Koniecznie oporniczek. Wlasnie odszukalem ten watek, aby o jego zakaladanie podpytac. Wydaje mi sie, ze zeby nie niszczyc instalacji mozna to zorbic tak, ze do odpowiedniego oporniczka dolutowutujemy cieniutki drucik, taki zeby zacinal sie w gniazdku zaroweczki razem z + i -. Tym samym prad ktory plynie przez lede, a ktora daje za maly opor, plynie rownolegle do ledy, a szeregowo w instalacji przez opornik powodujac obciazenie, ze komputer znow widzi opor pradu i mysli ze jest zaroweczka. Tak mam to zamiar zrobic. Juto podjade do znajomego elektronika i dobierzemy opornik. Dolutuje druciki, druciki razem z zaroweczka do gniazdka, zaroweczka w klosz, a opornik z tylu w obudowie. Drugi sposob to przeciac kabelek i go wlutowac. Ale nie chce uslyszec w SEACIE potem ze stracilem gwarancje bo bede musil ich wtedy podpalic
Na marginesie. Do moich bixenonow dolozylem h1 bluevision, jak jest bardzo ciemno swieca one nawet na niebiesko, jak jest dzien to swieca na bialo. Za to postojowki bluevison sa bielsze od ori zarowek, ale w dzien swieca dalej zolto, a wieczorem prawie na bialo. Testowalem tez ledy, te z radiatorem po ~13zl, swiatlo idealnie biale i bardzo mocne, ale trzeba opornika. W jednym zamowieniu wzialem tez niebieska lede walcowa za ~3zl. Tez gasnie, tez trzeba opornika, ale niebieska jest naprawde niebieska. Jak ma byc efekt xenonu i postojowka nie ma zaklocac xenonowego reflektoru zoltym swiatlem to tylko ledy biale. Inne kolory traca juz wiejskim tuningiem
Takie oto krotkie podsumowanie dla tych co chca pogzebac w postojowkach, aby wszystko bylo w jednym poscie.
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.
2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h