temp oleju w moim arl'u. Jakie polecacie firmy ? Bo defi trochę drogie a stack na razie nie ma w re5pect
Zobacz Profil
Slot90
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9 maja 2013, 17:27
Auto: audi s3
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Krysto84 » 26 października 2014, 21:18

witam mozna to jakoś odświerzyć bo nie mam wgl zdjęć :/ i nic z tego nie wiem



IroN_87 napisał(a):No to jedziemy z tematem...

Kupiłem sobie zapasowy słupek i kubeczki po 15zł



Obrazek



Kubeczki zostały skrócone i odkręcona podstawa.

Do tego kupiłem:

-włókno szklane

-żywicę

-szpachlę wykończeniową (jest też specjalna szpachla do plastiku podobno lepsza)

-papier ścierny wodny np 120, 220, 320

-kropelka 2-3 tubki

-pędzel



Obrazek



Żeby ściągnąć słupek należy go góra pociągnąć w prawo, aż wyskoczy z zatrzasków, a następnie wysunąć do góry.



Obrazek



Jak ściągniemy słupek patrzymy, w którym miejscu są zatrzaski i robimy sobie pola gdzie możemy zamontować kubeczki.

Na czerwono zaznaczyłem miejsce mojego montażu gdzie robiłem dziury.



Obrazek



Po zrobieniu dziur czas na przypasowanie kubeczków na kropelce



Obrazek



Tak wyglądają dziury



Obrazek



Ustawienie kubeczków pasuje i należy wzmocnić mocowanie np wkrętami i dobrze objechać klejem miejsca styku kubka ze słupkiem



Obrazek



Następnie bierzemy/pożyczamy/prosimy o rajstopy/podkolanówki nasze żony/kochanki/dziewczyny i naciągamy na kubeczki



Obrazek



Teraz będzie nam potrzebna tubka, albo nawet dwie kropelki by uzyskać kształt.

Wyciskamy klej w miejscach styku rajstop z kubkiem i słupkiem.

Należy dobrze przejechać wszystkie krawędzie.



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Przymiarka w aucie



Obrazek



Obrazek



Sprawdzamy czy na krawędziach nic nie odstaje i poprawiamy jeszcze klejem



Obrazek



Obrazek



Bierzemy włókno szklane i docinamy sobie kawałki, aby przykryły nam całość i nie wystawały poza słupek/naciągniętą rajstope



Do np przykrywki ze szpachli wlewamy trochę żywicy, dodajemy trochę utwardzacza aby uzyskać lekko różową barwę



Obrazek



I smarujemy całość, następnie nakładamy warstwę włókna szklanego dociskamy je pędzlem i znowu smarujemy.

Ja dałem jedną warstwę tylko bo miałem grube włókno.

Możecie dać dwie warstwy i nakładajcie tak, żeby jeden kawałek nachodził trochę na drugi, żeby nie było miejsca bez włókna



Obrazek



Obrazek



Po wyschnięciu (im mniej utwardzacza tym dłużej schnie, ale jest twardsze... ja za dalszą część zabrałem się po 2 dniach)







Obrazek



Obrazek



Czas na szpachlę... rozrabiamy trochę szpachli z utwardzaczem i nakładamy...

W zestawie powinna być taka packa, którą się fajnie rozciąga i powierzchnia jest w miarę gładka..

Mi ją zaje... i ratowałem się tym co było pod ręką i miałem przez to więcej szlifowania...



Obrazek



Obrazek



Na następny dzień bierzemy się za szlifowanie zaczynając od papieru np 120 przechodząc na 220, 320

Teraz musicie wybrać, czy chcecie malować - wtedy powierzchnia musi być idealnie gładka więc kończycie nawet na papierze 400

Jeśli flock to 300 albo i nawet mniej.

Pamiętajcie żeby nie zostawiać wżerów... po 1 szlifowaniu na pewno zostaną i trzeba będzie jeszcze nakładać kolejne warstwy szpachli.

Przed nałożeniem kolejne warstwy szpachli/uzupełnieniem wżerów należy powierzchnie odtłuścić np benzyną ekstrakcyjną, żeby pozbyć się pyłu i uzyskać lepszą przyczepność.

Niestety nie mam zdjęć po wyszlifowaniu nie wiem co się z nimi stało...

Słupki poszły do flokowania bierzemy się za przekładanie kabli...

Przejść z kabiny do komory silnika możemy przelotką nad pedałami zasłoniętą gumą(należy zdemontować plastiki pod kierownicą)





Obrazek



Widok z pod maski



Obrazek



Tym otworem puściłem kable do czujników.

Na tym zdjęciu widać miejsce montażu "czujnika" doładowania - to coś odczytuje ciśnienie i przetwarza na sygnał do wskażnika



Obrazek



Wężyk wpiąłem w EGR - to coś co jest wkręcone można kupić w sklepie pneumatycznym



Obrazek



Obrazek



I w niczym nie przeszkadza...



Obrazek



Do czujnika temp oleju kupiłem korek spustowy do miski olejowej ~4zł i rozwierciłem go, nagwintowałem i wkręciłem w niego czujnik.

Przy wymianie oleju został podmieniony.



Na koniec słupek po flokowaniu



Obrazek



Obrazek



Jak zrobię zdjęcia w dzień to dorzucę jak to wygląda przy normalnym świetle, a także podłączenie zasilania do włącznika świateł.

Dla mnie jest super i wygląda dużo lepiej niż te uniwersalne.

Jak macie pytania to pisać ;)
. Obrazek .
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Krysto84
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 29 września 2014, 14:11
Lokalizacja: Jarosław-Podkarpacie
Auto: LEON TopSport
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez REV » 26 października 2014, 21:23

Również bym prosił jak ktoś ma na dysku fotki :-P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
REV
Sport
Sport
 
Posty: 545
Dołączył(a): 17 października 2012, 17:19
Auto: eRka
Silnik: BAM 1.8

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez yanaz » 11 listopada 2014, 17:02

Wrzuciłby ktoś zdjęcie gdzie wreszcie najlepiej jest wkręcić czujnik wskaźnika doładowania w arlu? Większość linków już wygasła :/
Zobacz Profil
yanaz
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 22 marca 2009, 22:41
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Szymono5759 » 11 listopada 2014, 18:03

fotki by sie przydały :)
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez siwy77 » 11 listopada 2014, 19:12

Jeśli pomoże to u mnie tak wygląda

Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy77
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 24 czerwca 2011, 15:34
Lokalizacja: lublin
Auto: TS+
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Szymono5759 » 12 listopada 2014, 23:10

dziekuweczka :-D ja zrobie inaczej ale to kiedys kiedys :mrgreen:
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez konrad7090 » 18 grudnia 2014, 12:00

ja mam takie pytanko :) mam juz zamontowany turbo boost i po ostrzejszej jezdzie gdy sie zatrzymuje wskaznik staje na 0 a po chwili spada do -2.. co to oznacza?? EDIT: a gdy jezdze spokojnie i sie zatrzymuje wskaznik odrazu staje na -2..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
konrad7090
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 grudnia 2014, 22:29
Auto: Seat Leon Top Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez P600 » 25 grudnia 2014, 23:18

konrad7090, prawdopodobnie zmiany w zasterowaniu EGR. No chyba, że masz zaślepiony to teoria upada :-o U mnie szczególnie przy piecowaniu sterownik potrafi chwilowo wyłączyć EGR - widać to wtedy ładnie na wskaźniku, przy hamowaniu silnikiem turbo sobie dmucha nawet do 0,3 bara. A przy normalnej jeździe i hamowaniu silnikiem ledwo odkleja się od 0 :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
P600
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 31 sierpnia 2014, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Region: dolnośląskie
Auto: Seat Lenon
Silnik: ASZ 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez konrad7090 » 12 stycznia 2015, 21:17

P600, mój wskaźnik pokazuje przy ostrej jeździe nawet 1,8 a przy spokojnej tak około 0,2 a hamowanie silnikiem niezależnie czy ostra jazda czy spokojna prawie nie odstaje od 0.. dziś rano przy temp. -5 odpaliłem auto a wskaźnik turbo boost skakał od -2 do 0 przez około 5 sekund i przestał.. należy się tym przejmować czy olać to? :D

-- 12 stycznia 2015, 21:17 --

Poprawka do ostatniego mojego posta.. turbo przy ostrej jezdzie pokazuje 1,5 a nie 1,8..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
konrad7090
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 grudnia 2014, 22:29
Auto: Seat Leon Top Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez kocur89 » 22 stycznia 2015, 20:28

Panowie chce sobie założyć wskaźniki boost i ciśnienia oleju. Słupek juz posłałem do flokowania :) Z boostem sprawa dl mnie jasna, ale nie do końca wiem gdzie się wpiąć z tym wielkaśnym czujnikiem ciśnienia oleju. Silnik ARL. Myślałem, żeby w podstawę filtra oleju, w miejsce ori czujnika, ale on sie tam nie zmieści bo jest za wielki.Ktoś przerabiał temat?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kocur89
Stella +
Stella +
 
Posty: 54
Dołączył(a): 16 sierpnia 2013, 17:25
Auto: 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Tomulo13 » 23 stycznia 2015, 22:18

kocur89 napisał(a):Panowie chce sobie założyć wskaźniki boost i ciśnienia oleju. Słupek juz posłałem do flokowania :) Z boostem sprawa dl mnie jasna, ale nie do końca wiem gdzie się wpiąć z tym wielkaśnym czujnikiem ciśnienia oleju. Silnik ARL. Myślałem, żeby w podstawę filtra oleju, w miejsce ori czujnika, ale on sie tam nie zmieści bo jest za wielki.Ktoś przerabiał temat?


a takie cuś by nie pomogło http://allegro.pl/podstawka-podkladka-pod-filtr-filtra-oleju-mocal-i4989562087.html

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+Podk%C5%82adka+pod+filtr+oleju&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-mt-0113
Zobacz Profil
Tomulo13
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 sierpnia 2014, 18:44
Auto: Seat Leon
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez kocur89 » 24 stycznia 2015, 11:17

A gdzie ja to zakręce? W ARL filtr to papierowa wkładka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kocur89
Stella +
Stella +
 
Posty: 54
Dołączył(a): 16 sierpnia 2013, 17:25
Auto: 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Tomulo13 » 25 stycznia 2015, 13:25

kocur89 napisał(a):A gdzie ja to zakręce? W ARL filtr to papierowa wkładka


to w misce coś dospawaj ,ale wiem że da się przerobić korek tylko nie ten ori bo on się właśnie nie nadaje ,chyba z mosiądzu to dorabiają
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=086d1d093734af5b
Zobacz Profil
Tomulo13
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 sierpnia 2014, 18:44
Auto: Seat Leon
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez P600 » 25 stycznia 2015, 18:35

Tomulo13 napisał(a):to w misce coś dospawaj ,ale wiem że da się przerobić korek tylko nie ten ori bo on się właśnie nie nadaje ,chyba z mosiądzu to dorabiają
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=086d1d093734af5b

W misce chcesz ciśnienie mierzyć? :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
P600
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 31 sierpnia 2014, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Region: dolnośląskie
Auto: Seat Lenon
Silnik: ASZ 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Tomulo13 » 25 stycznia 2015, 21:22

W misce chcesz ciśnienie mierzyć? :mrgreen:

moja gapa :? rzeczywiście piszesz o ciśnieniu, a ja cały czas myślałem o temperaturze :-)
Zobacz Profil
Tomulo13
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 sierpnia 2014, 18:44
Auto: Seat Leon
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez P600 » 17 lutego 2015, 22:58

Czy byłby ktoś chętny na śruby spustowe pod czujnik temperatury do TDI PD? Chyba, że w pozostałych jest ta sama śruba to wtedy wiadomo, do wszystkich. Jutro uderzam do znajomego z zapytaniem o dorobienie śruby, jeśli będzie miał czas i będzie to opłacalne to mogę zamówić więcej tych śrubek.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
P600
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 31 sierpnia 2014, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Region: dolnośląskie
Auto: Seat Lenon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Odp: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boos

Postprzez bledow » 17 lutego 2015, 23:07

Jak jest taka sama w VP to ja też potrzebuje, wszystko kwestia $$$$

Skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Szymono5759 » 17 lutego 2015, 23:19

ale czujniki temp sa takie same do wszystkich zegarów ?? :x jakby tak było to tez bym nie pogardził :-x ale wiadomo kwestia ceny :roll:
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez krysbi90 » 18 lutego 2015, 10:27

Auto gauge ma np dwa rodzaje czujników... Z resztą niestety nie wiem jak jest.

Wysłane z mojego 6036Y przy użyciu Tapatalka
był 1.6 16v----> jest SWAP AUQ+FMIC\TIP\DP3''\380ccm\1.1bar :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krysbi90
Sport
Sport
 
Posty: 218
Dołączył(a): 13 marca 2011, 18:01
Lokalizacja: CT/CWA
Auto: Leon 1m
Silnik: AUQ 1.8

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez P600 » 18 lutego 2015, 18:20

Podrzuciłem temat znajomemu, jak będę coś więcej wiedział i się określi odnośnie produkcji hurtowej to dam znać.
Ja mam korek spustowy nr katalogowy N90813202, M14x1,5 x 22mm. Czujnik mam z Autogauge pod serię SM Peak, taki jak na focie poniżej.
Obrazek
krysbi90, a wiesz może czym się różnią? Gwint chyba w obu jest calowy, może kwestia tylko kształtu końcówki?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
P600
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 31 sierpnia 2014, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Region: dolnośląskie
Auto: Seat Lenon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Odp: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boos

Postprzez bledow » 18 lutego 2015, 18:32

Według etki korki spustowe są takie same we wszystmich 1.9 .

Skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez isiu93 » 18 lutego 2015, 18:45

Witam wszystkich :) mam takie małe pytanie na temat wskaźników :) przerabiałem różne fora różne tematy i już troszkę zgłupiałem bo każdy pisze inaczej :) hehe a mianowicie posiadam leona z silnikiem o oznaczeniu ARL :) i za cholerę nie wiem gdzie podpiąć wskaźnik boost znaczy czy wiercić dziurę w zaworze EGR czy w jakąś plastikową rurę z IC czy też gumowe kolanko za zaworem EGR :) no chyba że jest jakiś wąż w który mogę się z tym podpiąć :) ?
Zobacz Profil
isiu93
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 11 lutego 2015, 12:40
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Picek » 21 kwietnia 2015, 18:46

Cześć, mam pytanie odnośnie wskaźnika ciśnienia doładowania Auto Gauge SM Peak. Na jałowym pokazuje 0,1 bara, przy bucie w podłogę na jałowym 1,0 bar, w czasie przyspieszania wędruje na 1,9 bara po czym szybciutko wraca na 1,6 bara i tak trzyma. Czy to są prawidłowe wartości? Silnik ARL po programie, ciśnienie wysterowania 1,58 bara.
Zobacz Profil
Picek
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 marca 2011, 14:07
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Leon TS
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Nogaj » 21 kwietnia 2015, 23:32

Picek napisał(a): w czasie przyspieszania wędruje na 1,9 bara po czym szybciutko wraca na 1,6 bara i tak trzyma.

Mogą to być początki overbostu, ale jak szybko wraca i trzyma swoje wartości (1.6b) to regularnie przepalać motorownie i będzie ok.
TDI+ by Goodhope
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nogaj
Sport
Sport
 
Posty: 662
Dołączył(a): 16 maja 2009, 09:25
Lokalizacja: PO w CNA z PWA
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Picek » 22 kwietnia 2015, 07:55

No wraca praktycznie od razu, auto mam cztery lata i nigdy nie było problemu z kierownicami, przed programem było lekkie przeładowanie ale zostało to zniwelowane nowym softem. Dzięki za opinię.
Zobacz Profil
Picek
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 marca 2011, 14:07
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Leon TS
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez benalek » 22 kwietnia 2015, 15:56

Witam, jako, że fotki wygasły, mógłby ktoś podrzucić foto w którym miejscu wpiąć się z trójnikiem od wężyka boosta w 1.8T? Nie wiem czy podpinać się pod DV, czy N75?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Zobacz Profil
benalek
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 5 marca 2015, 20:03
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: Leon
Silnik: AJQ 1.8

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez skrecik1991 » 4 maja 2016, 19:42

Witam

Czy mozna wpiac sie w kolektor ssacy bo mam tak podlaczony wezyk od lpg to wstawił bym trojnik i czy dzialalo by to prawidlowo?
Zobacz Profil
skrecik1991
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 27 marca 2014, 20:24
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Maras2003 » 7 maja 2016, 13:53

Powinno.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Maras2003
TopSport
TopSport
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 11 listopada 2012, 13:40
Auto: Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez wojtek_1987 » 28 lipca 2016, 18:21

Witam. Mam silnik 1.9 tdi arl. Gdzie najlepiej wpiac się najlepiej z czujnikiem podniesienia?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wojtek_1987
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 maja 2016, 22:03
Lokalizacja: Rz-ów
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Maras2003 » 28 lipca 2016, 20:52

W oryginalny + dzielnik napięć żeby dostosować poziomy do Twojego zegara.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Maras2003
TopSport
TopSport
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 11 listopada 2012, 13:40
Auto: Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez wojtek_1987 » 29 lipca 2016, 17:08

Ale mi chodzilo o podpięcie się tym werzykiem. Nie wiem gdzie co i jak.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wojtek_1987
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 maja 2016, 22:03
Lokalizacja: Rz-ów
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez P600 » 31 lipca 2016, 22:50

wojtek_1987 napisał(a):Ale mi chodzilo o podpięcie się tym werzykiem. Nie wiem gdzie co i jak.

Jeśli chodzi ci o wężyk do czujnika ciśnienia (boost) to najlepszą opcją w przypadku pompowtrysku jest wiercenie dolotu przy zaworze EGR - fotkę jak to wygląda masz kilka postów wcześniej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
P600
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 31 sierpnia 2014, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Region: dolnośląskie
Auto: Seat Lenon
Silnik: ASZ 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez wojtek_1987 » 1 sierpnia 2016, 16:12

P600 napisał(a):
wojtek_1987 napisał(a):Ale mi chodzilo o podpięcie się tym werzykiem. Nie wiem gdzie co i jak.

Jeśli chodzi ci o wężyk do czujnika ciśnienia (boost) to najlepszą opcją w przypadku pompowtrysku jest wiercenie dolotu przy zaworze EGR - fotkę jak to wygląda masz kilka postów wcześniej.

A czy ta metoda ma sens w przypadku gdy egr mam zaslepiony?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wojtek_1987
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 maja 2016, 22:03
Lokalizacja: Rz-ów
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: [ALL] Montaż dodatkowych wskaźników (Oil temp, boost)

Postprzez Maras2003 » 1 sierpnia 2016, 17:18

EGR zaślepiony, ale sprężone powietrze do kolektora nadal tamtędy leci, jak zrobisz podobnie jak na zdjęciu to będzie OK.
Ja wkręciłem się w plastikową rurkę powietrza, jeszcze przed EGR.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Maras2003
TopSport
TopSport
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 11 listopada 2012, 13:40
Auto: Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

cron