Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Brak ładowania

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Brak ładowania

Postprzez Cichy » 17 czerwca 2007, 17:38

Witam
Szukałem szukajką i nic nie znalazłem co by mnie interesowało
Mianowicie chodzi mi o leona 1.6 AKL .
Jadąc samochodem zauważyłem ze po przekroczeniu ok. 3000 obr. Zapaliła mi się lampka od ładowania ale po puszczeniu gazu gasła a w tej chwili zapaliła się na stałe nie wiem co to może być . Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem proszę o informację.


Pozdrawiam Cichy
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6

Reklama

Re: Brak ładowania

Postprzez jurkos » 17 czerwca 2007, 21:19

pasek - zobacz czy sie nie slizga

lub alternator :) podjedz do elektryka i niech Ci spradzi pod obciazeniem ładowanie
( elektryk taki co to ma pojecie - robi rozruszniki i alternatory ) i dokladnie obejzy od dolu alternatora kostke - u mnie sie podtopila.

powodem moze byc tez wadliwy akumulator - np stary - taki co wode sie dolewalo utleniona, moze ci sporo wyparowalo - cieplo teraz jest wiec sprawdz :)

ja mialem 6 letni akumulator oraz alternator po 225 000 km

zmienilem akumulator - nie ustapilo ( wczesniej pasek sprawdzalem )

i okazalo sie ktoregos dnia ze sie na stale lampka zapalila
wnerwilem sie i zmienilem alternator na regenerowany
W wawie zdaje sie ze dalem 430 PLN z przelozeniem o ile dobrze pamietam są 2 90W i 120W mam 90W
jak sobie przypone gdzie to dam namiar.
dali gwarancje na 6 miesiecy a stary zabrali
generalnie w zakladzie trzeba bylo patrzec na goscia ktory wykrecal alternator ( nie umial wyjac szpilki - tej gornej - przeszkadzal mu napinacz i nie dal sie przez dluzsza chwile przekonac ze trzeba go odkrecic :) ale jakos mu to wytlumaczylem )

ja bym stawial na alternator - ale jezeli objaw wystapil u Ciebie po deszczach to sprawdz tez przewod masowy pod akumulatorem oraz na bloku silnika - przewod masowy idzie w wiazce na rozruszniku i jest mocowany nad zielonym korkiem od ustawiania zaplonu - mniej wiecej.

[ Dodano: Nie 17 Cze, 2007 ]
no i znalazlem
Tu robilem
http://www.auto-art.pl/kontakt.php

Lokalizacja:
al.Prymasa 1000-lecia 38
01-242 Warszawa
moge smialo klubowiczom polecic

od zrobienia przejechalem jakies 25 K i jest ok :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jurkos
TopSport
TopSport
 
Posty: 1067
Dołączył(a): 30 sierpnia 2006, 15:31
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: czarne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Brak ładowania

Postprzez Cichy » 17 czerwca 2007, 22:50

dzięki za informację ja swój rozebrałem i okazało się ze jednej szczotki prawie niema a druga jest nienaruszona a więc wzrokowo wyszło na to ze to wina szczotki ale wielkie zdziwienie dlaczego przy przebiegu 120 tyś km. padła szczotka i na dodatek tylko jedna. I nie wiem czy mam wymieniać tą szczotkę czy w ten sposób nie właduje się w niepotrzebne koszty.
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6

Re: Brak ładowania

Postprzez jurkos » 18 czerwca 2007, 06:34

Cichy, szczotka to pewnie jakies groszowe sprawy.

Fakt dziwne ze tylko jedna. moze lozysko bije ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jurkos
TopSport
TopSport
 
Posty: 1067
Dołączył(a): 30 sierpnia 2006, 15:31
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: czarne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Brak ładowania

Postprzez Cichy » 18 czerwca 2007, 11:43

te szczotki wymienia się razem z całym regulatorem (140 zł.). tak mi powiedzieli w sklepie i juz zamówiłem a czemu tylko jedna i az w takim stopniu to nie wiem o 17 mam odebrać szczotki, i jak złoze to zobaczę czy będzie działać
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6

Re: Brak ładowania

Postprzez jurkos » 18 czerwca 2007, 11:50

Cichy napisał(a):te szczotki wymienia się razem z całym regulatorem

pewnie tak :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jurkos
TopSport
TopSport
 
Posty: 1067
Dołączył(a): 30 sierpnia 2006, 15:31
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: czarne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Brak ładowania

Postprzez Cichy » 18 czerwca 2007, 13:16

Prawdopodobnie szczotka się rozleciała bo łożysko tez jest padnięte i muszę się udać do elektronika od alternatorów aby mi ściągnął to łożysko bo bez ściągacza nawet nie mam po co tam podchodzić wszystko plastyk.
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6

Re: Brak ładowania

Postprzez jurkos » 18 czerwca 2007, 14:09

hm .. 140 + robocizna + łozysko .. + robocizna ..
to juz prawie alternator regenerowany :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jurkos
TopSport
TopSport
 
Posty: 1067
Dołączył(a): 30 sierpnia 2006, 15:31
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: czarne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Brak ładowania

Postprzez kaczy » 19 czerwca 2007, 12:36

jesli chodzi o elektyrkow od alternatorow w wawie to ja w poprzednim aucie robilem na radzyminskiej jak sie jedzie od dworca wilenskiego to przed stacja benzynowa statoil po prawej(jest reklama wiec latwo trafic).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy
Stella +
Stella +
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, 08:34
Lokalizacja: WWa/Płock/Gąbin
Auto: Czarny Kocur 20VT

Re: Brak ładowania

Postprzez Cichy » 19 czerwca 2007, 15:06

Auto już śmig, na szczęście płaciłem tylko za szczotki i łożysko a robocizna to troch czasu poświęciłem i już jest ok po sprawdzeniu ładowanie na poziomie 14 V . Czyli winą awarii była tylko na szczęście tylko szczotka. Rozmawiałem z elektrykiem i powiedział ze zazwyczaj zużywa się tylko jedna szczotka.
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości