przez Axee » 30 kwietnia 2008, 12:25
Witam!
Z przodu prosto... sciagnij 2 plastikowe zaslepki od wewnatrz ze slizgow zacisku, wykrec 2 trzpienie slizgowe kluczem imbus "7",gdy sie nie wykrecaja juz podwaz plaskim srubokretem od strony gwintu aby nie haczyly o jarzmo, wysun zacisk z klockami. Tloczek dobrze sie wciska metalowym sciskiem stolarskim, pamietaj o odkreceniu zakretki zbiorniczka wyrownawczego, ewentualnie odessaj nadmiar plynu strzykawka aby sie nie przelalo. Tarcza schodzi bez odkrecania jarzma (przynajmniej przy FS III), odkrec srube centrujaca krzyzakiem, tarcza jest czesto zapieczona do piasty, pomiedzy tarcze i piaste polej jakims antykorodantem kolo otworow, ewentualnie odbij tarcze delikatnie mlotkiem.
Z tylu podobnie, tylko tloczek trzeba wkrecac zgodnie ze wskazowkami zegarka i wciskac, do wkrecania przydatny jest klucz do dokrecania tarczy ze szlifierki katowej i jakas breszka do wciskania.
Calosc prosta latwa i przyjemna mozna wykonac w miare szybko w domowych warunkach.
Po wciskaniu tloczkow w przypadku auta a abs warto VAGiem odpowietrzyc pompe ABS
"Wejsc w 03 ABS i wybierz 04 BASIC SETTINGS i kanal 01, nacisnij GO i postepuj zgodnie
z instrukcjami na ekranie, czyli wcisnij pedal , trzymaj , pusc pedal itp.
Nastapi samoodpwietrzenie ukladu ABS przez zawory odpowietrzajace umieszczone w pompie"
Pozdro Axee