jaro4444 napisał(a):PatTDI napisał(a):w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje
Po pierwsze to gratulacje a po drugie parę pytań:
Albo czegoś nie zrozumiałem albo Patryk coś źle napisałeś.
Wzdłużnie DPF 140KM są 8 czy 16V? (136 KM są 8V to wiem)
Poprzeczne DPF są 8 czy 16V?
Turbina do ASV pochodziła konkretnie od którego silnika 170 KM - wzdłużnego czy poprzecznego? Jaki symbol?
Rozumiem, że skoro pasowała do głowicy ASV to pochodziła z 8V DPF 170 KM? Czy istnieje taki, czy też przerabiliście kolektor?
Czy zmienialiście gruchę sterującą geometrią turba bo w 170 KM ma ona czujnik położenia a przy ASV nie da się go wykorzystac.
Jaką wydajnośc ma turbina ze 170 KM - taką jak ARL czy większą (taką jak GT18, 20)?
Pozdrawiam i proszę o konkretnie odpowiedzi ponieważ od dawna poszukuję alternatywy dla GT1749VB a ta ze 170 KM wydaje się adekwatna.
[ Dodano: Sro 19 Gru, 2007 ]Czy dobrze myślę, że do skręcanego kolektora od Ibizy ASV (taki jak w silnikach AGR) przykręciliście turbinę od wzdłużnego 170 KM TDI DPF z Audi A4?
Turbo od wzdłużnego 2.0 140 KM widziałem i miało nawet wyjście części gorącej do wydechu na 3 śruby - czyli P&P do wydechu ASV. Czy podobnie jest z tym turbo od 170 KM TDI?
W tej ibizie jest turbo z silnika BRD i pasuje do ibizy p&p. Jezeli chodzi o czujnik to poprostu go nie podlaczasz. Potencjal mysle ze kolo 200ps w zaleznosci od silnika
Na obecna chwile jest tyle silnikow 2,0TDI ze operowanie 8V 140ps czy 136ps nie jest mozliwe. Zebyscie wiedzieli postaram sie wypisac silniki i ich nazwy najczesciej spotykanych silnikow 2,0TDI
Golf 5/Leon2/Octavia2/Touran
AZV - 16V 136Ps EDC16
BKD - 16V 140Ps EDC16
BMM - 8V 140Ps DPF EDC16
BMN - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,2
Passat
B5GP
BGW - 8V 136Ps DPF EDC16
BHW - 8V 136Ps EDC16
Passat
B6
BKP - 16V 140Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMA - 16V 136Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BVE - 16V 122Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMR - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,2
BUZ - 16V 163Ps DPF Siemens PPD1,2
BWV - 16V 120Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMP - 8V 140Ps DPF EDC16
Audi A4/A6
BLB - 16V 140Ps EDC16
BNA - 16V 136Ps EDC16
BRE - 16V 140Ps DPF EDC16
BRF - 16V 136Ps DPF EDC16
BVF - 16V 126Ps DPF EDC16
BVG - 16V 121Ps DPF EDC16
BPW - 8V 140Ps DPF EDC16
BRC - 8V 136Ps DPF EDC16
BRD - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,3
Mam nadzieje ze zauwazycie teraz ze ich w tych niemczech poje***o
