Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
MaGnezz napisał(a):moze sie okaze ze to cupra
Betinka napisał(a):kupa
2) drugi powód jest ważniejszy i powoli będzie sie udzielał wszystkim handlarzom którzy biorą od niemców umowy podpisane im blanco oraz aby nie płacić akcyzy kupują samochód od niemca za symboliczne 100 euro (na papierze).
Wiem że powiecie że "wszyscy tak robią" i niech robią - problemy zaczynają się gdy trzeba wypłacić ubezpieczenie z AC
rally napisał(a):To może spytam inaczej, czy jest na tym forum jakiś szczęśliwy posiadacz FR-ki 2.0 tdi170 KM, któremu są obce te wszystkie usterki o których mowa???? Zachęcam do ujawnienia się, ponieważ może to pomóc wielu, potencjalnie zainteresowanym zakupoem tego modelu klientom.
chemikko napisał(a):CO DO DPF MAM ROZWIAZANIE KTORE U MNIE SIE SPRAWDZA...:
1. TANKOWAC TYLKO ZWYKLEGO DOBREGO ON BEZ USZLACHETNIACZY
Tonny S napisał(a):Nexus6, ta teoria potwierdzana jest tez przez wlascicieli RS na forum OCP.
Tonny S napisał(a):ale chyba coś w tym musi być
Nexus6 napisał(a):chemikko napisał(a):CO DO DPF MAM ROZWIAZANIE KTORE U MNIE SIE SPRAWDZA...:
1. TANKOWAC TYLKO ZWYKLEGO DOBREGO ON BEZ USZLACHETNIACZY
ciekawa teoria, bo od początku do chwili obecnej (13,5 kkm) jeżdżę niemal wyłącznie na V-Power,
do tej pory 1 (słownie jeden) raz zapaliła mi się kontrolka wypalania DPF'a, co ciekawe było to po ostrym butowaniu i zalaniu ropą z chorwackiej stacji.
Nexus6 napisał(a):chemikko napisał(a):CO DO DPF MAM ROZWIAZANIE KTORE U MNIE SIE SPRAWDZA...:
1. TANKOWAC TYLKO ZWYKLEGO DOBREGO ON BEZ USZLACHETNIACZY
ciekawa teoria, bo od początku do chwili obecnej (13,5 kkm) jeżdżę niemal wyłącznie na V-Power,
do tej pory 1 (słownie jeden) raz zapaliła mi się kontrolka wypalania DPF'a, co ciekawe było to po ostrym butowaniu i zalaniu ropą z chorwackiej stacji.
marcin_kielce napisał(a):Z silnika 140 PS, oznaczenie BKD bo ten jest bez filtra a zdarzaly sie tez 140ki z DPFem mozna osiagnac takie same albo lepsze parametry jak z silnika ARL. Duze turbo, wydech i masz 230-240 koni.
mm.max napisał(a):AdamTower, ty masz 8 zaworowego 2.0TDi BMM a BKD jest 16V
Teraz na zachodzie i pewnie nie długo u nas, nie kupisz nowego 2.0TDi 16V bez filtra tak wiec BMM juz nie jest sprzedawany pozostały w ofercie BKD z fitrem
AdamTower napisał(a):BKD z fitrem pewny jestes tego ? bo wg strony http://www.seat.de/modell...tdi-103-kw.html to w DE dostępny jest tylko 8 zaworowy 2.0TDI, więc raczej BMM
mm.max napisał(a):Adamie, zerknij na dane techniczne BMN 16V tam też jest napisane że to silnik 8V.....
Tonny S napisał(a):w/w nie oznacza, ze musisz utracić gwarancje nawet jak wszystkie w/w rzeczy zrobisz poza ASO - wszystko zależy od ugadania sie z twoim ASO (reszty domyśl się sam)
martig napisał(a):A mozecie mi powiedziec co takiego złego jest w V-Techu, czytałem rózne posty, ale konkretnej informacji dlaczego nie jakos nie dosrzegłem, poza informacja ze V- TEch czegos tam nie uwzglednia, ale chyba moge zrobic tak ze ASO zrobi chip ( wyda certyfikat) a ja podjade na sprawdzenie do renomowanego tunnera, co o takim rozwiazaniu myslicie??
Sammael napisał(a):I będziesz dwa razy płacił niemałe pieniądze? bez sensu.
martig napisał(a):3. Chciałbym taki fajny pakiet(zderzaki + lotka) koszt w ASO 4300 + montaz + lakierowanie= duzo kasy , widziałem takie zderzaki na allegro za 2000 zł ( do lakierowania) , co z gwarancja jak zamontuje sobie cos takiego poza ASO
olus napisał(a): Znajomy ma cupre i mowi ze przy jezdzie przy max zaladowanym samochodzie spalanie mial na poziomie 12-13l (a jego cupra jest po programie 270-280KM)
olus napisał(a):a w jakim kolorze sa bo jak czarne to nie dziwne ze FRka lepiej wyglada
zostaw lepiej seryjne zderzaki bo te pakiety cienkie sa.
olus napisał(a):pakiety cienkie sa
martig napisał(a):jestes juz któras osoba mówica ze srebrny wyglada lepiej,sam juz nie wiem
Powrót do Leon 2 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości