Pytanie jak w temacie: kiedy silnik dobrze się rozgrzeje to przy mocnym depnięciu zaczyna się dławić (pracuje jak karabin maszynowy z tłumikiem) auto przestaje przyspieszać. Zjawisko to nie zawsze występuję. Zazwyczaj są to pojedyncze przydławienia, rzadko ciągłe serie. Co to może być? Mój mechanior ma czas dopiero za tydzień
witam,
podlaczam sie do tematu,
mam podobny problem, podobny silniczek
hamownia pokazala pofalowany wykres pow 5000obr, podobno przeplywka juz niedomaga przy wysokich obrotach
czy to moze byc przyczyna takiego szarpania i utraty mocy?
I już znalazłem przyczynę usterki, czego nie zrobiono w 2 serwisach.
http://picasaweb.google.pl/kolektor3/Pi ... 8137651698 pęknięcie na gumowym łączniku od filtra powietrza, tuż przed przepływką. Zamówiłem już nowy, a stary na razie pokleiłem taśmą izolacyjną i auto zaczęło zapitalać jak nigdy, poważnie zarówno na Pb jak i LPG. Mała dziurka a tyle problemów.
To wcale nie jest mała dziurka.
Poprzeczny strumień wlatującego powietrza zakłócał wskazania przepływomierza przy dużym zapotrzebowaniu na powietrze. Niezły z Ciebie magik, że to znalazłeś
po kilku dniach problem powrócił wróciłem do serwisu. Chłopaki od Boscha przejrzeli całą instalacje. Okazało się iż przyczyną awarii były uszkodzone świece. Wkręcone miałem SplitFire Platinum na których zrobiłem 8.000 km. Teraz w końcu wszystko gra. Dziwi mnie tylko to, że po naprawie pęknięcia, auto jeździło poprawnie przez kilka dni.