Gato napisał(a):ak mogles watpic
dupohamownia jak pisałem wątpi

To w odniesieniu do Octavi, widocznie przebieg momentu i mocy (IMO momentu) jest jakby bardziej delikatny , dodatkowo Leoś na 16 a Octa na 15 i węższa opona i stąd IMO moje odczucia, inna spraw, że w zasadzie dwa razy mocniej przycisnąłem i nie robiłem jazd od "zera", jedynie na elastyczności :]
A może Octa się dobrze dotarła i ze 166 jej coś urosło?? Choć na innej hamowni było 176/391 (niuton ten sam co u Mastersa lecz 10 kucy więcej) - pomiary dosyć dawno robione, od tego czasu pewnie z dobre kilkadziesiąt tysięcy przejechałem...

Gato napisał(a):Seryjne sprzeglo radzi sobie jednak.
ano radzi

Gato napisał(a):p.s. nie ryzykujesz korekty pod wydech ?

Nie czuję pogoni za kucami, chciałem wiedzieć co siedzi - ten wynik mnie satysfakcjonuje, auto ma głównie bezawaryjnie jeździć i to dosyć sporo

ps
Może różnica względem tego co Ty robiłeś (soft i wynik) , bierze się z wydechu? Niby 5 kucy ale niuton to już blisko 30NM?
[ Dodano: Czw 13 Mar, 2008 ]Gato napisał(a):Arci9 napisał/a:
bo jakoś nie do końca miałem info jak to było z tym chipem.
Miales dokladne - po zrobieniu wydechu nie bylo korekty, tylko "pierwszy" program.
To sie chyba nie zrozumieliśmy - pytałem nawet ostatnio, przy odbiorze dokumentów co i jak było po korekcie...Nie padła konkret odp.
Ale luz, auto zbadane
