przez mariusz2004p » 10 marca 2008, 19:53
Miałem podobny problem, tylko że u mnie nawet na LOW grzał na MAXA. Przyczyną było wysunięcie się cięgna siłownika sterującego klapą, która dozuje ciepłe powietrze z nagrzewnicy jak mniemam.
Można to łatwo sprawdzić: ja odkręciłem ten plastik gdzie leci ciepłe powietrze na nogi pasażera (z przodu oczywiście). Widok jest trochę ograniczony, ale odpowiednia pozycja i latareczka pomoże się tam rozpatrzeć. Są tam bodajże trzy silniczki i prowadzące od nich cięgienka, pewnie sterowanie klapą nawiewu na nogi, sterowanie ciepłym powietrzem i coś jeszcze. Bawiąc się klimą i obserwując reakcje dojdziesz. Silniczek od interesującej nas w tym momencie klapy jest jak sie nie mylę koloru czarnego. Sprawdź delikatnie czy wszystko jest na swoim miejscu i współpracuje ze sobą.
Powodzenia!