Były silniki 2.0 TDI w Passacie B5 FL o mocy 136 KM. Tak naprawdę to były AWX z powiększoną pojemniością z 1.9 na 2.0 i dodanym DPF. Turbiny miały te same co AWX i AVF czyli Garett GT1749VA (taka sama wielkość i wydajniość jak ASZ) tylko na dzielonym kolektorze.
Nowsze silniki 2.0 TDI są poprzeczne i wzdłużne oraz 140 i 170 KM.
Więc turbina z Audi A4 2.0 TDI 170 KM silnik BRD pasuje do Leona po lekkiej rzeźbie a do silników AFN poprzecznych praktycznie P&P.
Turbina ta to model Garett GT1749VC VW 03G145702H V350 i ma więkaszą wydajność jak ARL. Mocowana jest do dzielonego kolekora dolotowego tak jak ta z AWX. Ciężka do dostania i problematyczna w montażu jednak może warto
Zdjęcie autorstwa kolegi Olozwirski z Street Racing:
Ze zwykłego 2.0 TDI 16V 140 KM turbiny nie pasaują do VP, nie wiem jak jest z porzecznymi 2.0 8V DPF 140 KM. Teoretycznie powinny pasować do VP tylko downpipe trzeba przerobić na opaskę a nie na 3 śruby jak w VP jest seryjnie.