tyle ze ostrzegam przed naciagaczami ..
jesli chcesz miec gwarancje i fakture porozmawiaj wczesniej ze sprzedajacym
bo troche nie wierze ze za 1500zl mozna kupic komplet B6 do leosia z gwarancja i faktura ..
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
remvd napisał(a):Jesli lubisz szybko i bezpiecznie sie poruszać, polecam Bilsteina, najlepiej B6, nie jest to żaden jeszcze wyczyn, ale dla przeciętnego śmiertelnika, jest to juz przyzwoity amor nie do zabicia.. Jakbyś bywal w 3miescie lub okolicach kiedyś, moge Cię przwieźć Leonem TDI na Bilu.. Pozdrawiam
ali napisał(a):Wcześniej pisałem o takich cenach
Kayaba ULTRASR 294,95 szt a tyl 258,09 szt
a dzisiaj chcąc sprawdzić czy może nie uda się tego kupić gdzieś w Krakowie dostałęm takie:
UltraSR przód 390 tył 500
AGX (regulowane) przód 380 tył 500
ali napisał(a):Jak jestem w stanie zrozumieć że przód kosztuje trochę więcej tak nie mogę pojąć dlaczego amortyzatory na tył są takie drogie - w przypadku UltraSR cena prawie x2.
W porownaniu do serii FR - ogromna.bono napisał(a):Czy tylko kupuje amorki i montuje je do autka ? Czy jest duza roznica w prowadzeniu autka
Wsio.bono napisał(a):Czy wsio jest plug&play ?
Nie.bono napisał(a):Czy musze wymieniac sprezyny ?
Jako obiektywna osobe moge podac Bilowe, ktory smigam moim autem i ma porownanie, prosze sie zapytac tej osoby, bo kolega ma pojecie co w trawie piszczy.bono napisał(a):W necie jest duzo opini na temat tych amortyzatorow ale wiekszosc to w stylu folderow reklamowych a ja chce znac opinie uzytkownikow. Sam nie mialem okazji jezdzic na tych amorkach , wiec dlatego pytam
Potwierdzam, czekalem 2 dni, wsio profi.Asgaard napisał(a):jeśli chcesz bilsteina to kupuj na www.mts24.com najniższe ceny
Jak dla mnie to umiesz smigac bo rozeta jest wymagajaca i z EVO to Leon ma niewiele wspolnego poza ty, ze tez jest samochodemAsgaard napisał(a):A... jakby ktoś był ciekawy to na rozecie zrobiłem 3 prejazdy tylko i udało mi się wykręcić 1:26, 400KM evo 8 robiło 1:22, a seryjne evo 9 1:24, pewnie byłoby lepiej jakbyśmy trochę dłużej mogli tam poupalać
Tonny S napisał(a):BTW Moja propozycja jest taka byś wymienil komplet amorow + przod wtedy dopiero poznasz co znaczy dobry amor
Tonny S napisał(a):BTW 2 B8 jest to samo co B6 ale pod nizsze springi.
Ponizej 60 % amory leca do smietnika. Amory moze i dobrze wybieraja ale sztywnosci na zakretach ci nie sprawdzi ta maszynka.menyou napisał(a): tył - 52% wg. kompa bardzo dobry i 48% wg. kompa dobry.
Przód jest ok.menyou napisał(a):więc wydaje mi się że trzeba tył wymienić. a co z przodem? zostawić czy też już wymienić?
Nie ma potrzeby.menyou napisał(a):czy przy wymianie amorków wymienić też spręzyny
Zalezy co chcesz osiągnąć na początek nowe amory na tył porównywalne walorami z tym co masz na przodzie a kwestia springów to już twoje widzimisie jak chcesz niżej to zakładaj komplet 4 szt. np. Eibach.menyou napisał(a):czy wymienić na ori czy obniżone (spręzyny i amorki)? co radzicie.
ale to sie tyczy chyba tylko przodu skoro maszyna pokazala ze ok.Tonny S napisał(a):Ponizej 60 % amory leca do smietnika
dave napisał(a):Tonny S napisał/a:
Ponizej 60 % amory leca do smietnika
ale to sie tyczy chyba tylko przodu skoro maszyna pokazala ze ok.
menyou napisał(a):bono, chyba nowy amorek nie ma sprawności 75%?
menyou napisał(a):bono, jakie masz u siebie amorki? seria czy coś mocniejszego?
menyou napisał(a):Z wcześniejszych postów rozumiem że najlepiej założyć Bilsteiny lub KYB?
Jeżeli seria to Bilstein B4, jak FR/Top Sport to B6? a KYB?
NIe wazne czy przod czy tyl.dave napisał(a):ale to sie tyczy chyba tylko przodu skoro maszyna pokazala ze ok.
Nie chcial bym takim autem jechacbono napisał(a):Teoretycznie amorki bezwglednie sa do wyrzucenia jak ich sprawnosc spada ponizej 30%, lub na jednej osi ta roznica skutecznosci tlumienia przekracza 15 %.
Przod z tylem mosi byc porownywalny bo w zakrecie tyl ci bedzie trzymal a przod uciekal zwlaszcza w TDi gdzie silnik jest ciezki i rozklad masy mamy kiepski.Tonny S, właśnie na szybciej pokonywanych zakrętach czuje jak tył wynosi lekko do góry na zewnątrz. czyli jak z przodu mam ok i jest to seria to z tłu wymienić na serię czy mogę mocniejsze jak w FR? czy takie zestawienie : przód seria, tył FR/TOP SPORT , może być czy lepiej tak nie robić?
Ori moze miec moj FR mial przy ok 20 tys 74/76 % a jak zalozylem B6 to mialem 84 %menyou napisał(a):chyba nowy amorek nie ma sprawności 75%?
Przerosnie twoje oczekiwania bo to sport a jak sport to bez komfortu tylko twardo i sztywno rozczarujesz sie ale pozytywniebono napisał(a):dzisiaj zakupilem w MTS na tyl B6 Bielstein. (TonnyS dzieki za pomoc w wyborze )Zakladam po powrocie z wakacji
Lub Kayaba ExelGmenyou napisał(a):Jeżeli seria to Bilstein B4
KYB AGN czy jakos tak regulowane. Albo idziesz po bandzie i zakladasz B8 + H&Rmenyou napisał(a):jak FR/Top Sport to B6? a KYB?
Dlatego tylko teoretycznie...Tonny S napisał(a):bono napisał/a:
Teoretycznie amorki bezwglednie sa do wyrzucenia jak ich sprawnosc spada ponizej 30%, lub na jednej osi ta roznica skutecznosci tlumienia przekracza 15 %.
Nie chcial bym takim autem jechac
oj jak ja lubie twardo i sztywnoTonny S napisał(a):bono napisał/a:
dzisiaj zakupilem w MTS na tyl B6 Bielstein. (TonnyS dzieki za pomoc w wyborze )Zakladam po powrocie z wakacji
Przerosnie twoje oczekiwania bo to sport a jak sport to bez komfortu tylko twardo i sztywno rozczarujesz sie ale pozytywnie![]()
bono napisał(a):menyou napisał(a):bono, jakie masz u siebie amorki? seria czy coś mocniejszego?
dzisiaj zakupilem w MTS na tyl B6 Bielstein. (TonnyS dzieki za pomoc w wyborze )Zakladam po powrocie z wakacji![]()
![]()
Na przodzie seria sprawnosc ponad 70 %, poki co tak musi zostac, ostatnio troche kasy wpakowalem w Leona, wiec musi byc maly stop.
lec napisał(a):sam mam b6 juz stosunkowo dlugo wiec znam ten zestaw, i sie zsastanawiam czy przod seria i tyl na b6 to nie jest male samobójstwo.....
lec napisał(a):Chocby nie wiem jak twarde byly seryjne amory w Leonie to i tak roznica jest diametralna...
Tonny S napisał(a):nurtuje mnie jedno odebralem dzis odboje pod przedni amortyzator i chcialem to na B6 jednorurowy zapodac i lipaaaaaaaa czy tam sie kupuje jakies specjalne odboje bo przez ta gruba rure ja tam tego odboja nie wsadze ledwo co gwint wlazl.
O co chodziczy ktos cos wie w tym temacie
Asgaard napisał(a):dla przodu odbój jest w amorku już, nie zakłada się dodatkowych... (po lewej - monotube)
no mam nadziejętaktiken napisał(a):bono, czyli koniec z cyrkiem na 3 kołach![]()
![]()
Asgaard napisał(a):
Tutaj już mi się wyjaśniło, jednak nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie: Jakie jest łożysko pod amora B6 ? Podobno pomiędzy serią a wersją sport jest jakaś róznica
tak , koszt za szt 16 PLN to nawet sie nie zastanawiałemprzemo1 napisał(a):hej Bono powiedz mi czy wymieniałeś łożysko pod amora ?
_________________
bono napisał(a):Autko do tego fajnie usiadło
Względem wersji Signo, Stella Spiryt idzie w dół a w TS ciutek w góre i to pisałem ja.oo7 napisał(a):No to ja czegoś nie rozumiem, wcześniej ktoś pisał że na ori springach TS/FR na B6 auto idzie w górę - jak to w końcu z tym jest ?
oo7 napisał(a):No to ja czegoś nie rozumiem, wcześniej ktoś pisał że na ori springach TS/FR na B6 auto idzie w górę - jak to w końcu z tym jest ?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości