Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
pinkibass napisał(a):No tak jakoś wyszło.
Szokująco dużo - podobno priorytetem był przyrost momentu.
Wykres jest na fanpage'u na Facebooku Kreatora ale nie umiem wstawić na telefonie, więc obejrzyj sobie tam
Vampire1984 napisał(a):Sporo ASO czyli które to ta spora ilość? Wymieniliby z nazwy by można było napisać by się ustosunkowali;)
Pelikson napisał(a):Ja równieżmoże by tak napisał kilka maili do różnych ASO z zapytaniem czy wykonują remap bez utraty gwarancji?
KAI napisał(a):Panowie, ASO nie może robić chipa bez utraty gwarancji, bo nie ono daje tą gwarancję
EmJot napisał(a):KAI napisał(a):Panowie, ASO nie może robić chipa bez utraty gwarancji, bo nie ono daje tą gwarancję
Coś w tym jest i fakt też, że chiptuning robiło wiele ASO za czasów Iberii.
Tak czy siak, na stronie KOMOTu z Pszczyny (śląskie) nadal jest info o chipowaniu. Raczej wątpię, aby VW im na to pozwolił w ramach gwarancji, ale może dają swoją? Jeśli ktoś jest zainteresowany może pytać: http://www.komot.pl/o-firmie.html (ja póki co mam zbyt młody egzemplarz ;-D)
artek_27 napisał(a):Nie mogłem się powstrzymać i musiałem wstawić jak Seat jedzie w porównaniu do mojej byłej S6 i sam jestem pod wrażeniem tego auta 1.8 vs 5.2 i daję rade na całego i w drugim zestawie cupra 355hp i mój stage 2 tak że jeszcze zmiany w następnym miesiącu wydech catback i swap hamulców na większe 356mmx32mm tył raczej zostanie a co dalej zobaczymy ....
http://youtubedoubler.com/f7SM
http://youtubedoubler.com/f7SX
IroN_87 napisał(a):
Jest ktoś kto jest zdecydowany na program w 1,8 TSI i pogodził się z utratą gwarancji?
kamatosek napisał(a):Artek 407NM w 1.8 TSI DSG??
Zmieniałeś coś w skrzyni
w skrzyni nic nie było zmieniane opròcz softu
Udało ci się już ja zagoować przy ostrym butowaniu ?
IroN_87 napisał(a):Coś słaba ta seria na wykresie..
mat_cbr napisał(a):Kreski wygladaja konkretnie. Orietujesz sie czy robili wersje manual czy dsg?
rlukawski napisał(a):IroN_87 napisał(a):Coś słaba ta seria na wykresie..
Paliwo też gra rolę, a "seryjne" to 95
.
rlukawski napisał(a):IroN_87 napisał(a):Coś słaba ta seria na wykresie..
Paliwo też gra rolę, a "seryjne" to 95
-- 21 kwietnia 2015, 19:47 --mat_cbr napisał(a):Kreski wygladaja konkretnie. Orietujesz sie czy robili wersje manual czy dsg?
Nie wspominaliśmy o DSG, więc na 99% manual (w PL DSG to raczej perełki). Nie doszukałem na ile faktycznie projektowane były sprzęgła w DSG. ktoś gdzieś wyczytał/odczytał, że limiter (soft) skrzyni ogranicza moment do 350Nm, tak czy owak to tylko kwestia softu ale to też dodatkowe koszty i nie każdy to zrobi.
rlukawski napisał(a):rlukawski napisał(a):IroN_87 napisał(a):Coś słaba ta seria na wykresie..
Paliwo też gra rolę, a "seryjne" to 95
-- 21 kwietnia 2015, 19:47 --mat_cbr napisał(a):Kreski wygladaja konkretnie. Orietujesz sie czy robili wersje manual czy dsg?
Nie wspominaliśmy o DSG, więc na 99% manual (w PL DSG to raczej perełki). Nie doszukałem na ile faktycznie projektowane były sprzęgła w DSG. ktoś gdzieś wyczytał/odczytał, że limiter (soft) skrzyni ogranicza moment do 350Nm, tak czy owak to tylko kwestia softu ale to też dodatkowe koszty i nie każdy to zrobi.
Korekta: wykresy dla Kreatora Mocy są dla 1.8TSI + DSG.
Czas prac - chip / tuning: 2-4h
koszt dla 1.8TSI 1800 zł.
rlukawski napisał(a):rlukawski napisał(a):IroN_87 napisał(a):Coś słaba ta seria na wykresie..
Paliwo też gra rolę, a "seryjne" to 95
-- 21 kwietnia 2015, 19:47 --mat_cbr napisał(a):Kreski wygladaja konkretnie. Orietujesz sie czy robili wersje manual czy dsg?
Nie wspominaliśmy o DSG, więc na 99% manual (w PL DSG to raczej perełki). Nie doszukałem na ile faktycznie projektowane były sprzęgła w DSG. ktoś gdzieś wyczytał/odczytał, że limiter (soft) skrzyni ogranicza moment do 350Nm, tak czy owak to tylko kwestia softu ale to też dodatkowe koszty i nie każdy to zrobi.
Korekta: wykresy dla Kreatora Mocy są dla 1.8TSI + DSG.
Czas prac - chip / tuning: 2-4h
koszt dla 1.8TSI 1800 zł.
rlukawski napisał(a):
Korekta: wykresy dla Kreatora Mocy są dla 1.8TSI + DSG.
Czas prac - chip / tuning: 2-4h
koszt dla 1.8TSI 1800 zł.
83Dario napisał(a):Bardzo późno ten moment wstaje i szybko opada i ma dolki u mnie na boxie lepiej to wygląda mam mniej mocy ale wcześniej mam moment i max ciągnie do 6 tys. U ciebie zaraz po 5 tys.opada.
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość